4690
Sök

Efterlyser stulna stereoprylar, söderort sthlm

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
Sakerna stals ur en mörkblå Saab 9000 i hökarängen i sthlm, verkar vara färskingar eftersom de dels skar sig och blodade ner halva bilen (vilket gör det sjukt mycket lättare att få tag i dem, tack för den) Sen försökte dem komma iväg med bilen genom åverkan på tändningslåset (Det är som sagt en Saab 9000, så det är bara att stoppa in en glasspinne ffs) men misslyckades.

Det som stals som är av intresse för mig är:

Ett DLS A6 Steg
En låda med 2st MDS 12":or
Huvudenhet: Sony CDX-U 410 samt lite verktyg.

Om du får nys om vem eller vilka det kan vara och ger mig ett tips vart jag kan hitta förövarna, eller sakerna (helst båda) så tveka inte att höra av dig, du får betalt.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

1 067 Inlägg
27 september 2010
Bara hålla utkik efter Jönssonligan då.

http://storgatan68.blogg.se/images/2009/oneandonly_25165869.jpg

För gorgs yngre publik som kanske inte känner till denna liga..  ^^

OT jag vet.. kunde bara inte låta bli.. Misslyckas man med att stjäla en 900/9000 av gamla generationerna ska man fan sluta med det kriminella levenet.

1 101 Inlägg
28 september 2010
Låter som ngn random pundare som fått för sig att han vill ha en ny bil tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

642 Inlägg
28 september 2010
Har de varit på dig också, fick också mina ljudprylar stulna ur brorsans bil i Hökarängen, bara till att stöldmärka sakerna och montera larm+startspärr så idioterna inte kommer någonvart och förhoppningsvis så hinner man få fatt på dem.

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
1 oktober 2010
Hökarängen är ju inte ett fint och lugnt område precis men man ska ändå kunna få ha sina saker ifred. mitt billjud blev stulet i vintras dok inte i Hökarängen men inte långt ifrån (inte hittat prylarna än, har gett upp letandet)
Till er som håller på med sånt här så kan jag bara säga en sak::Börja jobba som alla andra och köp dina egna prylar jävla luffare. Skulle vara kul att åka hem till dessa killar och sno lite av dom så skulle vi se hur kul dom tycker det är. Då ligger dom väl i fosterställning och gråter ut i mammas knä.

Sök