Angående: Bilträff på lidl i skövde 16 oktober kl: 19.00

StefanNyqvist
16 oktober 2010 · 172 Inlägg

Kommer tyvärr inte, då blir inte länsman glad om dom stoppar mig & jag får blåsa! tongue..

Får bli garaget för mig istället och lyfta motorn på 855an. Ha de så bra ikväll folket!

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
Nssc Skaraborgs street cars crew!
16 oktober 2010 · 204 Inlägg

Evolution_6SiC6 skrev:
Tänkte ta en sista sväng innan man ställer av bilen...om man är svängen förbi så tittar man in...
Men om det ska kastas ägg drar man ju direkt !

Inget jävelskap ikväll big_smile

Swedenautorace!
Nssc Skaraborgs street cars crew!
16 oktober 2010 · 204 Inlägg

Nu börjar det dra ihop sig inför kvällen hoppas på bra väder och inte för mycket kyla ikväll ses på lidl klockan 19.00 !!

Kom gärna fram och snacka ge oss ditt nummer så skriver vi in dig på sms listan så får du info om alla events smile

Swedenautorace!
sachman Arn Racing
16 oktober 2010 · 383 Inlägg

niklus skrev:
kommer, åker en hel del bilar från götene, blir det nå folk från skarahållet så vi kan åka ihop?

När åker ni?

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

och polisen kom som vanligt och förstörde :@

niklus
17 oktober 2010 · 41 Inlägg

inte konstigt dock, helvete vad kaos efter skultorp.

BMW 318i E46 "Scheisse" (1998)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

Vi har pratat med Biltema och vi är inte portade där, vi är välkomna att ha våra träffar där.
men som sagt är de vi som ansvarar för att ingen burnar och skräpar ner isf. och e inte speciellt lätt att hålla koll på 100-150 pers. Så ta reda på fakta innan du snackar !!!

Btw, va hände på Lidl eftersom du tror att vi e portade där också ??

Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

niklus skrev:
inte konstigt dock, helvete vad kaos efter skultorp.

va hände efter skultorp ??

niklus
17 oktober 2010 · 41 Inlägg

inte en jävel visste var vi skulle, ingen underrättades på sms och det blev en sjuhelvetes kö.

BMW 318i E46 "Scheisse" (1998)
Karlss0n Lageransvarig/Montör
17 oktober 2010 · 378 Inlägg

Brinley skrev:
och polisen kom som vanligt och förstörde :@

Otippat. ? Konstigt när det första folk gör när vi anländer till Skultorp är att börja köra fram och tillbaka på gatorna och väsnas. Tar typ 10 min så har någon pensionär ringt och polisen har full koll på vart det hålls hus. Man måste va lite diskret och snabb till platsen om man skall hinna köra nått. Sen tyckte jag det var konstigt allt mellan 50-100 bilar vid racet, varav många med lite kräm under huven och vad var det, 4 Volvosar som körde ?

___
\__
___o__|
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

niklus skrev:
inte en jävel visste var vi skulle, ingen underrättades på sms och det blev en sjuhelvetes kö.

alla som har gett ut sitt nr till SSC fick sms hela kvällen igår och blev informerade om vart vi skulle.

Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

Karlss0n skrev:

Brinley skrev:
och polisen kom som vanligt och förstörde :@

Otippat. ? Konstigt när det första folk gör när vi anländer till Skultorp är att börja köra fram och tillbaka på gatorna och väsnas. Tar typ 10 min så har någon pensionär ringt och polisen har full koll på vart det hålls hus. Man måste va lite diskret och snabb till platsen om man skall hinna köra nått. Sen tyckte jag det var konstigt allt mellan 50-100 bilar vid racet, varav många med lite kräm under huven och vad var det, 4 Volvosar som körde ?

a ja håller med dig till 110%, alla vill kolla men ingen vill race:a.
tkr de e löjligt, folk kan racea när man ligger och kör på en stor väg, men när de väl e arrangerat så e de inte många som vågar.
ett illegalt streetrace e ju lika olagligt som om du race:ar på en stor väg bland massa annan trafik. dessutom mkt farligare.

Onee
17 oktober 2010 · 342 Inlägg

02.37 Skara,kontroll
En yrkeschaufför ringer och informerar om att det bågår ett race vid Bilprovningen, med mycket folk och många bilar. När polispatrull kommer fram står två bilar kvarlämnade och racet verkar avblåst.

blev tydligen lite ändå

Bjork OEM <3
17 oktober 2010 · 6 957 Inlägg

Kan inte SSC ta som uppgift att åka en sväng i Skaraborg nu under vintern, hitta bra platser för bus etc?

Träffarna i sig är ju helt okej att arrangera vid typ Biltema, men varför folk ska busa..ja det vete fan tongue

OEM <3
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

Bjork skrev:
Kan inte SSC ta som uppgift att åka en sväng i Skaraborg nu under vintern, hitta bra platser för bus etc?

Träffarna i sig är ju helt okej att arrangera vid typ Biltema, men varför folk ska busa..ja det vete fan tongue

japp vi har faktiskt tänkt att åka runt nu i vinter och kika. För finns ingen mening att ha på dom ställena som finns då polisen känner till dom ställena som finns och används. Man kan ju också se om man kan låna ett flygfält. Men undrar om inte intresset försvinner från endel då de inte längre är illegalt. ? Själv tycker jag häggum e riktigt bra, men som sagt älskar tydligen polisen att bråka och jävlas med oss ungdomar.

Bjork OEM <3
17 oktober 2010 · 6 957 Inlägg

Brinley skrev:

Bjork skrev:
Kan inte SSC ta som uppgift att åka en sväng i Skaraborg nu under vintern, hitta bra platser för bus etc?

Träffarna i sig är ju helt okej att arrangera vid typ Biltema, men varför folk ska busa..ja det vete fan tongue

japp vi har faktiskt tänkt att åka runt nu i vinter och kika. För finns ingen mening att ha på dom ställena som finns då polisen känner till dom ställena som finns och används. Man kan ju också se om man kan låna ett flygfält. Men undrar om inte intresset försvinner från endel då de inte längre är illegalt. ? Själv tycker jag häggum e riktigt bra, men som sagt älskar tydligen polisen att bråka och jävlas med oss ungdomar.

Tror inte intresset blir sämre om det är legalt, tvärtom. Vet folk om att det blir körning, träff etc.
ja då kommer ju folket. Kan bli lättare att locka folk.

OEM <3
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
17 oktober 2010 · 370 Inlägg

Bjork skrev:

Brinley skrev:

Bjork skrev:
Kan inte SSC ta som uppgift att åka en sväng i Skaraborg nu under vintern, hitta bra platser för bus etc?

Träffarna i sig är ju helt okej att arrangera vid typ Biltema, men varför folk ska busa..ja det vete fan tongue

japp vi har faktiskt tänkt att åka runt nu i vinter och kika. För finns ingen mening att ha på dom ställena som finns då polisen känner till dom ställena som finns och används. Man kan ju också se om man kan låna ett flygfält. Men undrar om inte intresset försvinner från endel då de inte längre är illegalt. ? Själv tycker jag häggum e riktigt bra, men som sagt älskar tydligen polisen att bråka och jävlas med oss ungdomar.

Tror inte intresset blir sämre om det är legalt, tvärtom. Vet folk om att det blir körning, träff etc.
ja då kommer ju folket. Kan bli lättare att locka folk.

a jo fast illegala race e ju en annan grej.
e ju inte samma "kick" att köra på ett legalt race.

Karlss0n Lageransvarig/Montör
18 oktober 2010 · 378 Inlägg

e ju inte samma "kick" att köra på ett legalt race.

Fast som det var igår var det ju ingen som var sugen ändå : /

___
\__
___o__|
Bjork OEM <3
18 oktober 2010 · 6 957 Inlägg

Brinley skrev:

Bjork skrev:

Brinley skrev:

japp vi har faktiskt tänkt att åka runt nu i vinter och kika. För finns ingen mening att ha på dom ställena som finns då polisen känner till dom ställena som finns och används. Man kan ju också se om man kan låna ett flygfält. Men undrar om inte intresset försvinner från endel då de inte längre är illegalt. ? Själv tycker jag häggum e riktigt bra, men som sagt älskar tydligen polisen att bråka och jävlas med oss ungdomar.

Tror inte intresset blir sämre om det är legalt, tvärtom. Vet folk om att det blir körning, träff etc.
ja då kommer ju folket. Kan bli lättare att locka folk.

a jo fast illegala race e ju en annan grej.
e ju inte samma "kick" att köra på ett legalt race.

Folk kör ju fan inte även om det illegalt tongue Testa å se, men jag tror det kan locka om det finns chans till körning, annars är det ju bara hitta en sträcka jävligt avsides om det ska bli nåt.
Men det bör inte diskuteras här tongue

Men att träffas och samlas innan kan ju vara en annan poäng, vad heter det stället som har en sketstor
asfaltsplätt, ligger uppåt bilprovningen och ford i Skövde, bra yta där big_smile "Albin_a" nämnde detta när vi
åkte till Skövde i lördags.

OEM <3
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
18 oktober 2010 · 370 Inlägg

Bjork skrev:

Brinley skrev:

Bjork skrev:

Tror inte intresset blir sämre om det är legalt, tvärtom. Vet folk om att det blir körning, träff etc.
ja då kommer ju folket. Kan bli lättare att locka folk.

a jo fast illegala race e ju en annan grej.
e ju inte samma "kick" att köra på ett legalt race.

Folk kör ju fan inte även om det illegalt tongue Testa å se, men jag tror det kan locka om det finns chans till körning, annars är det ju bara hitta en sträcka jävligt avsides om det ska bli nåt.
Men det bör inte diskuteras här tongue

Men att träffas och samlas innan kan ju vara en annan poäng, vad heter det stället som har en sketstor
asfaltsplätt, ligger uppåt bilprovningen och ford i Skövde, bra yta där big_smile "Albin_a" nämnde detta när vi
åkte till Skövde i lördags.

går faktiskt ingen aning om vart du menar. Men häggum och tibro har dom bästa smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang