3059
Sök

Seat Toledo 1,8 -97, 11 000 mil med samma kamrem. Ska jag bli nervös?

...has left the building...
4 474 Inlägg
11 september 2011
Aj...du borde inte ha gett dig på ett startförsök utan att ha lagat kablarna innan. Antar att batteriet var bortkopplat när du svetsade...Nu lär bilen var tokrökt, dessvärre.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

564 Inlägg
11 september 2011
Nja, ta bort all brunnen plast för den behövs ju ändå inte. Med lite tur så har bara ett gäng säkringar gått så rensa upp de brunna kablarna och gör en snabb felsökning så kanske du får igång den. För en vinterbil i prisklassen så behöver det ju inte vara så kinkigt.. wink

564 Inlägg
11 september 2011
En bättre beg stol och helt säkerhetsbälte kan vara värt att kosta på dock.. wink

210 Inlägg
25 oktober 2011
Trådstartare
Då där ligger sprillans nya vinterdäck på bilen (Vredestein Snow Track 3) så har den bara stått här på tomten ett tag. Pratade med en skrotfirma idag och jag var välkommen dit med bilen. Han ska lyfta bilen med hjullastaren, plocka av hjulen till mig så jag kan sälja dem på blocket och ge mig 500 kr. för bilen. Däcken lär jag kunna få upp till 2 000 kr för om jag väntar en månad innan jag lägger annons på blocket.
Senast redigerat av Bosse-buss (25 oktober 2011)

Sök