Hade Team Blövre på s40`ns bakruta. Betyder typ Team Hopplös finns ingen bra översättning tyvärr. Många gamm gubbar som tyckte det var lustigt iallafall.
Senast redigerat av Annevare (16 januari 2011)
“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson
har dessa dekaler på min Compakt: "killar med hjärna kör bil med stjärna", "hellre pissråtta än nollåtta" och "håll sverige rent, släng skiten i stockholm"!
Såg en van med dekaler med följade texter "Kvinnor kan... fast inte lika bra" "Koranen är vis, skär av små flickors klitrois" "Muhammed bor inte här" "Asyl? Javisst men inte här" sen när de kom in och handlade av mig(bagare) så förstod jag att de var polacker som är här och bygger, de kan inte ett ord svenska.. knappt engelska.. plötsligt blev dekalerna roligare eftersom de inte har en aning om vad som står på deras bil
har dessa dekaler på min Compakt: "killar med hjärna kör bil med stjärna", "hellre pissråtta än nollåtta" och "håll sverige rent, släng skiten i stockholm"!