Ju mer du plockar isär så tycker jag att det ser ut som att det är mindre och mindre seriöst gjort!
Fick samma känsla jag.. men som du säger, det är ju inte du som har byggt den
Helt rätt! synd bara att inte den som byggt den från början gjorde ett bättre jobb! Men nu är det upp till _BLOOD_ Att fixa till den så den blir ännu fetare
Ju mer du plockar isär så tycker jag att det ser ut som att det är mindre och mindre seriöst gjort!
Fick samma känsla jag.. men som du säger, det är ju inte du som har byggt den
Helt rätt! synd bara att inte den som byggt den från början gjorde ett bättre jobb! Men nu är det upp till _BLOOD_ Att fixa till den så den blir ännu fetare
Jaa, precis, och jag litar på att han kommer göra ett grymt jobb!
hehe tack ska försöka få ordning på denna iaf ! konstigt när det är en verkstad som tar in bilar o lagar och bygger om som har gjort bilen att det inte är bättre gjort
Rivit ned lite mer idag nu ska ja ta reda på vad för delar till luftfjädringen ja ska beställa så man får ordning på det.
lilla data hörnan, ska byggas in i bilen senare så man får internet, film och lyssna på Neradio m,m
ser inget vidare ut. svårt att tro att detta är samma bil om man bara sett utsidan innan
Detta utblåset och från stötfångaren, vilken modell är det? ska ha likadant på andra sidan. har kollat på stötfångare från v70 -10 med dubbla utblås men dom är så små kommer nog inte se bra ut.
På min funkade inte inställningarna, men ja hade ju typ inga fjädrar kvar. dom gjorde då ingen nytta iaf. det är inte så svårt att ta isär, men man behöver va 2 då går det lättare för det är lite trångt.
förresten vilka fjädrar kör du med för dom säger att bara evolves sänkfjädrar funkar?
Jag har haft original, det snackas nog mycket. förr så va d ju omöjligt att sänka en R sas det, men det är ju samma fjädrar till dom vanliga modellerna. och det går att kapa eller köpa sänksats.
okej men det var nårra röda fjädrar du hade köpt såg jag och evolves e gråa? men funka chassit om man kapa sänkfjädrarna? Ett varv på sänkfjädrarna = 2-3 cm eller?
Ja dom fjädrarna är från Vparts, ja vet inte om det funkar för ja har inte kört med så lite sänkt. min har ju vart i bott Finns ju en givare med ett stag innanför som man kanske får korta om man sänker, men det beror väl på hur mkt man tar.
Nu har jag hämtat lite av ljudet det blir Hifonics och vibe stora steget och stereon är på beställning Så det blev inte 12" och inte 6*9"er i dörrar. så det blev lite ändrade planer .. blir att börja sätta mer fart efter jul