Beställt nya ic slangar och rör får se hur det passar, blev svarta silicon slangar tror det kommer skära sig för mkt annars..
OCH PÅ FREDAG kommer en från tvboden så ska vi koppla in allt ljud, batteri m,m ställa in och greja ! Så förhopppningsvis kommer det basa på kvällen där om man får ihop ström till det..
Någon som har 18"- 19" R fälgar så säg till!
Funderar på om ja får sälja 6*9erna eller vart dom ska få plats. får se när lådan är på plats hur det serut
Tänk på att bilen blir MYCKET lägre bak när alla steriogrejerna är på plats... Min s60 utan baslåda batterier och slutsteg... orginal fjädrar Med allt ljud i Jämnt en tanke
Tänk på att bilen blir MYCKET lägre bak när alla steriogrejerna är på plats... Min s60 utan baslåda batterier och slutsteg... orginal fjädrar Med allt ljud i
Jämnt en tanke
Mvh Anders
Tack för tanken har allt funderat på det så därför ska det börjas skruva med fjädrar bromsar m,m efter ljudet är på plats vad har du i bagaget då?
Tänk på att bilen blir MYCKET lägre bak när alla steriogrejerna är på plats... Min s60 utan baslåda batterier och slutsteg... orginal fjädrar Med allt ljud i
Jämnt en tanke
Mvh Anders
Tack för tanken har allt funderat på det så därför ska det börjas skruva med fjädrar bromsar m,m efter ljudet är på plats vad har du i bagaget då?
Jag hade 4 st RE SX 10or och 2 st us amp ax3200de slutsteg och ett us amp ax-tu4360C steg till framsystemet + 2 st stinger spv 70 batterier
okej Spelade gott eller?? Nästa gång ja bygger om så får det bli 10" ist och mindre snyggare låda..
Jo de spelade helt klart godkänt 145.8 db som högst med bägge slutstegen och 6400rms spelade 142.9 med ett steg och 2000rms är ett helvete att spela högt i en S60 för att inte tala om trångt att bygga i