Den var typ trasig Varvräknaren funkade ibland. Orkade inte ta reda på om det var huset lr något annat som spökade. Sen skulle de nog bara bli mer jobb iom att all el är nydragen. Lättare att få till de såhär
Ahaa! grymt jobbat! Skulle aldrig orka med all el Väntar ivrigt på uppstarten nu
Den var typ trasig Varvräknaren funkade ibland. Orkade inte ta reda på om det var huset lr något annat som spökade. Sen skulle de nog bara bli mer jobb iom att all el är nydragen. Lättare att få till de såhär
Ahaa! grymt jobbat! Skulle aldrig orka med all el Väntar ivrigt på uppstarten nu
Hahah.. knappt så jag orkar jag väntar oxå otåligt
Provade att vrida på nyckeln i helgen Efter lite om och men så försökte den hosta igång iaf! Men den ville inte hoppa igång helt. Detta beror garanterat på att vi matat på för mycket soppa. Men vi ska på de igen senare i veckan!
Gör en uppdatering när den hostat igång! Ska försöka filma lite då oxå!
Bilder från min helg!
Öppethus på 23GTR.se
Knotan och Tommy diskuterar
Bonusbild
notis: Gick i mycket olja i motorn nu fick i hela 9 liter innan motorn tyckte att det räckte
Full rulle i garaget som vanligt Har äntligen kunnat vrida om nyckeln för första gången! Kändes pirrigt som fan först, men hon gick utan att något gick sönder
Börjar kännas riktigt bra nu. Bagageluckan och huven gjorde karossen till en bil igen känns de som. Nu är det nästan bara dörrarna och fronten kvar. Var ute i garaget igår från 22-23 ungefär. Fick på lack på 1 dörr, den sista framskärmen och vingen. Imorgon ska vi nog ut och provköra bilen på vägen, allting verkar lira bra i motor, växellåda och koppling.
Snart dags för mappning, dagen D kryper sig allt närmare. (nervös). Hoppas kunna ta bilen till jobbet på fredag eller måndag.