Rivningen har börjat! Hittade ett STOR göra om gör rätt å det är placeringen av luftfiltret för det låg ca 2dl vatten i den första intercoolern sen bygga om vevhusventilationen så oljan inte flyger runt runt , kletigt värre!
Grymt projekt:) Har du alla skruvar och infästningar till tröskelkjolarna samt fästvinklarna till framskärmarna? Håller på med samma projekt som du och köpte alla dom delarna ,inte billiga Har du löst bakkjolen infästning /ombyggnation då Rs4 är avant din Sedan?
Nej jag har inte alla skruva till sidokjolarna ännu men beställer dom till veckan ev. Bak kjolen har väl samma infästningar som en sedan eller? bärjärnen bak ser då väldigt lika ut iaf.
Nej jag har inte alla skruva till sidokjolarna ännu men beställer dom till veckan ev. Bak kjolen har väl samma infästningar som en sedan eller? bärjärnen bak ser då väldigt lika ut iaf.
Avanten har uttag för bakluckan samt att formen på bakdelen på bilen är mera rak vs sedanen Jag har satt dit Avantens bakstötfångare på sedanen men det stämmer inte med formen Den passar tekniskt sett med infästningarna men inte i övrigt Har letat på nätet efter hur dom som har monterat rs4 bakstötfångare på sedanen har gjort men har bara hittat färdiga lackade resultat
Mjo så sätt så skiljer dom sig ju det vet jag.. Är nog inte svårare än å klippa och klistra lite det.. Sen finns det en tysk firma som sälje stötfångare som är gjuten i glasfiber som är till sedanen.
Mjo så sätt så skiljer dom sig ju det vet jag.. Är nog inte svårare än å klippa och klistra lite det.. Sen finns det en tysk firma som sälje stötfångare som är gjuten i glasfiber som är till sedanen.
Nope inga instegslister ännu.
Aha Har letat efter någon sådan stötfångare för att underlätta Du har ingen länk till dom? Letar själv efter instegslisterna då dom kostar 1600:-/st x4(:
Nope inga instegslister ännu.
Aha Har letat efter någon sådan stötfångare för att underlätta Du har ingen länk till dom? Letar själv efter instegslisterna då dom kostar 1600:-/st x4(: