Ja du det händer inte så mycke för mitt garage är upptaget men snart nog så ska S4 som står där vara ute å min egen bil kan få komma in.
Har byggt ihop bottendelen men axial lagren jag beställt verkar inte hålla rätt mått eller så är det nå annat som är fel för jag har mindre än 0.05 i spel och minimum är 0.07 Sen har jag köpt en topp som är hos Cp-Service på modifiering samt oljetråget byggs om.
Nu har det iaf hänt saker igen efter lång tid med att pysslat med annat:P
Monterat Rs2 lagren till veven och vevaxel samt monterat i kolvarna med nya ringar och nya H-profil stakar med Rs2 lager.
Nya utseendet på projekt trådarna gillas skarpt iaf får se om man får mer exponering som dom beskrev I nästa nummer av bilsport som kommer i brevlådan om 2 veckor så borde min bil vara med iaf samt mina vänners
Bilen har äntligen kommit in i garaget!! Första va å plocka bort broms skivorna för dom va rostiga så dom skall svarvas av väldigt väldigt lite bara så dom blir ren!
Sen kunde jag inte motstå att prova Rs4 B7 bromsarna som är Bolt-On fram! ^^ Sjukt fränt om jag får säga mitt då Sen jämförde jag S4 Bi-Turbo skrivorna med Rs4 B7 skivorna fram bara lite större ändå
Idag kom även Bilsport Nr12 ner i brevlådan och där är repotaget som jag å mina vänner är med i! Jag, MrVain ,Fish och Shine
Har varit hos Custom Part-Service i Edsbyn idag och hämtat upp lite saker samt svetsat om grenröret så den nu mera har en T3 fläns. Toppen har oxå kommit tillbaka ifrån Cp-S efter att fått vatten kanalerna uppborrade som inte finns på 7A toppen annars men på ABY/AAN topparna. Monterade Urtrampnings lagret direkt för det är ju inte så det jätte svårt
Idag har jag svarvat ren bromskivorna iaf å fått grenröret planfräst Våran svarv räckte nästan inte till som ni ser på en av bilderna så va det lite tajt att svarva på sidan som är emot chucken.