Händer inte så mycke. Startat upp Johans bil. Köpte fler pallbockar igår så nu ska bak ändan upp ifrån golvet så jag kan svarva skivorna bak oxå samt smörja oken.
Ja nu sitter bottendelen i bilen så gott som iaf, bara motor fästena kvar sen så går det vidare emot att bygga nya rör etc medans man får vänta att semestern blir klar så man kan få lämna in toppen på renovering.
Nu är motorfästen på plats samt nya styrstift till toppen har knackats i blocket.
En kompis till mig här på garaget Bergvik tillverkar grejor i med svarv/cnc och vattskärning åt mig och Johan så är det något ni vill ha tillverkat så tveka inte att pm honom. Har har han t.ex gjort en plugg till original fuelrailen där du kan borra in en BTR mätare oxå om så önskas.
Jag har gjort rent och monterat Rs4 laddluftkylarna även provmonterat grenröret och turbon där jag märkte att turbon hamnar för långt fram Blir att sälja det och köpa ett nytt av cp-service helt enkelt tänkte sälja det för 3500:- och det passar S2/Rs2 för det satt på en Rs2 innan jag köpte det och S4 för johan kör ett likadant på sin gröna S4