Garage i Linköping

nimoz
21 november 2010 · 385 Inlägg

Tjena!
Finns det någon intresse av att dela ett garage?

Har köpt mig en 200sx och hade tänkt och pilla med den under vintern.
Inte sett garaget änu men ska ha palts för 2 bilar samt "grop" så man kan gå under bilen. Finns i Tornby. Då jag är studerande så kan jag inte betala hela hyran själv  tongue Letar efter en trogen och bilintresserad människa som vill dela plats/hyra och pilla bilar.

Nimoz

Senast redigerat av nimoz (21 november 2010)

ponfr
21 november 2010 · 1 Inlägg

Jag är intresserad, men beror helt på prisklassen. Jag bor i Vasastan. Du kan väl kontakta mig på mailen. Mvh Pontus Frondelius

nimoz
22 november 2010 · 385 Inlägg

Du har mail och pm!

Mobeerg carzy
22 november 2010 · 461 Inlägg

Jag är lite intresserad då mitt kontrakt på garaget går ut snart, men beror på prisklass..

Team BSG
nimoz
24 november 2010 · 385 Inlägg

Trodde det var flera som sökte garage ! Garage sökes i Linköping, någon kanske har en plats  över ?

Dexo
24 november 2010 · 13 Inlägg

Pris så kan man tänka mera....

BMW 520xd "Eugenia" (2014)
nimoz
24 november 2010 · 385 Inlägg

Du har PM smile ja kanske är för sent ute hmm

bleedingstar
25 november 2010 · 270 Inlägg

Det e väl intressant om det är ett bra garage till en bra peng, har ett tillfälligt garage just nu utan värme osv. Men skicka lite mer info så kan det möjligtvis vara intressant

nimoz
25 november 2010 · 385 Inlägg

bleedingstar skrev:
Det e väl intressant om det är ett bra garage till en bra peng, har ett tillfälligt garage just nu utan värme osv. Men skicka lite mer info så kan det möjligtvis vara intressant

Du har PM ;D

bleedingstar
26 november 2010 · 270 Inlägg

i got it ! ska fundera lite på det, annars kan nog även min polare vara intresserad

nimoz
26 november 2010 · 385 Inlägg

Yes, hör gärna av dig så snart du kan då bilen fortfarande står ute hmm

bleedingstar
26 november 2010 · 270 Inlägg

ok där ser man, det e träligt om det kommer en snökocka som har lossnat från någon bil/lastbil tongue

nimoz
27 november 2010 · 385 Inlägg

bleedingstar skrev:
ok där ser man, det e träligt om det kommer en snökocka som har lossnat från någon bil/lastbil tongue

Hör gärna med polaren också så snart du kan så kan vi kanske åka och kolla på garaget, vill inte förlora den ända chansen ja har tongue för då blir de nog o sälja  bilen

Leffa
3 januari 2011 · 107 Inlägg

Har du hittat nån hyresgäst?
Annars kan jag vara intresserad smile!

Leifa is HERE
nimoz
4 januari 2011 · 385 Inlägg

Eftersom Jag inte har hört av mig på länge så tror ja de kört, men ska kolla upp de. Bor du i närheten av stan eller i utkanten som Jag (linghem)

Leffa
4 januari 2011 · 107 Inlägg

Tja!
JAg bor i duvkullen! Så jag bor i utkanten av stan:)! Men kan tänka mej att ha garage runt omkring lkpg!

Leifa is HERE
nimoz
4 januari 2011 · 385 Inlägg

Jag ringde dit och de är uthyrda. Änsålänge har jag inga flera tips. sjukt att det är så lite med sånt!

DalleRacing
10 januari 2011 · 1 738 Inlägg

Kolla garagen vid "BYGGMAX" Riktigt trevliga faktiskt!

Bara ett tips!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
neckwomen_88
10 januari 2011 ·

Är det inte rivningskontrakt på dom också?

nimoz
10 januari 2011 · 385 Inlägg

De är tomma sen långt tillbaka och ska rivas inom kort.
Tack för tipset ;D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang