love dolls vem köper dessa?

Magda
13 juli 2006 · 331 Inlägg

60 000 för en docka? haha...det var väl lite väl...Men plastikkirurgi? Vad tror ni om oss tjejer egentligen..vi är snygga som vi är tongue

Daniel
13 juli 2006 · 671 Inlägg

960_Girl skrev:
60 000 för en docka? haha...det var väl lite väl...Men plastikkirurgi? Vad tror ni om oss tjejer egentligen..vi är snygga som vi är tongue

Det var killen som skulle lägga 60.000 i plastkirugi på sig själv så han kunde få en riktig tjej istället för en docka.

StiFf Wankel
13 juli 2006 · 1 080 Inlägg

Daniel skrev:

960_Girl skrev:
60 000 för en docka? haha...det var väl lite väl...Men plastikkirurgi? Vad tror ni om oss tjejer egentligen..vi är snygga som vi är tongue

Det var killen som skulle lägga 60.000 i plastkirugi på sig själv så han kunde få en riktig tjej istället för en docka.

precis tongue
fast det gäller väl tjejer som köper den manliga sortens dockor också tongue

MDS Västerås
adde_p airbrush rookie
13 juli 2006 · 136 Inlägg

ett par siliconisar kostar väl typ 57 000 eller nåt, hörde en gubbe på jobbet snacka om det (A) han hade själv investerat, sa han..
då är det väl lika bra att köpa en docka? samma pengar,  tror det går +/- 0 ärligt talat, vísst en docka kan inte klaga, men den kan inte diska heller, wink

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)
ironhead volvoraggare
13 juli 2006 · 4 776 Inlägg

960_Girl skrev:
60 000 för en docka? haha...det var väl lite väl...Men plastikkirurgi? Vad tror ni om oss tjejer egentligen..vi är snygga som vi är tongue

ni tjejer är snygga som ni är tycvker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Magda
13 juli 2006 · 331 Inlägg

Tack Ironhead....och ok förlåt då missförstod jag innan... tongue

ghost_boy83 CREW
16 juli 2006 · 2 594 Inlägg

adde_p skrev:
ett par siliconisar kostar väl typ 57 000 eller nåt, hörde en gubbe på jobbet snacka om det (A) han hade själv investerat, sa han..
då är det väl lika bra att köpa en docka? samma pengar,  tror det går +/- 0 ärligt talat, vísst en docka kan inte klaga, men den kan inte diska heller, wink

diska men kan det ?? tycker dom flästa fruntimmer inte kan göra annat än att stöka till i hemmet

Volvo Knugen The one and only
16 juli 2006 · 1 091 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

adde_p skrev:
ett par siliconisar kostar väl typ 57 000 eller nåt, hörde en gubbe på jobbet snacka om det (A) han hade själv investerat, sa han..
då är det väl lika bra att köpa en docka? samma pengar,  tror det går +/- 0 ärligt talat, vísst en docka kan inte klaga, men den kan inte diska heller, wink

diska men kan det ?? tycker dom flästa fruntimmer inte kan göra annat än att stöka till i hemmet

det gäller o ha pli på dom;) hehe

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
m_n gudinna
17 juli 2006 · 25 Inlägg

nu tycker jag den här diskussionen börjar gå lite överstyr tongue
vi pratade väl om "realdolls" här, och inte om vi tjejer kan diska eller inte, eller att vi stökar ner, right? tongue

SÖKES: miljonär villig att sponsra med en "riktig" bil.. eller en miljon eller två.. ;)
precision
17 juli 2006 · 2 652 Inlägg

haha vilka diskussioner smile akta så inte tjejerna blir förbannade nu smile finns ju en hel del här på garaget smile

ghost_boy83 CREW
17 juli 2006 · 2 594 Inlägg

Volvo Knugen skrev:

ghost_boy83 skrev:

adde_p skrev:
ett par siliconisar kostar väl typ 57 000 eller nåt, hörde en gubbe på jobbet snacka om det (A) han hade själv investerat, sa han..
då är det väl lika bra att köpa en docka? samma pengar,  tror det går +/- 0 ärligt talat, vísst en docka kan inte klaga, men den kan inte diska heller, wink

diska men kan det ?? tycker dom flästa fruntimmer inte kan göra annat än att stöka till i hemmet

det gäller o ha pli på dom;) hehe

fan får jag lite tips hur har du pli på ditt fruns?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang