Biggest flickvän fail!

Virrson
6 december 2010 · 138 Inlägg

Ja som rubriken lyder, när ni haft er brud i bilen och hon tex. ska gå ut, har hon lyckas slå upp dörren så du fått ett fett märke i dörrsidan? har hon öppnat en julmustflaska i bilen så det skvätter över hela panelen?

Berätta era största fails ni varit med om när det kvinnliga könet suttit med på en åktur wink

"Jag tror jag smällde tubron" Sthml Boogie.
Blyfot_Racing
6 december 2010 · 904 Inlägg

nej inte än har haft pli på mitt sista kärring hon förstog att min bil va min andra kärlek så hon andades knappt i närheten av bilen.

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Putteliten
6 december 2010 · 9 083 Inlägg

Hehe, en tjej jag var ihop med för ca 9 år sen. Hennes så kallade kompis fyllde henne på en fest och det slutade med att hon spydde i baksätet på min bil när jag hämtade dom från festen.

Ibanezman Skåning
6 december 2010 · 739 Inlägg

Min dåvarande och extremt tanklösa flickvän åkte med mig när jag skulle parkera brevid en mur i nerförlut. Då, utan att lägga minsta tanke på att bilen står parkerad intill en mur så skickar hon passagerardörren rätt upp i muren. Dörrarna på min Camaro var då lämpligt tunga och långa så hon fick fin kraft till ödeläggelsen, det sa bara "smask".

Fantastiskt...

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
Dagge88
6 december 2010 · 629 Inlägg

Det där med att skicka upp dörren är min extremt duktig på, säkert hänt 3-4 ggr vid det här laget.
Fast gör inte så mycket då bilen är en 5000 kr bil.

Dock när jag hämtade henne från en fest engång, var hon lite fyllesjuk o skulle spy ut genom rutan.
Bara det att hon inte hann veva ner rutan, tjaaaa ni kan räkna ut resten själva tongue

Mröh
Opel Rekord (1982)
Ford Galaxie "Fårrden" (1970)
Volvo 855 "T5r" (1995)
Bompeman
6 december 2010 · 679 Inlägg

Min nuverade flickvän är extremt duktig på att skicka upp dörren i saker , allt från elskåp till staket smile

Ibanezman Skåning
6 december 2010 · 739 Inlägg

Ja, vad de kan de små liven big_smile

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
dalmasens
6 december 2010 ·

fälgarna på högra sidan fick sig några varvs påhälsning av trottoaren.
Kommentaren i telefonen var "du kommer att döda mig, jag har kört sönder dina fälgar."

Fick säga de lugn, lugn. Får väl köpa ny älskling.

Tråkigt att få lov av tanten att byta fälgar hehe

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
6 december 2010 · 17 524 Inlägg

När jag 1999 träffade frun (nu:ex frun) så hade hon igen bil. Hemma hos mig blev det så att hon var tvungen att åka hem den dagen av någon anledning jag glömt... Min MB 600 se hade ju givetvis automat. Hon hade aldrig kört det men jag sa att "ta min bil så kan du ju komma imorgon" Kunde själv gå till jobbet dagen efter.

Hon hoppade in och frågade hur man gör. D är framåt och R bakåt. P när du parkerat och står still. Glöm inte att bilen vill åka i den riktningen du ställt spaken på så bromsa! Men den förklaringen drog hon iväg de 6 milen hemåt. Gick hur bra som helst! Jag stod förvånad kvar och såg slokörat på bakljusen som försvann...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Krist
6 december 2010 · 716 Inlägg

Ett ex till mig förvarade smink å kläder etc etc i bilen(audin) Alltid vid sminkning i bilen så tappa hon antingen läppstiftet på sätet, eller penseln för å måla naglarna hamnade någonstans och färgat blev det. Dörruppslag har ja tappat räkningen på... Ett par gånger la hon sin handväska på taket å ja blev galen utan att hon fatta varför...

Över till Evon. Ingen respekt för varken mig eller bilen så gjorde ja slut me tjejen. En evo är alltid en evo, men vafan efter ett par varningar om att hon ska ta hand om bilen istället för att skita ner den, lasta 5polare bak och 2 fram, åka å handla me den, slå dörrar på andra bilar, repa vingen, punka ena däcket å skada den fälgen, ställa allt från sportbags till kaffekoppar på taket å huven och lämna märken på lacken, så fick hon dra. Hennes fråga: Älskar du bilen så mkt att du lämnar mig? Mitt svar: Ja.

Rätt eller fel?

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
Bompeman
6 december 2010 · 679 Inlägg

Krist skrev:
Ett ex till mig förvarade smink å kläder etc etc i bilen(audin) Alltid vid sminkning i bilen så tappa hon antingen läppstiftet på sätet, eller penseln för å måla naglarna hamnade någonstans och färgat blev det. Dörruppslag har ja tappat räkningen på... Ett par gånger la hon sin handväska på taket å ja blev galen utan att hon fatta varför...

Över till Evon. Ingen respekt för varken mig eller bilen så gjorde ja slut me tjejen. En evo är alltid en evo, men vafan efter ett par varningar om att hon ska ta hand om bilen istället för att skita ner den, lasta 5polare bak och 2 fram, åka å handla me den, slå dörrar på andra bilar, repa vingen, punka ena däcket å skada den fälgen, ställa allt från sportbags till kaffekoppar på taket å huven och lämna märken på lacken, så fick hon dra. Hennes fråga: Älskar du bilen så mkt att du lämnar mig? Mitt svar: Ja.

Rätt eller fel?

Någon ordningen får det ju vara wink

DusanMandick Random Hero
6 december 2010 · 4 047 Inlägg

nu hänger jag inte riktigt med här me va ni menar när dom pajar saker på bilen mm ? Min flickvän står i köket, som ja trodde alla andra kvinnor också gjorde ?

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Supralady
6 december 2010 · 79 Inlägg

Vill bara säga att män kan de oxå!!!

Mina fälgar ser ut som ett rivjärn på vänstersidan, efter vissa påhälsningar av refuger å trottoarkanter... Fick dessutom skaffa nya däck, då det blev stora flikar på dem. Han får endast köra min bil i nödfall....

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
6 december 2010 · 3 929 Inlägg

DusanMandick skrev:
nu hänger jag inte riktigt med här me va ni menar när dom pajar saker på bilen mm ? Min flickvän står i köket, som ja trodde alla andra kvinnor också gjorde ?

Jag är också förvirrad?
Hur långa kedjor har folk egentligen!? hmm

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Peete
6 december 2010 · 134 Inlägg

Dusan du är nog den enda i den här tråden som vet hur det ska fungera smile

engineaddict
6 december 2010 · 1 060 Inlägg

DusanMandick skrev:
nu hänger jag inte riktigt med här me va ni menar när dom pajar saker på bilen mm ? Min flickvän står i köket, som ja trodde alla andra kvinnor också gjorde ?

HAHAHA!! +1

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
robert993
6 december 2010 · 20 Inlägg

Mitt x var sur på att jag skulle hem lr nått kom inte riktigt ihåg men iallafall så hon sätter sej inne i bilen som jag hade då och hon trycker upp sina fötter mot vindrutan tills det bara säger poff

jag- Va fan tänker du med?!!

hon- förlåt!sad

jag- Vindrutan kosta fan mer än vad du haft i pengar dom senaste 2 åren

hon- men det va ju ditt fel

jag- va?!?! så det kanske var mina fötter med?

Hon hade många såna saker för sej men då blir det off topic:P

Senast redigerat av robert993 (6 december 2010)

Mercedes C200 Kompressor "Mr fox" (2004)
gamlingen
6 december 2010 · 5 198 Inlägg

Vad har ni för bimbos ?

Blyfot_Racing
6 december 2010 · 904 Inlägg

Krist skrev:
Ett ex till mig förvarade smink å kläder etc etc i bilen(audin) Alltid vid sminkning i bilen så tappa hon antingen läppstiftet på sätet, eller penseln för å måla naglarna hamnade någonstans och färgat blev det. Dörruppslag har ja tappat räkningen på... Ett par gånger la hon sin handväska på taket å ja blev galen utan att hon fatta varför...

Över till Evon. Ingen respekt för varken mig eller bilen så gjorde ja slut me tjejen. En evo är alltid en evo, men vafan efter ett par varningar om att hon ska ta hand om bilen istället för att skita ner den, lasta 5polare bak och 2 fram, åka å handla me den, slå dörrar på andra bilar, repa vingen, punka ena däcket å skada den fälgen, ställa allt från sportbags till kaffekoppar på taket å huven och lämna märken på lacken, så fick hon dra. Hennes fråga: Älskar du bilen så mkt att du lämnar mig? Mitt svar: Ja.

Rätt eller fel?

helt rätt kvinnor kan man byta utan det kostar allt för mycket

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Ibanezman Skåning
6 december 2010 · 739 Inlägg

Krist skrev:
Ett ex till mig förvarade smink å kläder etc etc i bilen(audin) Alltid vid sminkning i bilen så tappa hon antingen läppstiftet på sätet, eller penseln för å måla naglarna hamnade någonstans och färgat blev det. Dörruppslag har ja tappat räkningen på... Ett par gånger la hon sin handväska på taket å ja blev galen utan att hon fatta varför...

Över till Evon. Ingen respekt för varken mig eller bilen så gjorde ja slut me tjejen. En evo är alltid en evo, men vafan efter ett par varningar om att hon ska ta hand om bilen istället för att skita ner den, lasta 5polare bak och 2 fram, åka å handla me den, slå dörrar på andra bilar, repa vingen, punka ena däcket å skada den fälgen, ställa allt från sportbags till kaffekoppar på taket å huven och lämna märken på lacken, så fick hon dra. Hennes fråga: Älskar du bilen så mkt att du lämnar mig? Mitt svar: Ja.

Rätt eller fel?

Det var ju det här med hänsyn och respekt.
Att det just var bilen som misshandlades, det kvittar.
Jag antar att det inte bara var bilen som hon var hänsynslös med?

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang