1933
Sök

Angående: Karavan från Västerås(hälla) till Elmia 23aprill 2011

308 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
Audi_powah skrev:
danielffs skrev:
Audi_powah skrev:

Alright, jag väntar där! smile

Audi_Powah      dS      Audi a4       RS4- Edition      Eskilstuna

- Carpdiem, pma ditt nummer så får du messa när ni är i närheten! big_smile Jag har ca 15min till plattsen jag väntar på smile

fin fint. vi borde vara där 07.30-07.45.

kolla igenom första inlägget med.

Yes, jag står och väntar 07:15 iaf, så får ni släppa in mig när ni kommer big_smile

Självklart, bara lägga sig längst bak i kön(; du lär få åka längst bak till katrineholm dock;P

1 515 Inlägg
19 april 2011
danielffs skrev:
Audi_powah skrev:
danielffs skrev:
fin fint. vi borde vara där 07.30-07.45.

kolla igenom första inlägget med.

Yes, jag står och väntar 07:15 iaf, så får ni släppa in mig när ni kommer big_smile

Självklart, bara lägga sig längst bak i kön(; du lär få åka längst bak till katrineholm dock;P

Fordon i rondell har företräde fifan, så jag lär hamna någon stans i mitten skulle jag tippa wink

Det löser sig självt på platts smile
Senast redigerat av Audi_powah (19 april 2011)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

German Engineering
9 083 Inlägg
19 april 2011
Här var det liv på tråden, 4 dagar innan Elmia big_smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 515 Inlägg
19 april 2011
CarpeDiem skrev:

Carp! PM ditt nummer, så kan vi höras under lördag morgon smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

German Engineering
9 083 Inlägg
19 april 2011
Audi_powah skrev:
CarpeDiem skrev:

Carp! PM ditt nummer, så kan vi höras under lördag morgon smile

Du har PM. Hör av mig när vi närmar oss Eskilstuna.
Senast redigerat av CarpeDiem (19 april 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

M5 <3
52 Inlägg
19 april 2011
Nu är det inte långt kvar grabbar och flickor! Vad kul det skall bli!! big_smile

westaroze.se
272 Inlägg
20 april 2011
danielffs skrev:
Phed skrev:
Det enda du behöver lägga till på mig är att det kommer att stå MEDIA på min bil, jag har lite specialdeal om det och den som inte vill bli filmad kan påpeka det innan vi far.

Done.

Du vet att du även begår ett lagbrott om du filmar någon som uttryckligen sagt att den inte vill?

I rest my case.

Det är faktiskt ganska juridiskt okomplicerat att filma människor. Du får i princip filma vad som helst, oavsett vad någon annan tycker eller säger. Det finns egentligen bara två saker som är viktiga att skilja mellan: Det är dels vad du spelar in och dels hur du sedan visar den.

Han får filma dig hur mycket du vill utan din tillåtelse.
han kan stå 10cm från ditt ansikte och filma så länge han ej hindrar dig från att röra dig. och du kan inte göra något åt det på lagligt vis..

westaroze.se
272 Inlägg
20 april 2011
Thunderbird88 skrev:
Dennan900GL skrev:

Faktiskt så bilar kvittar det. Endast personer. Men man får filma/fota en person så länge den personen inte är i fokus så att säga. Fotar jag dig och CarpeDiem står bakom måste jag inte blurra ut CarpeDiem för det där dig jag fotar och inte CarpeDiem. Roliga regler smile

Men snart gäller det!

I Cobran kommer det bli tema Kommunism! lol

wrong=)

westaroze.se
272 Inlägg
242 Inlägg
21 april 2011
Har gått igenom bilen inför resan:
Tvätt, polering, waxning, efterbehandling.
Fälgar och utblås har fått ett sjukt fint lyft.
Oljor, rengöring av spridare, stora mappen inprogrammerad.
Däcktryck, kylarvätska, spolarvätska, bromsvätska och blablabla är check!

Laddat kameror, check!

Dyker in i ledet vid tumbo-rondellen tillsammans med Audi "rs4 ed". See ya.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
21 april 2011
Har ingen tid själv att göra något inför resan! Måste stå och slipa min T-bird! Men imorrn skall bilen tvättas iallafall.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

947 Inlägg
21 april 2011
Jag och patrik90j kommer att stå vid bortre infarten till parkeringen och dela ut dekaler då det kan stå fler bilar i kö där.

https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34987/34987-a9bb49f0119c264522b322ca562d953f.jpg

947 Inlägg
21 april 2011
de som har reflexvästar med detta märke är dom ni får dekalerna utav

https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34987/34987-a33907186b856e268cf084cecb3bdec9.jpg

3 929 Inlägg
21 april 2011
Måste man sätta dekalerna på bilen?
För jag gör helst inte det ^^ Inget taskigt men vill inte ha klister kvar på osv. Känns bara allmänt omständigt smile
Senast redigerat av Thunderbird88 (21 april 2011)

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

947 Inlägg
21 april 2011
Thunderbird88 skrev:
Måste man sätta dekalerna på bilen?
För jag gör helst inte det ^^ Inget taskigt men vill inte ha klister kvar på osv. Känns bara allmänt omständigt smile

om du ska ha dekal så måste den sitta på bilen. Ett tips sätt den på en ruta så slipper du ev klister på lacken sen smile

3 929 Inlägg
21 april 2011
Om jag ska ha dekal måste den sitta på bilen, men om jag skippar dekal behöver jag inte ha den på bilen? wink
Ogillar faktiskt allt som har med klistermärken att göra! Jag är en negativ person men verkligen anti mot sånt big_smile Vet faktiskt inte varför ...

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
21 april 2011
Thunderbird88 skrev:
Om jag ska ha dekal måste den sitta på bilen, men om jag skippar dekal behöver jag inte ha den på bilen? wink
Ogillar faktiskt allt som har med klistermärken att göra! Jag är en negativ person men verkligen anti mot sånt big_smile Vet faktiskt inte varför ...

Sveriges mest anti person.  lol

Dekal på rutan kan du ha, limmet går lätt att ta bort.

Lev livet, det kan ta slut fort

3 929 Inlägg
21 april 2011
Haha japp!
Men det känns otroligt omständing jäntemot om man bara skiter i dekalen! big_smile

Finntrollet
640 Inlägg
21 april 2011
ska tejpa dit den och sedan ett varv silvertejp på det så den sitter!! big_smile

Jo vars.

3 929 Inlägg
21 april 2011
Hahaha fyfan! Då ska du dö! big_smile

Sök