Angående: Karavan från Västerås(hälla) till Elmia 23aprill 2011

Phed
15 januari 2011 · 242 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Sampyla skrev:
Är för tidigt att säga om amn åker eller inte men skulle helt klart va kul!! smile

Hoppas att du kan komma, det blir en oförglömlig resa big_smile

Och snabbt som fan kommer det att gå.

CarpeDiem German Engineering
15 januari 2011 · 9 081 Inlägg

Phed skrev:

CarpeDiem skrev:

Sampyla skrev:
Är för tidigt att säga om amn åker eller inte men skulle helt klart va kul!! smile

Hoppas att du kan komma, det blir en oförglömlig resa big_smile

Och snabbt som fan kommer det att gå.

Så snabbt ska det inte gå tongue

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Phed
15 januari 2011 · 242 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Phed skrev:

CarpeDiem skrev:

Hoppas att du kan komma, det blir en oförglömlig resa big_smile

Och snabbt som fan kommer det att gå.

Så snabbt ska det inte gå tongue

Shit nu är vi offtopic. Sry för det.

Får hoppas på att jag får på sänkningen innan dess, 45mm runt hela. Kommer att ligga lågt som en lamborghini.

CarpeDiem German Engineering
16 januari 2011 · 9 081 Inlägg

En sak som jag undrar och det är vem som kommer köra först?

Tänkte att om nån kör sist så kan man hålla kontakt med ledarbilen med hjälp utav komradios, kan vara bra att ha smile

Jag har 2 st om de behövs.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Zorz Touch by U
16 januari 2011 · 910 Inlägg

CarpeDiem skrev:
En sak som jag undrar och det är vem som kommer köra först?

Tänkte att om nån kör sist så kan man hålla kontakt med ledarbilen med hjälp utav komradios, kan vara bra att ha smile

Jag har 2 st om de behövs.

Haha du härmar alltså oss wink wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
16 januari 2011 · 5 092 Inlägg

Fprobban skrev:

CarpeDiem skrev:
En sak som jag undrar och det är vem som kommer köra först?

Tänkte att om nån kör sist så kan man hålla kontakt med ledarbilen med hjälp utav komradios, kan vara bra att ha smile

Jag har 2 st om de behövs.

Haha du härmar alltså oss wink wink

är ju skit bra ide big_smile är väll bara att ta med dom wink kanske dom kommer in på eran kanal & tjuvlyssnar haha

Zorz Touch by U
16 januari 2011 · 910 Inlägg

Piratstikins skrev:

Fprobban skrev:

CarpeDiem skrev:
En sak som jag undrar och det är vem som kommer köra först?

Tänkte att om nån kör sist så kan man hålla kontakt med ledarbilen med hjälp utav komradios, kan vara bra att ha smile

Jag har 2 st om de behövs.

Haha du härmar alltså oss wink wink

är ju skit bra ide big_smile är väll bara att ta med dom wink kanske dom kommer in på eran kanal & tjuvlyssnar haha

haha ja antagligen så är det de dom är ute efter wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
DjMes
16 januari 2011 · 622 Inlägg

Tjena, Förra året så höll jag i en Karavan från Malmö som slutade på ca 150st bilar! Vad sägs om att köra på en stor efterträff på lördagskvällen??? Där deltagare från alla karavaner träffas???

http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs <-- Video på en liten del av våran karavan förra året!

// Saman Från Malmö

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
16 januari 2011 · 5 092 Inlägg

DjMes skrev:
Tjena, Förra året så höll jag i en Karavan från Malmö som slutade på ca 150st bilar! Vad sägs om att köra på en stor efterträff på lördagskvällen??? Där deltagare från alla karavaner träffas???

http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs <-- Video på en liten del av våran karavan förra året!

// Saman Från Malmö

gissar på att dom flesta samlas på A6 efter mässan på lördag, men det bör väll inte vara omöjligt?

Dennan900GL Finntrollet
16 januari 2011 · 640 Inlägg

hoppas verkligen vi har ork att stanna så pass länge.smile

Jo vars.
Piratstikin 2015 Dbakuten.
16 januari 2011 · 5 092 Inlägg

Dennan900GL skrev:
hoppas verkligen vi har ork att stanna så pass länge.smile

Redbull såklart big_smile

DjMes
16 januari 2011 · 622 Inlägg

Piratstikins skrev:

DjMes skrev:
Tjena, Förra året så höll jag i en Karavan från Malmö som slutade på ca 150st bilar! Vad sägs om att köra på en stor efterträff på lördagskvällen??? Där deltagare från alla karavaner träffas???

http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs <-- Video på en liten del av våran karavan förra året!

// Saman Från Malmö

gissar på att dom flesta samlas på A6 efter mässan på lördag, men det bör väll inte vara omöjligt?

Jo det kanske stämmer, men om vi samlar alla karavan medlemmar på ett o samma ställe så blir det lättare att planera för då vet man var allihopa är....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
danielffs
16 januari 2011 · 308 Inlägg

CarpeDiem skrev:
En sak som jag undrar och det är vem som kommer köra först?

Tänkte att om nån kör sist så kan man hålla kontakt med ledarbilen med hjälp utav komradios, kan vara bra att ha smile

Jag har 2 st om de behövs.

Jag kommer åka först i goffen(; sen planerar jag att ha  radiokontakt med någon  rådig person som åker längst bak och håller koll.Så dina comradios kommer väl till pass.

Någon som känner sig manad att sköta det?smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
16 januari 2011 · 5 092 Inlägg

danielffs skrev:

CarpeDiem skrev:
En sak som jag undrar och det är vem som kommer köra först?

Tänkte att om nån kör sist så kan man hålla kontakt med ledarbilen med hjälp utav komradios, kan vara bra att ha smile

Jag har 2 st om de behövs.

Jag kommer åka först i goffen(; sen planerar jag att ha  radiokontakt med någon  rådig person som åker längst bak och håller koll.Så dina comradios kommer väl till pass.

Någon som känner sig manad att sköta det?smile

Jag tackar nej tongue orka åka längst bak haha. nej då, men carpediem kanske vill?

Dennan900GL Finntrollet
16 januari 2011 · 640 Inlägg

Piratstikins skrev:

Dennan900GL skrev:
hoppas verkligen vi har ork att stanna så pass länge.smile

Redbull såklart big_smile

beror mest på medpassagerarna också. smile
vet inte om frugan är så piggelin på det hela smile

Jo vars.
Piratstikin 2015 Dbakuten.
16 januari 2011 · 5 092 Inlägg

Dennan900GL skrev:

Piratstikins skrev:

Dennan900GL skrev:
hoppas verkligen vi har ork att stanna så pass länge.smile

Redbull såklart big_smile

beror mest på medpassagerarna också. smile
vet inte om frugan är så piggelin på det hela smile

hehe det visar sig väll wink

Phed
16 januari 2011 · 242 Inlägg

Jag skulle kunna anmäla mig att åka först, men vad ska ni ha radios till egentligen? Om något skiter sig får ändå bara två personer veta det.

Piratstikin 2015 Dbakuten.
17 januari 2011 · 5 092 Inlägg

Phed skrev:
Jag skulle kunna anmäla mig att åka först, men vad ska ni ha radios till egentligen? Om något skiter sig får ändå bara två personer veta det.

danielffs skulle väll åka först? roll

danielffs
17 januari 2011 · 308 Inlägg

Phed skrev:
Jag skulle kunna anmäla mig att åka först, men vad ska ni ha radios till egentligen? Om något skiter sig får ändå bara två personer veta det.

Jag förbehåller mig rätten att leda tåget;)

Grejjen med radios är tex när man åker påE18 så sista bilen kan anropaa mig och säga att alla kommit ut på vägen och ja kan börja höja farten. eller säga till mig att minska farten  vi sitter fast i ett rödljus för vi sitter fast i ett rödljus eller någe,vad man nu kan tänka sig=)

Senast redigerat av danielffs (17 januari 2011)

Piratstikin 2015 Dbakuten.
17 januari 2011 · 5 092 Inlägg

danielffs skrev:

Phed skrev:
Jag skulle kunna anmäla mig att åka först, men vad ska ni ha radios till egentligen? Om något skiter sig får ändå bara två personer veta det.

Jag förbehåller mig rätten att leda tåget;)

Grejjen med radios är tex när man åker påE18 så sista bilen kan anropaa mig och säga att alla kommit ut på vägen och ja kan börja höja farten. eller säga till mig att minska farten  vi sitter fast i ett rödljus för vi sitter fast i ett rödljus eller någe,vad man nu kan tänka sig=)

det skulle ju underlätta en hel del så man kan åka så samlat som möjligt ner smile

vi blir ju inte själva på vägarna & det kan komma poliser & stoppa folk, rödljus som du sa, rondeller, korsningar mm Ja allt kan hända haha. skulle det bli nå större gap kan man ju ev stanna till på en parkeringsficka om man hittar en lite större sådan eller rast plats smile


Men hur blir det när vi åker ner då? du åker först & en åker sist, alla bilar imellan då? nå speciella platser där eller är det bara att åka efter dig när du åker? bör väll vara lättast men jag vet inte om något annat är bestämt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang