Folk som inter tål kritik på sen bil

tobbeb17
2 januari 2011 · 25 Inlägg

jag tyke att det är dålit av fok att inte tåla att man sete en 1a på bilen och skriver en motrvin.

har är den bil som jag rösta de på  http://www.garaget.org/?car=192526&image=2048762

och här ser det ut om man inter tål

kritik http://www.garaget.org/?car=37232&image=1123418

http://www.garaget.org/?car=37218&image=1941864

volvo 850
Volvo V70 "V70 Classic" (2007)
tobbeb17
2 januari 2011 · 25 Inlägg

jag är dyslexi! så jag kan inte ro för att det bli fel stavat

volvo 850
Volvo V70 "V70 Classic" (2007)
Anubis
2 januari 2011 · 1 255 Inlägg

men ofta man sätter en 1:a bara för att fälgarna är fula?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
killercow
2 januari 2011 ·

Du sätter en 1a på hans bil för du tycker han har fula fälgar.

Vad hade du räknat med att du skulle få för respons.

Sluta missbruka betygsystemet! sad

Janneutanb
2 januari 2011 · 7 272 Inlägg

tobbeb17 skrev:
jag är dyslexi! så jag kan inte ro för att det bli fel stavat

Dagens sämsta ursäkt?...

328cabbish
2 januari 2011 · 827 Inlägg

orka bry sig

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
tobbeb17
2 januari 2011 · 25 Inlägg

man måste tåla kritk

volvo 850
Volvo V70 "V70 Classic" (2007)
D_Carlsson Bonntrimmare
2 januari 2011 · 620 Inlägg

Anubis skrev:
men ofta man sätter en 1:a bara för att fälgarna är fula?

lätt att man kan göra spesielt om man tycker att någon har gjort dom fulare än nödvändigt med att måla om dom i någon ful färg från något som var bra innan!!!!

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
BMW 335I Mtech 2 "DriftingBil sen 2007" (1990)
Volvo 242 BMW M50B25 "ISRÄSERN" (1982)
BMW 540/6 "manuell" (1996)
WoozyDozz
2 januari 2011 · 918 Inlägg

tobbeb17 skrev:
man måste tåla kritk

Kommer alltid finnas personer som inte tål kritik, inget man göra åt det helt enkelt.

D_Carlsson Bonntrimmare
2 januari 2011 · 620 Inlägg

killercow skrev:
Du sätter en 1a på hans bil för du tycker han har fula fälgar.

Vad hade du räknat med att du skulle få för respons.

Sluta missbruka betygsystemet! sad

Han var ju iaf seriös och berättade varför det är ju mer än vad man kan tänka att 95% av garaget medlemmarna skulle göra

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Anubis
2 januari 2011 · 1 255 Inlägg

D_Carlsson skrev:

Anubis skrev:
men ofta man sätter en 1:a bara för att fälgarna är fula?

lätt att man kan göra spesielt om man tycker att någon har gjort dom fulare än nödvändigt med att måla om dom i någon ful färg från något som var bra innan!!!!

Okej men folk som tyckte ja förstörde mina fälgar på skylinen när ja lacka dom mattsvarta har fan inte röstat 1:or för de de är ju ändå helheten på bilen som räknas sen att de kan sänka betyget visst men om bilen ser bra ut för övrigt är de ju bara löjligt.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Slash Saabifierad
2 januari 2011 · 2 026 Inlägg

Tyvärr är det så att folk tål ej kritik, så här blir det om man motiverar sin kritik. Fälgarna på Saaben kanske inte hade den bästa färgen men man kan skriva: "jag gillar ej färgen på dina fälgar" om man är tvingad till att motivera sitt betyg istället för att skriva "fälgar fula betyg ett" eller något sånt.

Man får tyvärr räkna med hämndbetyg, det finns inte bara här på garaget utan det finns överallt där man kan betygsätta.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
killercow
2 januari 2011 ·

D_Carlsson skrev:

killercow skrev:
Du sätter en 1a på hans bil för du tycker han har fula fälgar.

Vad hade du räknat med att du skulle få för respons.

Sluta missbruka betygsystemet! sad

Han var ju iaf seriös och berättade varför det är ju mer än vad man kan tänka att 95% av garaget medlemmarna skulle göra

de är väl ok om man sätter 2-3a på en bil som man tycker har fula fälgar men ser bra ut i övrigt. men att sätta en 1a på en bil som i övrigt ser ok ut retar ju bara. om man enbart gör det för fälgarna

D_Carlsson Bonntrimmare
2 januari 2011 · 620 Inlägg

killercow skrev:

D_Carlsson skrev:

killercow skrev:
Du sätter en 1a på hans bil för du tycker han har fula fälgar.

Vad hade du räknat med att du skulle få för respons.

Sluta missbruka betygsystemet! sad

Han var ju iaf seriös och berättade varför det är ju mer än vad man kan tänka att 95% av garaget medlemmarna skulle göra

de är väl ok om man sätter 2-3a på en bil som man tycker har fula fälgar men ser bra ut i övrigt. men att sätta en 1a på en bil som i övrigt ser ok ut retar ju bara. om man enbart gör det för fälgarna

nu bor jag ganska nära trollhättan så här kryllar det av gammla saabar så i mina ögon hammnar den väääldigt långt ner på betygs listan jag kanske hade röstat max en 2a på en sådan bil där ingenting har gjort den bättre utan bara sämmre utav typ mätare i astolpen är ju som att gå omkring å visa halva röven du kanske själv tycker att du är jävligt ball men resten skrattar wink

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
tobbeb17
2 januari 2011 · 25 Inlägg

det är Omogen att seta hämndbetyg. man måste tåla kritk. hans är det ingen menig att har ett betygsystemet om fok inte tål det

volvo 850
Volvo V70 "V70 Classic" (2007)
killercow
2 januari 2011 ·

tobbeb17 skrev:
det är Omogen att seta hämndbetyg. man måste tåla kritk. hans är det ingen menig att har ett betygsystemet om fok inte tål det

Absolut måste man tåla kritik. hämd betyg är absolut ingen bra lösning.

Sen kan ja förstå ägaren till saaben om du enbart satte en 1a pga fälgarna. måste väl varit mer än endast fälgarna som drog ner betyget till en 1a eller?

Mack Forum- och sitemoderator
2 januari 2011 · 26 167 Inlägg

tobbeb17 skrev:
det är Omogen att seta hämndbetyg. man måste tåla kritk. hans är det ingen menig att har ett betygsystemet om fok inte tål det

Det är ganska omoget att bara se ett set med "fula" fälgar också.
Prova att se helheten nästa gång, och rösta som en vuxen individ.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Slash Saabifierad
2 januari 2011 · 2 026 Inlägg

tobbeb17 skrev:
det är Omogen att seta hämndbetyg. man måste tåla kritk. hans är det ingen menig att har ett betygsystemet om fok inte tål det

Fast ska man vara petig så gjorde inte han en tråd om att du klagade på hans fälgar utan du gjorde en tråd om att du klagat på hans fälgar och att han då klagar på dina bilars fälgar.

Så summa summarum tål varken han eller du kritik. Dock reagerade ni på olika sätt.

Stryk ett streck över det här nu och tänk efter lite när du motiverar din kritik.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Muttley
2 januari 2011 ·

Du är ju ett riktigt troll tobbe.
Du har ju fula fälgar på din ena bil. Och du skrivet själv till kamulen att han har fula fälgar ?
Han kanske ville vara snäll och de dig en röst med.

Skriv i din blogg och väx upp och sluta böla över att folk ger igen.

Sen bjuder vi in kamulen till tråden då du baktalar han.

Senast redigerat av tkd_rille (2 januari 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang