3062
Sök

Den vilda jakten på lackeraren

Finraggare
2 381 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Då får du gärna pm mig lite sådana, för svaren ovan är uteslutande från Stockholmslackerare.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Defloratör.
641 Inlägg
4 januari 2011
En lackerare vill oftast inte ha fler jobb eftersom det bara väller in hela tiden:P

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

5 198 Inlägg
4 januari 2011
nitrox skrev:
En lackerare vill oftast inte ha fler jobb eftersom det bara väller in hela tiden:P

Dom lever väl på kunder.. säger dom nej till allt för många så är dom utan jobb sen,,,,

huh?
10 427 Inlägg
Finraggare
2 381 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Ja för jag vill ju verkligen inte ha min bil till premiären smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Defloratör.
641 Inlägg
4 januari 2011
gamlingen skrev:
nitrox skrev:

Dom lever väl på kunder.. säger dom nej till allt för många så är dom utan jobb sen,,,,

dom lever till största del på försäkrings jobben. svensson jobb tar man om det finns tid.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

1 581 Inlägg
4 januari 2011
Hör med killen jag PMade om. Han hjälper dig

huh?
10 427 Inlägg
5 januari 2011
kameramannen skrev:
Ja för jag vill ju verkligen inte ha min bil till premiären smile

Oh no you don't wink

*jedi mind trick*
Senast redigerat av steifan (5 januari 2011)

Bilskadeentusiast
291 Inlägg
5 januari 2011
http://www.imagesphotospictures.com/dat … ot_206.jpg
http://www.pistonheads.com/pics/news/10 … SRT8-L.jpg

Vilken tror ni det är störst dörrspringer på? Har man demonterat delar är det mer jobb att justera på en usabil. Japanska bilar behöver man knappt justera det är bara skruva dit och stänga dörren. Lite nyare golf är så smidiga att man inte ens behöver låssa dörren vid gångjärnen för på dom kan man skruva av den yttre dörrplåten, mycket smidigt vid reparationer. Visst är det skillnad på bilar och bilar men visst mycke handlar nog om att det är fullt med jobb, och man tar det som en undanflykt.

Sök