de e ju ett stopp i mantorp o så kommer ju västerås karavanen o så oxå:)
joo det va de jag tänkte. blir lite för många stopp. men ja vet att de har stannat karavaner förr i norrköping så tänkte om de va så iår igen. men vi får la se om de går o tajma in.
de skulle inte va så att någon kan kolla på typ eniro när ni kommer åka förbi norrköping, vi är en karavan nu som står o väntar på er "ovanför" motorvägen, så vi vet ca när vi ska vara på platsen.
jag skulle tippa på att det tar ca 1 och halv timme att ta sig ner till norrköping. Så låt säga strax innan 9 snåret bör väl karavanen passera, om vi nu kommer iväg prick 07:20
jag skulle tippa på att det tar ca 1 och halv timme att ta sig ner till norrköping. Så låt säga strax innan 9 snåret bör väl karavanen passera, om vi nu kommer iväg prick 07:20
jasså okej. då kanske vi får tidigare lägga våran karavan, vi sa ca kvart över 9, men de blir nog bra.
jasså okej. då kanske vi får tidigare lägga våran karavan, vi sa ca kvart över 9, men de blir nog bra.
Kanske åker från djurön i norrköping, var/när möts ni?