För att ta fartbilder och kunna filma bra måste man ju bryta ur karavanen, blir man halshuggd om man gör detta utan att vara officiell fotograf eller skulle de ses som okej? Skulle ju själv gärna vilja filma från sista till första bil i karavanen...
Jo det va det jag gissade... Och de andra fotobilarna kommer ha någon skylt eller så?
Inte officiellt, nej. Man kanske kan ta något A4 papper eller något att tejpa fast på bakrutan där det står kamerabil kanske?
Om det är någon som vill vara kamerabil och det inte finns plats så kan jag skriva bort mig då jag inte har någon med systemkamera att ta bilder med. Annars kommer jag låta min kompis sitta med en (rätt så bra) digitalkamera och fota/filma m.m.
en liten fråga, har alla bestämmda platser i karavanen elr kör vi "löpande" in med alla i ett led bara, för tänkte på att de e rätt så många som hoppar in lite här o var så de kan bli lite krångligt;P
en liten fråga, har alla bestämmda platser i karavanen elr kör vi "löpande" in med alla i ett led bara, för tänkte på att de e rätt så många som hoppar in lite här o var så de kan bli lite krångligt;P
vi har inga bestämda platser.. men vi ska inte hålla på att köra om bara för att det är kul
så länge man åker förbi och filmar eller tar kort så är det lugnt. Men ALLA behöver ju inte ta bilder bara för att få åka om de andra
Har aboslut inget behov av att köra om folk utan känner bara att de skulle vara kul å fota och filma lite.
Edit: Om man skulle tejpa på en lapp med "kamerabil" för att få folk att inte följa efter skulle det vara lungt? (Vill inte ta någon annan fotoplats undrar bara om de funkar...)
så länge man åker förbi och filmar eller tar kort så är det lugnt. Men ALLA behöver ju inte ta bilder bara för att få åka om de andra
Har aboslut inget behov av att köra om folk utan känner bara att de skulle vara kul å fota och filma lite.
Edit: Om man skulle tejpa på en lapp med "kamerabil" för att få folk att inte följa efter skulle det vara lungt? (Vill inte ta någon annan fotoplats undrar bara om de funkar...)
Uppdaterat så nu har jag tagit bort dom som avanmält sig och uppdaterat med nya färska namn
Och vi vill att det ska hålla er till ledet hela tiden så helst vill vi endast ha så få fotobilar det bara går. från Sthlm - Mantorp iallafall sedan får ni göra som 850_GLT säger...
Men se til latt hålla ledet så blir det helt enkelt snyggast och bäst så vi har som sagt 3 bilar som garanterat fotar och filmar. Alla som är intresserade av att fota och filma får komma fram till mig i Kungens kurva så får vi gå igenom lite innan bara för att det inte ska bli en enda stor röra. Låter detta bra för er? hoppas ni är nöjda än så länge