2789
Sök

JP MK18 fälgar i 18x8.5" kommer i kopior till "Volvo 1/2/7/900" mars-april 2011 enligt "AFL" och heta "Ocean MK18"

1 028 Inlägg
9 februari 2011
HanzzoN900 skrev:
Pratade med en nisse på afl precis angående frågan jag hade om min senaste beställning och det reserverade beloppet. Frågade även om han visste ngt nytt om leveransen och han sa,

""kan säga så här vid sidan om, att om allt går som det ser ut nu så har vi möjligtvis första leveransen hemma vecka 11 eller vecka 12""

Låter ju bra, mitten av mars smile

Prata också me dom igår då va de iapril:)

Men dom vet inte hur länge dom tillverkas ju å sen hur många de blir

Har inget å skriva ännu

89 Inlägg
9 februari 2011
Trådstartare
volvo_grabb skrev:
HanzzoN900 skrev:
Pratade med en nisse på afl precis angående frågan jag hade om min senaste beställning och det reserverade beloppet. Frågade även om han visste ngt nytt om leveransen och han sa,

""kan säga så här vid sidan om, att om allt går som det ser ut nu så har vi möjligtvis första leveransen hemma vecka 11 eller vecka 12""

Låter ju bra, mitten av mars smile

Prata också me dom igår då va de iapril:)

Men dom vet inte hur länge dom tillverkas ju å sen hur många de blir

Nä det verkar ju lite sådär upp och ner ??

tysk.
592 Inlägg
9 februari 2011
Fick du något vettigt svar varför de reserverade pengarna har dragits trots att hemsidan motsäger det hela? smile

89 Inlägg
9 februari 2011
Trådstartare
Wiechert skrev:
Fick du något vettigt svar varför de reserverade pengarna har dragits trots att hemsidan motsäger det hela? smile

Det han sa till mig är att varken pengarna inte (igentligen) dragits och dom inte får in betalningen förrän dom fått in fälgarna och skickar dom! Pengarna ligger reserverade mellan oss köpare och dom på afl. Direkt dom skickats dras dom!

En positiv sak är ju att man redan betalat dom (igentligen) så dom kan skickas direkt dom kommer in på afl!
Senast redigerat av HanzzoN900 (9 februari 2011)

761 Inlägg
9 februari 2011
Betalar ni så många tusen i förskott? det är väl förvisso en stor firma så det bör väl vara lugnt.
Men jag undrar om det egentligen är lagligt, är dom inte grossister?

5 Inlägg
9 februari 2011
För er som undrar över betalningen så kan jag berätta lite hur det går till.

Banköverföring:När du lägger en order och väljer ”banköverföring” så får du ett ordernummer  på orderbekräftelsen via din mail. Detta ordernummer använder du som referens när du gör din betalning via AFL´s bankgiro. När betalningen är gjord så dras pengarna från ditt konto. Du väljer själv när du vill göra denna betalning, men AFL skickar inga produkter innan betalning är gjord.

Betalkort:När du lägger en order och väljer ”Betalkort” så kommer en orderbekräftelse upp. Kolla så allt stämmer, klicka sedan vidare på ”Till betalning med kort” Välj mellan Visa och Mastercard och skriv sedan in kortuppgifterna.
Nu är ordern och betalning gjord.

-Använder du VISA så dras beloppet från ditt konto när varorna är leveransklara.

-Använder du Mastercard så reserverar Mastercard beloppet i 2 veckor. Om inte AFL har varorna leveransklara under dessa 2 veckor går beloppet tillbaka till ditt konto. Pengarna dras från kontot när varorna är leveransklara.

Som dom flesta redan vet så kommer dom första beställningarna levereras i månadsskiftet Mars/April.
Dom senare beställningarna i slutet av April.

Mvh
Cederwall

89 Inlägg
9 februari 2011
Trådstartare
Cederwall skrev:

Banköverföring:När du lägger en order och väljer ”banköverföring” så får du ett ordernummer  på orderbekräftelsen via din mail. Detta ordernummer använder du som referens när du gör din betalning via AFL´s bankgiro. När betalningen är gjord så dras pengarna från ditt konto. Du väljer själv när du vill göra denna betalning, men AFL skickar inga produkter innan betalning är gjord.

Betalkort:När du lägger en order och väljer ”Betalkort” så kommer en orderbekräftelse upp. Kolla så allt stämmer, klicka sedan vidare på ”Till betalning med kort” Välj mellan Visa och Mastercard och skriv sedan in kortuppgifterna.
Nu är ordern och betalning gjord.

-Använder du VISA så dras beloppet från ditt konto när varorna är leveransklara.

-Använder du Mastercard så reserverar Mastercard beloppet i 2 veckor. Om inte AFL har varorna leveransklara under dessa 2 veckor går beloppet tillbaka till ditt konto. Pengarna dras från kontot när varorna är leveransklara.

Som dom flesta redan vet så kommer dom första beställningarna levereras i månadsskiftet Mars/April.
Dom senare beställningarna i slutet av April.

Mvh
Cederwall

Kanon bra inlägg Cederwall smile

Nu finns det inga osäkerheter för alla som ska göra beställning!

37 Inlägg
17 februari 2011
Cederwall skrev:

Mvh
Cederwall

Och var hittar jag ett Bankgironr. så att jag kan få betala ? Stod inget i mitt mail och inte heller har jag fått någon faktura! smile

Eller är det bara jag som inte ser?

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
17 februari 2011
Fanatic skrev:
Cederwall skrev:

Mvh
Cederwall

Och var hittar jag ett Bankgironr. så att jag kan få betala ? Stod inget i mitt mail och inte heller har jag fått någon faktura! smile

Eller är det bara jag som inte ser?

Bamkgiro,nr 5639-8209

"My drinkingteam has a racingproblem"

Biltokig
310 Inlägg
18 februari 2011
glöm inte att fylla i ditt ordernummer eller vad det heter så dom vet vem pengarna kommer ifrån!!!!!!!

Harè bra

231 Inlägg
24 februari 2011
Pratade lite med dom precis nu, leveransdatumet till dom var satt till den 18mars

tysk.
592 Inlägg
24 februari 2011
Fyfan vad gött! Då måste jag beställa däck snart. 215/35 blir nog fint tror jag!

1 028 Inlägg
24 februari 2011
Wiechert skrev:
Fyfan vad gött! Då måste jag beställa däck snart. 215/35 blir nog fint tror jag!

Tänker nog me köra med 215/35

Har inget å skriva ännu

235 Inlägg
24 februari 2011
^^

740 turbo
T04e och massa sprit i tanken :)

tysk.
592 Inlägg
12 mars 2011
Snart snart snart big_smile

Mr White
1 072 Inlägg
Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
12 mars 2011
Vad tror ni, funkar det med 215-40 ?

"My drinkingteam has a racingproblem"

tysk.
592 Inlägg
12 mars 2011
Jag fegade lite och köpte 225/40/18 och det var inte alls så hemsk profil som jag kunnat tänka mig, borde nog gå att sänka lite ändå.

Går det inte, får de brukas upp fort och 215/35/18 får komma hem!

215/40 kan nog bli lite smårolig stretch på! smile

Sök