Första bilden på en bil med 4st MK18 fälgar i Sverige kommer skickat!
Riktigt bögtight att få plats, jag har kapat 2 varv. Innerskärmarna for åt helvete och gummiklubban fick trycka in skärmkanterna. Vinkelslip och valsning heter melodin om man skall sänka mer, givetvis 215/35 för att sänka.
225/40 som jag har är inte superoptimalt.
Systemkameran och jag åker ut en sväng sen efter jag fått tvättat bilen
Grymt snyggt! Skulle bara ha Volvo emblem i fälgarna med
Första bilden på en bil med 4st MK18 fälgar i Sverige kommer skickat!
Riktigt bögtight att få plats, jag har kapat 2 varv. Innerskärmarna for åt helvete och gummiklubban fick trycka in skärmkanterna. Vinkelslip och valsning heter melodin om man skall sänka mer, givetvis 215/35 för att sänka.
225/40 som jag har är inte superoptimalt.
Systemkameran och jag åker ut en sväng sen efter jag fått tvättat bilen
på 240 slickar ekern oket med et 6 så 6 va det högst som gick att göra. Orginal mk 18 hade et0
Men igentligen varför inte göra fälgen på typ et 12 så de passar bättre på 700/900 serien+att man kan lägga en 5 mm spacer på 240in?
jävlar vad volvos du har...ska du köpa rims till alla? har du alla dom i din ägo nu? du är sjuk=)
Hahahahaha lika bra att besälla en pall me ocean fälgar ju:P haha hoppas ja får mina i veckan, Klart dom är i min ägo kolla regnummerna:) nä inte sjuk bara onormal haha
Men igentligen varför inte göra fälgen på typ et 12 så de passar bättre på 700/900 serien+att man kan lägga en 5 mm spacer på 240in?
jävlar vad volvos du har...ska du köpa rims till alla? har du alla dom i din ägo nu? du är sjuk=)
Hahahahaha lika bra att besälla en pall me ocean fälgar ju:P haha hoppas ja får mina i veckan, Klart dom är i min ägo kolla regnummerna:) nä inte sjuk bara onormal haha
nej det behövs inte, jag tror dig! var bara i chocktillstånd=) Hoppas fälgarna blir bra, visa en bild i denna tråden sen när dom är monterade på vilken det nu blir!
jävlar vad volvos du har...ska du köpa rims till alla? har du alla dom i din ägo nu? du är sjuk=)
Hahahahaha lika bra att besälla en pall me ocean fälgar ju:P haha hoppas ja får mina i veckan, Klart dom är i min ägo kolla regnummerna:) nä inte sjuk bara onormal haha
nej det behövs inte, jag tror dig! var bara i chocktillstånd=) Hoppas fälgarna blir bra, visa en bild i denna tråden sen när dom är monterade på vilken det nu blir!
Haha chocktillstånd de gillar vi japp ska göra de om ja reder ut de. tror de blir på den svarta 740 t5an å rosthögen
på 240 slickar ekern oket med et 6 så 6 va det högst som gick att göra. Orginal mk 18 hade et0
Men igentligen varför inte göra fälgen på typ et 12 så de passar bättre på 700/900 serien+att man kan lägga en 5 mm spacer på 240in?
precis vad jag menar, men men e la skit samma, lite slit ska de la va
Inte jätte smidigt o lägga spacer fram på 240 vi kollade detta. Navstyrningen försvinner så det krävs en del jopp o svarva av navet o ditt med ny hylsa som styr. Hade en polare förr i tiden som åkte låg 740 turbo med orginal jpmk18 med avfräst centrum dessa va et6 met 215/40
Men igentligen varför inte göra fälgen på typ et 12 så de passar bättre på 700/900 serien+att man kan lägga en 5 mm spacer på 240in?
precis vad jag menar, men men e la skit samma, lite slit ska de la va
Inte jätte smidigt o lägga spacer fram på 240 vi kollade detta. Navstyrningen försvinner så det krävs en del jopp o svarva av navet o ditt med ny hylsa som styr. Hade en polare förr i tiden som åkte låg 740 turbo med orginal jpmk18 med avfräst centrum dessa va et6 met 215/40
Är inte de lite grejen när man åker låg bil med breda fälgar att de ska va lite problemlösning innan man får dit dom? Att man får plocka innerskärmar o får fixa till kanten på framskärmarna tex
precis vad jag menar, men men e la skit samma, lite slit ska de la va
Inte jätte smidigt o lägga spacer fram på 240 vi kollade detta. Navstyrningen försvinner så det krävs en del jopp o svarva av navet o ditt med ny hylsa som styr. Hade en polare förr i tiden som åkte låg 740 turbo med orginal jpmk18 med avfräst centrum dessa va et6 met 215/40
Är inte de lite grejen när man åker låg bil med breda fälgar att de ska va lite problemlösning innan man får dit dom? Att man får plocka innerskärmar o får fixa till kanten på framskärmarna tex
Det är ju standard. De grejerna får man ju alltid fixa
Men igentligen varför inte göra fälgen på typ et 12 så de passar bättre på 700/900 serien+att man kan lägga en 5 mm spacer på 240in?
precis vad jag menar, men men e la skit samma, lite slit ska de la va
Inte jätte smidigt o lägga spacer fram på 240 vi kollade detta. Navstyrningen försvinner så det krävs en del jopp o svarva av navet o ditt med ny hylsa som styr. Hade en polare förr i tiden som åkte låg 740 turbo med orginal jpmk18 med avfräst centrum dessa va et6 met 215/40
Finns spacers och köpa som har navstyrning annars. Sam bilmode har.
Men igentligen varför inte göra fälgen på typ et 12 så de passar bättre på 700/900 serien+att man kan lägga en 5 mm spacer på 240in?
precis vad jag menar, men men e la skit samma, lite slit ska de la va
Inte jätte smidigt o lägga spacer fram på 240 vi kollade detta. Navstyrningen försvinner så det krävs en del jopp o svarva av navet o ditt med ny hylsa som styr. Hade en polare förr i tiden som åkte låg 740 turbo med orginal jpmk18 med avfräst centrum dessa va et6 met 215/40
Ja kör själv me 6 eller 8mm spacer fram på min 240 när ja kör me mimisar utan "navstyrning" men men