jahaja i fredags fick jag hem toppen, tog ju bara 10 veckor! Tack för den PBZ, elmia är kört men förhoppningsvis får jag ihop supran inom ett par veckor har skruvat dit toppen och underdelen av insuget, kammarna ligger också på plats.
bilder kommer snart
Varför tog det sån jävla tid?
För att dom har för mycket jobb så att dom lägger allt på en hylla och sen kommer nya bortförklaringar varje gång man ringer...
själva jobbet med toppen är ju klockrent om man har tid att vänta nästan 3 månader...
har hört att det är många som har fått vänta länge, bla. en som lämnade in växellådan i september och inte fått den än...
Känner igen det där.. + att jag inte har så goda erfarenheter av dom
Det som är gjort med toppen: Blästring Tvättning Provtryckning Planing Mirafrästa ventilsäten Nya ventilfjädrar och titan retainers Nya ventiltätningar och styrningar Nya kamaxlar
Det som är gjort med toppen: Blästring Tvättning Provtryckning Planing Mirafrästa ventilsäten Nya ventilfjädrar och titan retainers Nya ventiltätningar och styrningar Nya kamaxlar