2203
Sök

Köpa bästa USA-blinkers till Volvo 940-serien?

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
9 januari 2011
Trådstartare
Som rubriken, vilken firma säljer USA-blinkers fram till 940-serien med bästa utseende/passform/kvalité? Tänkte unna mig ett par nya.  //mvh.svana wink

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
9 januari 2011
Jag tror att det är samma tillverkare hos alla styling företag, Sen finns det inga usa blinkers som passar europa strålkastare utan modifiering

Jonas

8 Inlägg
10 januari 2011
v-parts svana . dom skulle jag köra på iallafal efterso dom ty bara säljer volvo grejer

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
10 januari 2011
Spelar ingen roll, samma helvete att få dit ändå! smile Men snyggt är de smile

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Black Smoke Racer
73 Inlägg
10 januari 2011
ere möe å göra för å klämma dit usa blinkers asså?

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
10 januari 2011
Du får såga bort precis allting som är inne i strålkastaren om man säger så och sen rensa blinkersen på allt som sticker ut... Och sen bygga en egen upphängning smile

Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
210 Inlägg
10 januari 2011
Trådstartare
Ingen fara, har resurser och kunskap. Tror jag kommer gjuta ett par schyssta plastdetaljer vid infästningen, hatar att göra nåt halvdant.

Tack, vänligt av er. Alltid kul att få svar när man undrar nåt. ;-)

It's nice to be important. But it's more important to be nice.

2 656 Inlägg
10 januari 2011
Ekblom_ skrev:
ere möe å göra för å klämma dit usa blinkers asså?

ta om de där med riktig svenska så ska jag kan förstå

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
12 januari 2011
Svana skrev:
Ingen fara, har resurser och kunskap. Tror jag kommer gjuta ett par schyssta plastdetaljer vid infästningen, hatar att göra nåt halvdant.

Tack, vänligt av er. Alltid kul att få svar när man undrar nåt. ;-)

Annars är det inte svårare än att ta en träskruv uppifrån och en nerifrån.. Alternativt en träskruv uppe och Volvos monteringssilikon, sikaflex eller liknande nere smile

Ustkaka
506 Inlägg
12 januari 2011
Går det inte micra orginalblinkersen och byta glaset bara?

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

Volvoskadad
6 017 Inlägg
12 januari 2011
Sami-B skrev:

Jo det går ju att mixtra med glasen, inte helt lätt. Men då tappar man ju grejen med usa blinkers tycker jag.
Dvs. en stor cell med en orange lampa som är till blinkers och parkeringsljus

Jonas

871 Inlägg
12 januari 2011
Sami-B skrev:

går går de väl men snyggare med hela usa blinkersen då du slipper hyllorna som är i orginalblinkerserna wink

Ustkaka
506 Inlägg
12 januari 2011
haha "hyllorna"... ajuste det är sådant, hur noga kan det vara på en gammal 940 då? kör bara, dom blir inte snygga :p

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

871 Inlägg
12 januari 2011
Sami-B skrev:
haha "hyllorna"... ajuste det är sådant, hur noga kan det vara på en gammal 940 då? kör bara, dom blir inte snygga :p

Smaken är som baken, men din bil ser ut att komma från baken big_smile

Ustkaka
506 Inlägg
12 januari 2011
beckstroem skrev:
Sami-B skrev:

Vilken av dom? min 945? :p

871 Inlägg
12 januari 2011
Sami-B skrev:
beckstroem skrev:
Sami-B skrev:

ser bara att du har vw/citroën uppe ? :p

Ustkaka
506 Inlägg
12 januari 2011
beckstroem skrev:
Sami-B skrev:
beckstroem skrev:

Ja, för det stod klart och tydligt att man skulle lägga upp intressanta bilar. Och en orginal 945 turbo kan man kalla mycket, så som Driftsäker, praktisk, rymlig, kanske till och med bäst, ja vad som helst... Förutom Snygg och intressanta. Och det är inte "vad jag tycker" eller "smaksak" utan så är det bara :p

871 Inlägg
12 januari 2011
Sami-B skrev:
beckstroem skrev:
Sami-B skrev:

Ja, för det stod klart och tydligt att man skulle lägga upp intressanta bilar. Och en orginal 945 turbo kan man kalla mycket, så som Driftsäker, praktisk, rymlig, kanske till och med bäst, ja vad som helst... Förutom Snygg och intressanta. Och det är inte "vad jag tycker" eller "smaksak" utan så är det bara :p

haha ja orginala är dom väl inte mycket till världen big_smile men lite usa blinkers å puts så är den välkommen ska du se, även du kanske kommer tycka den ser bra ut då wink

2 656 Inlägg
12 januari 2011
beckstroem skrev:
Sami-B skrev:
beckstroem skrev:

haha ja orginala är dom väl inte mycket till världen big_smile men lite usa blinkers å puts så är den välkommen ska du se, även du kanske kommer tycka den ser bra ut då wink

tystnaden som uppstår när en kille säger att en volvo är snygg

871 Inlägg
12 januari 2011
ekelund88 skrev:
beckstroem skrev:
Sami-B skrev:

tystnaden som uppstår när en kille säger att en volvo är snygg

säger han som har en volvo 740 upplagd under "gamla bilar" och har beskrivigt en av bilderna med "2 snyggingar" (den andra var en bmw) big_smile

Sök