Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Är inget stort fan utav Volvo, men alla byggen som siktar efter rejält mycket effekt så är jag intresserad. Ser förjävla bra ut hittills, hoppas du når ditt mål!
Sen så har farsan och jag kommit över något som är lite special-special dessutom. Över 900hk, dock N/A. Vad kan man säga, man är väl rätt effekt kåt.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Fan riktigt imponerande projekt alltså! Väldigt roligt och intressant teknisk läsning oxå.
På frågan du fick för ett tag sen om varför du ska ha över 1000hk? Så kontrar jag med att varför bygger Bugatti bilar som gör över 400blås när man inte får köra så fort? Jo, för att man kan!
Är inget stort fan utav Volvo, men alla byggen som siktar efter rejält mycket effekt så är jag intresserad. Ser förjävla bra ut hittills, hoppas du når ditt mål!
Sen så har farsan och jag kommit över något som är lite special-special dessutom. Över 900hk, dock N/A. Vad kan man säga, man är väl rätt effekt kåt.
900 hk utan turbo luktar V8 lång väg häftig spis i alla fall
1000hk med 8v.. jag är tveksam de ska jag erkänna men jag hoppas du når det för de hade varit grymt coolt
köper motorn av dig sen när jag vill ha mer än mina 518 hk
Kör hårt! prenumeration lagd!
1000hk är inte alls säkert jag når... motorn är egentligen byggd för bankörning men ska göra en bromsning med mycket mos med den stora turbon för att se vad jag kan bromsa ur spisen de enda jag egentligen är orolig för är motorblocket