14/2 2011Blir mycket text idag pga vädret

Enda som hände idag var att ja satte på knoppen till fläkten och konstaterade att det inte är någon rost i golvet på höger sida förutom ett som en halv 50-öring typ

Så mest högersidan som de blir svetsjobb på troligtvis, eller förhoppningsvis rättare sagt

![http://i54.tinypic.com/2uqkd9u.jpg]()
Även funderat lite på inredning. Ska ju ha svart sen men eftersom man går i skola får man prioritera med den ekonomin man har och just nu finns det viktigare grejer att fixa, så blir nog att köra på det jag har till att börja med. Blir med andra ord troligtvis att använda de bruna dörrsidorna då de är fina, bruna golvmattan då den röda är så ful och sliten, och sen blir de nog även de ganska slitna bruna skinnsätena eftersom det andra blir brunt, så att allt går i samma färg. Känns som det är det bästa/finaste alternativet nu då jag inte har varken säten eller matta att matcha till de svarta dörrsidorna.
Som ni ser tidigare i tråden är inte heller min baklucka så fin, är sne och fick kapa ur runt skruvhålen och svetsa dit från den gamla för det var smidigast pga kassa hål, ser inte så trevligt ut och blir aldrig 100% om jag ska trycka rätt den där den är tilltryckt, så blir nog att köpa en fin ganska snart av Boostrider på garaget om det blir affär

Blev lite text där, ska se om det blir greja efter skolan imorgon. Ska för övrigt göra halkbanan direkt på möran imorrn