Angående: S.E.R.I.Ö.S Karavan till Elmia-mässan 23 April

Jollen940
13 februari 2011 · 116 Inlägg

UPPDATE:

Mapteam Göteborg kommer åka med oss till Elmia, och kommer därför finnas på plats kl. 09.00 dom oxå!

Ni tycker jag vi blåser lite fart i denna tråden så vi får en fin karavan! smile

//Jollen

Volvo 740 "Veemern" (1987)
eliszewski
13 februari 2011 · 36 Inlägg

ja vi kommer att vara med från starten  till Elmia, vi kommer även se till så att vi lätt kommer ut på E6:an från Stigscenter.

The President for Mapteam Gothenburg
Rick88
17 februari 2011 · 117 Inlägg

kommer de fler elle ? big_smile

BatmanOfSweden
19 februari 2011 · 45 Inlägg

skulle vilja åka med men alla kör så jä..a fort, vet inte varför.. man kan ju inte gasa på me en gl som med en bmw me 700hk, nä om denna gång ni fart dårar kan hålla hastigeten kan ja åka me med min smile

Volvo S70 (1998)
Volvo 244 (1984)
Toyota Corolla "Roza The Hardcore" (1998)
ejon_850
19 februari 2011 · 878 Inlägg

Den som kommer hålla i karavanen, lägg i första inlägget tid och plats och även i topicen så det ser mer seriöst ut smile

Hoppas på den blir lyckad.

MVH

All The best
MVH
Jonas .L
sachman Arn Racing
28 februari 2011 · 383 Inlägg

Detta ser ut att bli den största och seriösaste Karavanen i år!
Stannar ni i Borås så blir vi nog ett gäng ifrån Skaraborg som hänger på därifrån, men skulle gärna veta vilka tider och platser som gäller i Borås isåfall:)

MVH Simon

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Jollen940
15 mars 2011 · 116 Inlägg

Vi får snacka ihop oss om att stanna i borås tycker jag! Vart tycker ni boråsare låter bäst för er/oss som kommer 40;an ?

//Jollen

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Glansen
15 mars 2011 · 1 310 Inlägg

Jollen940 skrev:
Vi får snacka ihop oss om att stanna i borås tycker jag! Vart tycker ni boråsare låter bäst för er/oss som kommer 40;an ?

//Jollen

I borås har dom alltid stannat i Hulta, Vid volvo..

M_Ivarsson
15 mars 2011 · 16 Inlägg

Hur många blir det i karavanen? står ju bara 6 st på listan :S

Team Hulu Drifting
sachman Arn Racing
16 mars 2011 · 383 Inlägg

Jag röstar för Volvo i Borås smile
Vi kommer som tidigare nämnt troligtvis ett litet gäng bilar härifrån skaraborg med:)
Sprider man detta ordentligt tror jag det kommer bli en ruskigt bra Karavan.. Finns det tex som evenemang på Facebook?
Roligare ju fler det blir tycker jag? smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
mr_yeahman Krom-fascisten
16 mars 2011 · 439 Inlägg

en fråga, vilka av er skall in på mässan, och vilka utav er skall vara på utsidan och svina runt tillsammans med blöjraggarna?

Marcus1991
16 mars 2011 · 78 Inlägg

mr_yeahman skrev:
en fråga, vilka av er skall in på mässan, och vilka utav er skall vara på utsidan och svina runt tillsammans med blöjraggarna?

kommer gå in på mässan och sedan på kvällen är det ute som gäller smile

mr_yeahman Krom-fascisten
16 mars 2011 · 439 Inlägg

vad kostar det att gå in på mässan iår? och behöver man förboka nåt?

Jollen940
16 mars 2011 · 116 Inlägg

Det kommer kosta 250kr över 16år och 150 under 16. Vi kommer somsagt gå in på mässan, och sedan ut på kvällen.

Anledningen till att jag inte vill göra en FB grupp är för att det kommer spridas för mycket och komma folk som inte kommer kunna sköta sig, tyvärr..

Volvo 740 "Veemern" (1987)
Glansen
16 mars 2011 · 1 310 Inlägg

Första året åkte ja upp tidigt och då var det väntan för länge på buset, sedan förra året åkte alla senare och det var många som åkte då, då behövde man inte vänta så länge.

Många åker nog senare för dom skiter i mässan...

mr_yeahman Krom-fascisten
17 mars 2011 · 439 Inlägg

Glansen skrev:
Första året åkte ja upp tidigt och då var det väntan för länge på buset, sedan förra året åkte alla senare och det var många som åkte då, då behövde man inte vänta så länge.

Många åker nog senare för dom skiter i mässan...

Men man åker tidigt om man skall på mässan först. Du åkte ju tidigt och var ej inne på mässan, klart det blir mycke dötid då. Själv tycker jag det är göttigt att spendera en heldag, man kan ju döda tid genom en egen liten utflykt.

Glansen
17 mars 2011 · 1 310 Inlägg

mr_yeahman skrev:

Glansen skrev:
Första året åkte ja upp tidigt och då var det väntan för länge på buset, sedan förra året åkte alla senare och det var många som åkte då, då behövde man inte vänta så länge.

Många åker nog senare för dom skiter i mässan...

Men man åker tidigt om man skall på mässan först. Du åkte ju tidigt och var ej inne på mässan, klart det blir mycke dötid då. Själv tycker jag det är göttigt att spendera en heldag, man kan ju döda tid genom en egen liten utflykt.

Ja, men förra året så blev det inte så lång tid endå, många som var med som inte var inne på mässan smile

sachman Arn Racing
17 mars 2011 · 383 Inlägg

Kompisen kom med den fantastiska iden häromdan...
Åka i hyfsad tid.. rulla in på a6 nån gång runt middags tid.. 
Glo lite i1 affärer o äta lite. S
en bara i lugn och ro invänta att bilarna börjar samlas..
( förra året stoppade polisen alla bilar som kom försent, så vi fick vända o kom aldrig in på parkeringen, ) Då slipper man stressa iväg ifrån mässan..
Sen efter nattens alla äventyr sover man nånstans, bilen, hotell, tälta eller vad man nu känner för..
Sen har man hela söndagen till mässan:)
Helhelg i Jönköping med andra ord=)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Turbojesus Flickspanare
20 mars 2011 · 728 Inlägg

Me kommer! Längtar, men ska ni möta upp boråsarna på Volvo som vanligt eller?

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
dullen-
20 mars 2011 · 10 Inlägg

Det kommer bli mer folk i karavanen ifall ni möter upp boråsare och andra i borås. vid volvo på hulta är standard stället att stanna på

/ "Den som spelar högst vinner popcorn!" -dullen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang