Inför: Eskilstuna Träffen #1. 9April

Bentsen stolt pappa
22 mars 2011 · 309 Inlägg

Audi_powah skrev:
Faaan, bad new guys sad kanske inte kommer te träffen då fronten lackas om den 11te och monteras typ 14de ...Lite otur med fullbokade tider hos lackeraren hmm

fan va synd sad

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Audi_powah
24 mars 2011 · 1 515 Inlägg

Bentsen skrev:

Audi_powah skrev:
Faaan, bad new guys sad kanske inte kommer te träffen då fronten lackas om den 11te och monteras typ 14de ...Lite otur med fullbokade tider hos lackeraren hmm

fan va synd sad

Ohh yeah! Kanske kan komma iallafall! big_smile - Fick tag på en annan lackerare, lassesons wink

- Någon motor-kunnig får dock kolla min motor på träffen. . den låter konstigt efter vintern ;p

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Bentsen stolt pappa
24 mars 2011 · 309 Inlägg

Audi_powah skrev:

Bentsen skrev:

Audi_powah skrev:
Faaan, bad new guys sad kanske inte kommer te träffen då fronten lackas om den 11te och monteras typ 14de ...Lite otur med fullbokade tider hos lackeraren hmm

fan va synd sad

Ohh yeah! Kanske kan komma iallafall! big_smile - Fick tag på en annan lackerare, lassesons wink

- Någon motor-kunnig får dock kolla min motor på träffen. . den låter konstigt efter vintern ;p

fint de big_smile
mycke som ska lackas??

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Audi_powah
24 mars 2011 · 1 515 Inlägg

Bentsen skrev:

Audi_powah skrev:

Bentsen skrev:

fan va synd sad

Ohh yeah! Kanske kan komma iallafall! big_smile - Fick tag på en annan lackerare, lassesons wink

- Någon motor-kunnig får dock kolla min motor på träffen. . den låter konstigt efter vintern ;p

fint de big_smile
mycke som ska lackas??

Njaaa, Ny front med ny grill samt extrema door blades..du får se! big_smile Blir kanon tror jag! smile

Men du får kolla min motor okeeej? Dumpen kvittrar på tomgång sad Vissa säger att det är skadligt, andra inte. . men jag vet inte big_smile.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
trollis
24 mars 2011 ·

Audi_powah skrev:

Bentsen skrev:

Audi_powah skrev:
Faaan, bad new guys sad kanske inte kommer te träffen då fronten lackas om den 11te och monteras typ 14de ...Lite otur med fullbokade tider hos lackeraren hmm

fan va synd sad

Ohh yeah! Kanske kan komma iallafall! big_smile - Fick tag på en annan lackerare, lassesons wink

- Någon motor-kunnig får dock kolla min motor på träffen. . den låter konstigt efter vintern ;p

inte kollat med lackforum?smile

Audi_powah
24 mars 2011 · 1 515 Inlägg

trollis skrev:

Audi_powah skrev:

Bentsen skrev:

fan va synd sad

Ohh yeah! Kanske kan komma iallafall! big_smile - Fick tag på en annan lackerare, lassesons wink

- Någon motor-kunnig får dock kolla min motor på träffen. . den låter konstigt efter vintern ;p

inte kollat med lackforum?smile

Naa, jag tog Lassesons då de kunde göra jobbet direkt - utan att ens boka in mig smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Bentsen stolt pappa
25 mars 2011 · 309 Inlägg

Jennie--92 skrev:
Ja man kanske skulle ta bilen å komma ner och titta en sväng om vädret tillåter smile

tycker ja du ska göra smile hoppas på mycke bilar å massa folk och ett väldigt bra väder big_smile

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Jennie--92
25 mars 2011 · 9 Inlägg

Ja de blir nog så att man åker även om  de kanske är lite dåligt väder smile alltid kul å se nya bilar å nytt folk smile

Ford Mustang 1966 "mussen" (1966)
BjornL
25 mars 2011 · 63 Inlägg

Jennie--92 skrev:
Ja de blir nog så att man åker även om  de kanske är lite dåligt väder smile alltid kul å se nya bilar å nytt folk smile

Håller helt med dig, och se vad som hänt med bilar man känner igen över vintern:)

Watch out for the sleeper
Team Kombi Racing
Volvo Amazon 4 dr "ATM" (1965)
Hooah
25 mars 2011 · 59 Inlägg

Kan hända att jag tittar förbi. Måste bara klara besiktningen och 4-hjulsinställning den 8:e.
Jennie--92: Är det många som ska åka ifrån Arboga? Kanske man kan joina eran "karavan" till E-tuna?

Jennie--92
26 mars 2011 · 9 Inlägg

Ja men precis smile

Ford Mustang 1966 "mussen" (1966)
Jennie--92
26 mars 2011 · 9 Inlägg

Hooah skrev:
Kan hända att jag tittar förbi. Måste bara klara besiktningen och 4-hjulsinställning den 8:e.
Jennie--92: Är det många som ska åka ifrån Arboga? Kanske man kan joina eran "karavan" till E-tuna?

Ingen aning faktiskt smile

Ford Mustang 1966 "mussen" (1966)
Bentsen stolt pappa
26 mars 2011 · 309 Inlägg

härligt att folk visar intresse för träffen även fast den är väldigt tidigt big_smile

Folk från Sthlm, Västerås, Köping, Arboga, Katrineholm , Örebro och Norrköping som vissat intresse smile
Försök få med er så mycke folk och bilar som möjligt! ju fler vi är ju roligare kommer det att bli

Vore skoj om folk från samma stad kunde komma i karavan cool

Senast redigerat av Bentsen (26 mars 2011)

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Denniz-B
26 mars 2011 · 161 Inlägg

Detta får man inte missa! kommer nog förbi o ta lite blider;)

orginalet
26 mars 2011 · 17 Inlägg

När är träffen exakt typ `? och vart ? gamla Micro ?

volvoentusiasten
27 mars 2011 · 4 005 Inlägg

Trevligt! Jag har längtat. smile Har suttit i soffan och ätit för mkt chips länge nu!

Jag kommer och tittar och rastar bilen lite!

Bentsen stolt pappa
27 mars 2011 · 309 Inlägg

orginalet skrev:
När är träffen exakt typ `? och vart ? gamla Micro ?

17:00 kommer ja åka dit, jo de är gamla micro smile

Bentsen -//- Team Kombi Racing
Bentsen stolt pappa
27 mars 2011 · 309 Inlägg

linuslinje skrev:
Trevligt! Jag har längtat. smile Har suttit i soffan och ätit för mkt chips länge nu!

Jag kommer och tittar och rastar bilen lite!

Kommer bilen gå tung nu efter all chips tongue

Bentsen -//- Team Kombi Racing
orginalet
27 mars 2011 · 17 Inlägg

Vilket datum :$

CarpeDiem German Engineering
27 mars 2011 · 9 081 Inlägg

orginalet skrev:
Vilket datum :$

Står på rubriken som du missade tongue 9 april börjar träffen smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang