8270
Sök

Admin

148 Inlägg
21 januari 2011
Trådstartare
vafan får jag inte ha bilen uppe för?! sett skitmånga andra jävla rostbuttar som får vara online men inte min 745a 95% rostfri? ser seroöst bra ut? jävla admin! ge er..

Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D

7 120 Inlägg
21 januari 2011
putte-740 skrev:
vafan får jag inte ha bilen uppe för?! sett skitmånga andra jävla rostbuttar som får vara online men inte min 745a 95% rostfri? ser seroöst bra ut? jävla admin! ge er..

Detta jävla gnäll hela tiden, det står en förklaring varför bilen tagits offline!
Oftast är det att bilderna är dåliga eller att det är ont om info. Fixa det och försök igen, går det inte då så är väl bilen för skabbig..

Det finns inga bilar som granskas när dem läggs upp därav att du kan ha sett fulare bilar. För det ska inte din få vara uppe, finns ju tillräckligt med halvsletna 740's här redan imo.
Senast redigerat av Aerodynamik (21 januari 2011)

148 Inlägg
21 januari 2011
Trådstartare
du! om bilarna inte granskas.. så vafan i helvete får jag inte ha min online för då?? biljävlar som nån ful rutten jävla jänk, pilsnerbilar eller nån extremful gilf etc plåtrena o rostade, sånt jävelskap är inga problem att ha uppe alls men en bil som faktiskt är fin för att vara en nerklassad 745.. alla hataar volvo men det är ingen anledning till varför? så jävla less på urusla svar av folk som ALLTID säger nå ont om en volvo.....

Är en Volvotokig pöjk som inte drar mig för att skruva, älskar att köra bil, alltid skoj me lite lätt härj oxå =D

312 Inlägg
21 januari 2011
Lägg upp ett par bilder på bilen så är det lättare att bedöma

7 120 Inlägg
21 januari 2011
Ser någon admin/mod bilen eller någon anmäler den så tar dem bort den om dem anser den olämplig. Hittar du bilar som du inte tycker passar här så kan du trycka på anmäla-knappen också wink

Hatar inte Volvo och tror inte "alla" här gör det heller, finns väl ingen annanstans i världen där Volvo är så uppskattat som här? roll

918 Inlägg
21 januari 2011
putte-740 skrev:
du! om bilarna inte granskas.. så vafan i helvete får jag inte ha min online för då?? biljävlar som nån ful rutten jävla jänk, pilsnerbilar eller nån extremful gilf etc plåtrena o rostade, sånt jävelskap är inga problem att ha uppe alls men en bil som faktiskt är fin för att vara en nerklassad 745.. alla hataar volvo men det är ingen anledning till varför? så jävla less på urusla svar av folk som ALLTID säger nå ont om en volvo.....

support@garaget.org

Bara att skriva till dom roll, annars får du väl lägga upp mer bilder och lägga till mer information?

8 928 Inlägg
21 januari 2011
Låser med hänvisning till den här tråden + att inlägget ligger i fel forum och rubriken är allt annat än informativ.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök