3714
Sök

Bra försäkringsbolag?

50 Inlägg
2 februari 2011
Trådstartare
söker ett vettigt försäkringsbolag inför påställningen av bilen. finns det något bra försäkringsbolag som tar emot stylade/trimmade bilar, och som sedan kan stå med kostnader om det skulle hända något? har haft atava tidigare, men har inte varit så nöjd med dom. vad finns det mer?

German Engineering
9 083 Inlägg
2 februari 2011
Du kan ju alltid ringa runt till olika bolag och fråga smile Om du ska jämföra försäkringspremie, testa denna sida: https://www.compricer.se/forsakring/bil/

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Jävel
2 018 Inlägg
2 februari 2011
salus ansvar ger iaf ersättning för fälgarna om dom blir stulna, Dom har jag på alla mina bilar smile

You got to risk it, to get the biscuit :)

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
2 februari 2011
Kör alltid Länsförsäkringar, krånglar aldrig med miltal, ägare/förare och ger en ersättning som man blir nöjd med.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

Jävel
2 018 Inlägg
2 februari 2011
marwin_of_sweden skrev:
Kör alltid Länsförsäkringar, krånglar aldrig med miltal, ägare/förare och ger en ersättning som man blir nöjd med.

du har en poäng. Min gamla bil som ja körde in i en vägg stog på farsan, de hade dom inget emot utan hjälpte till ändå smile

You got to risk it, to get the biscuit :)

Rumpmas
3 860 Inlägg
2 februari 2011
marwin_of_sweden skrev:

En kille på garaget blev ju i och för sig erbjuden 10k av Länsförsäkringar för sin Saab 9000 Aero -94 i fint skick. Han var ju inte så jävla nöjd, eftersom den billigaste jämförbara på Blocket låg runt 30k...

Finns nog inget bolag som är bättre än något annat. Alla är bra att ha att göra med tills det händer något. Ett vinstdrivande företag är ju inte intresserat av att ge bort pengar tyvärr.

Sök