1303
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

16 Inlägg
27 februari 2011
hur länge stannar folk?

CAMARO - If you don´t own one, you´ll never understand!

43 Inlägg
27 februari 2011
skitarg skrev:
hur länge stannar folk?

Tro folk brukar stanna tills det blir mörkt. Men vissa e nog kvar även efter skymmningen:)

16 Inlägg
27 februari 2011
så pass? då måste man ju ut å köra litte tongue

CAMARO - If you don´t own one, you´ll never understand!

217 Inlägg
27 februari 2011
Riktigt bra idag, folk var hjälpsamma och visade respekt ute på isen tack för en grym dag! big_smile Väntar med iver på lite sjyssta bilder smile

162 Inlägg
27 februari 2011
Precis hemkommen från isen får jag tacka för en mycket trevlig dag. Var ju mer än en gång man fick dra loss bilar som fastnat fast wink

167 Inlägg
27 februari 2011
jon-as skrev:
Precis hemkommen från isen får jag tacka för en mycket trevlig dag. Var ju mer än en gång man fick dra loss bilar som fastnat fast wink

Haha du får skylla dig själv när du har isdäck på bilen wink

162 Inlägg
27 februari 2011
Vinga skrev:
jon-as skrev:

Haha, tack för det påhoppet wink Kan väl inte rå för att man är en snäll gentleman wink

30 Inlägg
27 februari 2011
haha , va skitnajs ju smile synd bara på dom trasiga rutorna o dom fina plåtskaderna , men de bjuder vi på wink

156 Inlägg
27 februari 2011
wöö kul dag idag, synd bara att min bil drev på fel hjul, men de tar ja igen på sommaren smile

tjing

167 Inlägg
27 februari 2011
Sjukt kul idag! big_smile hoppas att man kan köra nästa söndag med

167 Inlägg
27 februari 2011
jon-as skrev:
Vinga skrev:
jon-as skrev:

Haha, tack för det påhoppet wink Kan väl inte rå för att man är en snäll gentleman wink

Haha big_smile nej men det är skitbra, gentlemän kan vi behöva fler av wink

258 Inlägg
27 februari 2011
grym dag i dag big_smile synd att koplingen är slut sad därför jag inte kunde dra loss någon om ni undra varför jag bara körde förbi tongue men grymt kul big_smile

162 Inlägg
27 februari 2011
Vinga skrev:
jon-as skrev:
Vinga skrev:

Haha big_smile nej men det är skitbra, gentlemän kan vi behöva fler av wink

Naaaw, tack för det wink

162 Inlägg
27 februari 2011
matte_dj skrev:
grym dag i dag big_smile synd att koplingen är slut sad därför jag inte kunde dra loss någon om ni undra varför jag bara körde förbi tongue men grymt kul big_smile

Jag eldade koppling rejält vid ett räddningsuppdrag. Visste att koplingen var dålig sen tidigare men nu slutade det nästan att driva. Så det kan bli med 500nm... wink
Stälde bilen 30 minuter å sen drev det bra igen. Blir till att meka i veckan! wink

167 Inlägg
27 februari 2011
jon-as skrev:
matte_dj skrev:

Jag eldade koppling rejält vid ett räddningsuppdrag. Visste att koplingen var dålig sen tidigare men nu slutade det nästan att driva. Så det kan bli med 500nm... wink
Stälde bilen 30 minuter å sen drev det bra igen. Blir till att meka i veckan! wink

haha ja stackare, fy fan vad det luktade bränd koppling! tongue

162 Inlägg
27 februari 2011
Vinga skrev:
jon-as skrev:
matte_dj skrev:

Kanske tur att en annan är däppt i näsan... wink Får köpa mååååånga wunderbaums om den doften ska överglänsas! wink

167 Inlägg
27 februari 2011
jon-as skrev:
Vinga skrev:
jon-as skrev:

Kanske tur att en annan är däppt i näsan... wink Får köpa mååååånga wunderbaums om den doften ska överglänsas! wink

HAHA ja det låter som en bra idé big_smile

167 Inlägg
27 februari 2011
Nu har jag nästan lagt upp alla bilder jag och kompisen tog idag i mitt album big_smile in och kika!

258 Inlägg
27 februari 2011
Vinga skrev:
jon-as skrev:
Vinga skrev:

haha min kopling är 21år gammal kanske är bra om man byter den ^^ men vet inte om man ska köpa sport kopling som klarar 431nm eller standard tongue skiljer 1000kr tongue

167 Inlägg
27 februari 2011
matte_dj skrev:
Vinga skrev:
jon-as skrev:

haha min kopling är 21år gammal kanske är bra om man byter den ^^ men vet inte om man ska köpa sport kopling som klarar 431nm eller standard tongue skiljer 1000kr tongue

Kör på sport... var det inte du som sa rallybil?? wink

Sök