riktigt trevligt idag, fast varje gång jag åker till ekerö så äre nåt som pajar på eclipsen, . sist tappa man avgasröret och sidokjolen, idag ramla röret av igen... kanske borde ta sierran istället
riktigt trevligt idag, fast varje gång jag åker till ekerö så äre nåt som pajar på eclipsen, . sist tappa man avgasröret och sidokjolen, idag ramla röret av igen... kanske borde ta sierran istället
Nej, tyvärr. Jag var bara glad åskådare till framfarten. Det märks hur pass mycket nytta isdäcken gör minst sagt.
Oki, ja på slutet fick man in lite snits i kurvan utanför depån men det kändes som om man hade för lite effekt och för mycket fäste för att få till den kurvan bra
du skulle tagit den vita bilen du har
Har funderat på det men e lite rädd att vallarna ska vara elaka mot den låga fronten
skit i!!! ta sierran
jo men har fan inga däck till den . goodyear ultragrip från 1929 med dubbar fast dom finns inte kvar:(. vägrar kirra nya nu när sommaren kommer snart
Jag tackar för mig. Vart en bil fattiggare idag. ber om ursäkt för min idiotiska körning Och hoppas att ingen tar allt för alvarligt på de. Men jävlar vad kul de var.
Jag tackar för mig. Vart en bil fattiggare idag. ber om ursäkt för min idiotiska körning Och hoppas att ingen tar allt för alvarligt på de. Men jävlar vad kul de var.