Haha, stockholm är bara början...
..Alla vet väl hur socialdemokratin funkar vid det här laget,
så fort dom har etablerat sej i stockholm så kommer dom slå upp biltullar i flera städer och på flera huvudvägar,, dessutom har dom en förmåga att ständigt höja priserna på allt, ser inte varför biltullarna skulle vara ett undantag.
Nä som bilist så är jag trött på att hela tiden få pröjsa mer och mer hela tiden bara för sossen har klantat sej.
7kr av 95-oktanig soppa är svenskpålagd skatt
2505:- betalar jag för min mv6:a i årsskatt
7000:- betalar farsan för sin chrystler voyager -94 i årsskatt
Vägarna är i sämre skick än nånsin (hål tamejfan överallt) och nu beslutade sossarna att dom ska spara in 500miljarder på sveriges vägar...
Kollade deklarationsblanketten.
Visste du att tobaksskatten & bensinskatten motsvarar lika mycket som bolagsskatten?
Största delen går till bidrags-delen enligt deklarationsblanketten...
Jag är trött och förbannad över sossens sätt att mjölka oss bilister på våra sista kronor och har kollat upp intresset vad gäller rivning av biltullarna.
Tro mej när jag säger att jag fått med mej gamla gubbar i 60års åldern som är med på att sabotera tullarna.
Jag säger bara en sak:
Civil olydnad gäller från och med nu i kampen mot biltullarna.
över 95% av hela storstockholms befolkning är emot projektet 93% enligt sossarnas opinionsundersökning.
Även du som bor utanför stockholm och inte drabbas just nu borde tänka efter. Du kommer också drabbas! TRO MEJ!
loudness skrev:
tycker inte de e så farlig.. hela norge kryllar väl av biltullar och de e ingen som klagar på de.. att de e i stockholm gör mej inget alls de kan dom gott ha..