Extrem hårdrock är rena ögonplågan för mig, värdelöst.
Övrigt:
September - Mikrofonkåt Iron Maiden - Run to the hills Sean Banan - Skaka rumpa
.. Och det mesta med Crazy Frog
Say whaaaaaaaaaht?
Vafan ??? undrar hur man inte kan gilla mikrofonkåt - låten och skaka rumpa
Mikrofonkån är ok att shaka loss till på dansgolvet (alkoholens fel? ) men till vardags känns den väldigt tröttsam. Skaka rumpa har däremot aldrig tilltalat mig.
Iron Maiden - Run to the hills blir jag enbart stressad av, och även i övrigt är det en väldigt medioker låt i mina öron.
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Vafan ??? undrar hur man inte kan gilla mikrofonkåt - låten och skaka rumpa
Mikrofonkån är ok att shaka loss till på dansgolvet (alkoholens fel? ) men till vardags känns den väldigt tröttsam. Skaka rumpa har däremot aldrig tilltalat mig.
Iron Maiden - Run to the hills blir jag enbart stressad av, och även i övrigt är det en väldigt medioker låt i mina öron.
den är inte bättre heller
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Det blev en salig blandning med tyska barnlåtar, opera och en del av era tips. tack återigen.
Polaren blev "överlycklig" eftersom det var den enda skivan han hade med sig! kombinerat med att han inte har nån radioantenn så vart det mycket lyckat med andra ord.
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
För min del ALLT med volbeat. Jag lovar de är bandit rock som har förstört det. Att de får för sig att spela skitet minst 1 gång i kvarten dygnet runt är helt jävla ofattbart. Och tro fan varenda gång jag slår över till kanalen så är de volbeat igång. Annars är de takida som också ligger på bottenlistan.