Nu är det dax med lite små fix på rusty inför våren, Inte så mycket som ska göras men slänger endå upp en liten tråd här .
Allt började med att försöka få upp den på två pelarn
Väl uppe på lyften så åkte fälgarna av.
Alla fälgar av bara däcken som ska av från fälgarna okså
Så, körde ner till däckfirman & lät dom kämpa lite med att få av dom , Sen åkte fälgarna ner till lackeringen, där jag ska börja slipa på dom imorgon eller på onsdag
Gillar skarpt att du har gula blinkers på den, det stämmer överens med utseendet helt enkelt! Dock finns det gula strålkastare med, exempel: http://www.garaget.org/?car=102893&image=1152954 Som jag tror hade passat bra "trots" att det är en annan gul än blinkers, det kanske vore något?
Riktigt fräck Bmw i övrigt!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Gillar skarpt att du har gula blinkers på den, det stämmer överens med utseendet helt enkelt! Dock finns det gula strålkastare med, exempel: http://www.garaget.org/?car=102893&image=1152954 Som jag tror hade passat bra "trots" att det är en annan gul än blinkers, det kanske vore något?
Riktigt fräck Bmw i övrigt!
Har faktiskt funderat på gula strålkastare, men tycker den ser bra ut som den gör Kan bli för mycket okså hehe, kul att du gillar den för övrigt !
Håller med Rquired lite också, fast bara gula lampor skulle också bli tufft och inte lika mycket
Aa, dom e lite breda . Dom som jag har är ganska svåra att få tag på, det är 10'' bredd, och nypriset på dessa är rätt så saftiga vad jag har hört Sen finns det 9'' eller 9,5'' tror jag som ska va lite vanligare o lättare o få tag på
Mjo, men tror ej det hade blivit snyggt eftersom det inte kommer va samma ''färg'' på blinkersen som på toningen
Hejhej!, Har varit dålig med att uppdatera eftersom jag fick ögoninflamation m.m så det tog stop för ''projektet''. Men idag är jag slipat ner alla fyra fälgar & dom är redo för att grund målas, vilket kommer göras imorgon Sen på fredag åker färgen på Ska se om jag orkar knäppa några kort okså på dom
Hej igen! , Som sakt så var fälgarna grund målade igår,
Blev såhär vackra.....
Ser ganska råa ut i den färgen faktiskt
Sen va det dax o slipa ner dom igen
Sen va det dax & måla skitet ! här har jag lagt på första lagret & det ser redan 5000 gånger bättre ut (A)
& så andra lagret....
Blev grymt nöjd med dom faktiskt Så nu ska dom torka över helgen, på måndag åker däcken på igen! . Fick även ett sms om ett paket som har kommit, så kommer en mini update senare om vad det är . Over n' Out!
Fint, kromad ljuddämpare och fina fälgar kommer göra sig bra mot det övriga!
Hur långt har däcken gått från du köpte den av mig tills du tog fotot på dem?
Keep it rustin!
Hehe tackar , Däcken har gått rätt mycket, har ju varit två ägare mellan det att jag köpte den av dig & sen köpte tillbax den av en i sthlm , Men enligt mig lika bra mönster nu som innan ;P haha, lite slitna på sidorna pga skärmkanterna när det vatt full bil , men inte så mycket