Angående: löddeköpinge & LA träffarna.

Berg_hbg
3 mars 2011 · 148 Inlägg

skyline_demon skrev:
Nova är en bra ide! Telefon lissta är smart det med men hur man skall genomföra det är en annan sak:P De skulle väl kuna gå och få ihop en under första träffen men sen är det juh det att någon måste messa alla det kan bli ett par pers:P

Där har jag en ide! Te vi är ett gäng från olika hål jag från Helsingborg landskrona skickar uttill mina vänner sedan skickasr dem vidare och vidrea, ju fler som vill ha numret av någon ju fler får reda på det.

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
Tubbex
3 mars 2011 · 1 517 Inlägg

bottcher skrev:
Tror också träffarna kmr dra mer folk om man behåller de i lödde, eller varför inte i Lund?
Har redan vatt någon träff på nova om jag inte har helt fel för mig. Perfekt ställe att samlas
iallafall. Sen en sluten telefonlista så de skickas ut sms hade juh inte skadat heller..

Har dock inget bra förslag på hur man ska få igång en sån lista.

Bara lite funderingar..

precis där var täff  för nån veckka sen kom runt 80 bilar då, när jag var där själv. Visst nova går sakert då där finns stor plats. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
bottcher
3 mars 2011 · 81 Inlägg

Precis, kan vi bara få ihop en lista under första träffen o sen får dom som står på listan kunna utöka den. Så kan man hållla lite koll på vad det är för folk med. Sen måste de väll finnas nån med mobilabonemang me obegränsat me sms big_smilebig_smile

skyline_demon skrev:
Nova är en bra ide! Telefon lissta är smart det med men hur man skall genomföra det är en annan sak:P De skulle väl kuna gå och få ihop en under första träffen men sen är det juh det att någon måste messa alla det kan bli ett par pers:P

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
Berg_hbg
3 mars 2011 · 148 Inlägg

Shit grabbar kör pyramid varianten.

       Jag messar en vän
en vänn messar sin vän
Hans vän messar vidare tillsina vännmer och så vidare.
Genom de får man en ganska hyffsad lista som fungerar.

Plus alla svenskar ha Facebook öppna en grupp där och bara att lägga upp allmän info om hur vi göroch vad som kommer ske.

ett tips

Volvo S40 T5 AWD "Chucky One of a kind" (2005)
bottcher
3 mars 2011 · 81 Inlägg

Facebook låter som en god ide! Upp med en sluten grupp där o sprida info på de sättet.
Tanken med smslista va att man på tex torsdag ska kunna dra iväg sms till 1-200 personer på den listan
om plats o tid.

Berg_hbg skrev:
Shit grabbar kör pyramid varianten.

       Jag messar en vän
en vänn messar sin vän
Hans vän messar vidare tillsina vännmer och så vidare.
Genom de får man en ganska hyffsad lista som fungerar.

Plus alla svenskar ha Facebook öppna en grupp där och bara att lägga upp allmän info om hur vi göroch vad som kommer ske.

ett tips

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
Besserwisser
3 mars 2011 ·

Har själv inte Fejsbok (kan va den enda i Sverige utan det, ja) men sprid gärna info här också om när det blir träff. Annars kan nån ju lägga till mig på SMS-listan redan nu.

bottcher
3 mars 2011 · 81 Inlägg

skicka pm till mig med namn på facebook så dras de igång en sluten grupp i fb under helgen eller nästa vecka. Så får vi se om vi kan få den att växa genom att bjuda in.

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
bottcher
4 mars 2011 · 81 Inlägg

såja nu finns tråd uppe. skicka iväg ett meddelande till mig med er registerade email på facebook så lägger jag till er. Får bli såhär i början tills de har etablerat sig lite

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
Svamp3n Livsnjutare
4 mars 2011 · 155 Inlägg

Vedhuggarn skrev:
Har själv inte Fejsbok (kan va den enda i Sverige utan det, ja) men sprid gärna info här också om när det blir träff. Annars kan nån ju lägga till mig på SMS-listan redan nu.

Vi kör samma som förra året, samling i lödde, träffas där & snackar, käkar, kollar varandras bilar sen kör vidare. Om vi bara skiter i att ha kvar det där & göra nån FB grupp för att samla folk o hitta en annan plats så kommer det bara dö ut & inte hända något.  Tycker det borde vara en träff efter Ystads säsongs start, dvs i mitten av april typ. smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
Besserwisser
5 mars 2011 ·

Svamp3n skrev:
Vi kör samma som förra året, samling i lödde, träffas där & snackar, käkar, kollar varandras bilar sen kör vidare. Om vi bara skiter i att ha kvar det där & göra nån FB grupp för att samla folk o hitta en annan plats så kommer det bara dö ut & inte hända något.  Tycker det borde vara en träff efter Ystads säsongs start, dvs i mitten av april typ. smile

Jag tycker Nova Lund är en optimal plats att träffas på och jag fick uppfattningen att många andra tyckte likadant. Bara ryktet sprids att träffen sker i Lund, så tror jag inte du behöver oroa dig för risken att träffen ska dö ut.

horbybonnen
5 mars 2011 · 1 160 Inlägg

då är vi 2 utan fb

Vedhuggarn skrev:
Har själv inte Fejsbok (kan va den enda i Sverige utan det, ja) men sprid gärna info här också om när det blir träff. Annars kan nån ju lägga till mig på SMS-listan redan nu.

RobinS2
5 mars 2011 · 1 067 Inlägg

Nova låter som en bra ide!  I lödde är det inte lönt att satsa på när den stora är stängd, och den lilla får ju inte folk plats ens...Nova har ju gott om plats för alla smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW 118D M (2010)
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
Svamp3n Livsnjutare
6 mars 2011 · 155 Inlägg

RobinS2 skrev:
Nova låter som en bra ide!  I lödde är det inte lönt att satsa på när den stora är stängd, och den lilla får ju inte folk plats ens...Nova har ju gott om plats för alla smile

Skulle kunna funka tongue men men

BMW 318 "Rusty" (1991)
Alex-s Bakhjulskrafs
6 mars 2011 · 1 479 Inlägg

känns inte som nova duger till annat än att ha träff på om ni fattar vad jag menar. lödde drar till sig paragrafryttarna direkt och i landskrona vågar knappt någon köra för att dom står och gömmer sig en bit bort och slår till mitt i allt.
ett nytt ställe hade varit det bästa men det verkar tomt på bra platser.

BMW 325 "m50b28 Turbo" (1992)
RobinS2
6 mars 2011 · 1 067 Inlägg

mk2_power skrev:
känns inte som nova duger till annat än att ha träff på om ni fattar vad jag menar. lödde drar till sig paragrafryttarna direkt och i landskrona vågar knappt någon köra för att dom står och gömmer sig en bit bort och slår till mitt i allt.
ett nytt ställe hade varit det bästa men det verkar tomt på bra platser.

Måste ju finnas något bra ställe... tycker folk kan kolla runt lite där dom bor runt Lödde, landkrona och lund ,det ligger rätt centralt..

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
bottcher
6 mars 2011 · 81 Inlägg

Finns en del bra ställen i Lund förutom nova som skulle kunna funka, men dumt o ta de här.  Men vad säger ni om att första löddeträffen är torsdagen efter ystadpremiären?

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
Svamp3n Livsnjutare
6 mars 2011 · 155 Inlägg

bottcher skrev:
Finns en del bra ställen i Lund förutom nova som skulle kunna funka, men dumt o ta de här.  Men vad säger ni om att första löddeträffen är torsdagen efter ystadpremiären?

Håller med smile

BMW 318 "Rusty" (1991)
Tubbex
6 mars 2011 · 1 517 Inlägg

inte alla som hittar i lund wink  men nova lund vet nog många smile

Senast redigerat av Tubbex (6 mars 2011)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
bottcher
6 mars 2011 · 81 Inlägg

facebook: "Bilträffar i Sydvästra Skåne"

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
Alex-s Bakhjulskrafs
6 mars 2011 · 1 479 Inlägg

har inte facebook... tänker inte skaffa iheller

BMW 325 "m50b28 Turbo" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang