Angående: löddeköpinge & LA träffarna.

Svamp3n Livsnjutare
6 mars 2011 · 155 Inlägg

mk2_power skrev:
har inte facebook... tänker inte skaffa iheller

BMW 318 "Rusty" (1991)
Svamp3n Livsnjutare
6 mars 2011 · 155 Inlägg

mk2_power skrev:
har inte facebook... tänker inte skaffa iheller

Precis, alla har inte facebook, sen tror jag inte nån går in på facebook för att leta ...bilträff xD.  Nog enklast & mötas som vanligt i Lödde alt LA & prata med varandra där istället som vanligt smile Annars kommer folk bara köra åt olika håll.

BMW 318 "Rusty" (1991)
bottcher
6 mars 2011 · 81 Inlägg

Svamp3n skrev:

mk2_power skrev:
har inte facebook... tänker inte skaffa iheller

Precis, alla har inte facebook, sen tror jag inte nån går in på facebook för att leta ...bilträff xD.  Nog enklast & mötas som vanligt i Lödde alt LA & prata med varandra där istället som vanligt smile Annars kommer folk bara köra åt olika håll.

nejnej, ville bara säga dsmile. Vi kör snacket där nu iaf, för såfort man nämner något här som inte passar så blir de liv hehe.

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
Alex-s Bakhjulskrafs
6 mars 2011 · 1 479 Inlägg

men det borde enas om vilken torsdag som blir årets första. torsdagen samma vecka som elmia kanske?

BMW 325 "m50b28 Turbo" (1992)
bottcher
6 mars 2011 · 81 Inlägg

14 april kanske? Så har premiären i ystad varit smile

Peugeot 107 3d "Loppan" (2006)
RobinS2
6 mars 2011 · 1 067 Inlägg

Polisen är inte dumare än att dom följer efter hela ledet
När alla lämnar lödde...

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Svamp3n Livsnjutare
6 mars 2011 · 155 Inlägg

bottcher skrev:
14 april kanske? Så har premiären i ystad varit smile

Tror okså det är ett bra datum smile



RobinS2 skrev:
Polisen är inte dumare än att dom följer efter hela ledet
När alla lämnar lödde...

Klart dom inte är dumma, men tror knappast dom följer efter sålänge alla kör normalt -.- klart dom vill smyga efter när alla trycker plattan i mattan, brunar etc som förra året.

BMW 318 "Rusty" (1991)
Clintan66
6 mars 2011 · 2 011 Inlägg

Har ni bestämt er ännu fall det blir i Lödde eller Lund?

Lödde hade vart bra som tidigare, men hade nog hellre sett platsen vart på parkeringen utanför Kjell & Company / System Bolagets ingång istället.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
RobinS2
6 mars 2011 · 1 067 Inlägg

BadBoy89 skrev:
det  som försötor det mesat av alt det  och  som  bidrar polis tll  platsen det e folk som burnar  runt jag fattar inte vad  är det  som e så jävla kul  men jajaj tycker att ska man burna så få man göra det  någon ananstans  långt i från oss

Ja det märks att folk åker dit av olika själ...så länge jag vill minnas så har det alltid varit nån typ av "aktiviteter" i lödde och det är väll lite därför så många åker dit..tror inte alla bara åker dit för att stå o snacka..
Själv föredrar jag en träff som det händer lite saker på annars dör den ut ganska snabbt...
Finns riktiga bilutställningar för er som bara vill stå bredvid er bil^^
Synd att förstöra lödde genom detta.....

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW 118D M (2010)
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
Clintan66
7 mars 2011 · 2 011 Inlägg

RobinS2 skrev:

BadBoy89 skrev:
det  som försötor det mesat av alt det  och  som  bidrar polis tll  platsen det e folk som burnar  runt jag fattar inte vad  är det  som e så jävla kul  men jajaj tycker att ska man burna så få man göra det  någon ananstans  långt i från oss

Ja det märks att folk åker dit av olika själ...så länge jag vill minnas så har det alltid varit nån typ av "aktiviteter" i lödde och det är väll lite därför så många åker dit..tror inte alla bara åker dit för att stå o snacka..
Själv föredrar jag en träff som det händer lite saker på annars dör den ut ganska snabbt...
Finns riktiga bilutställningar för er som bara vill stå bredvid er bil^^
Synd att förstöra lödde genom detta.....

Håller med dig RobinS2

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Alex-s Bakhjulskrafs
7 mars 2011 · 1 479 Inlägg

det blir ganska drygt att bara stå och prata.
slutade åka till löddeträffarna i somras, istället åkte vi till hbg där det var ett oerhört drag jämfört med lödde och l-a.

för något år sen var lödde större än hbg, tycker det borde bli som det var då.

BMW 325 "m50b28 Turbo" (1992)
Svamp3n Livsnjutare
7 mars 2011 · 155 Inlägg

mk2_power skrev:
det blir ganska drygt att bara stå och prata.
slutade åka till löddeträffarna i somras, istället åkte vi till hbg där det var ett oerhört drag jämfört med lödde och l-a.

för något år sen var lödde större än hbg, tycker det borde bli som det var då.

Håller med, många som valde HBG istället för Lödde & LA förra sommarn. Men det är inte samma ''känsla'' i hbg som det var/är i Lödde & LA. Men det är ju bara för det är arrangerat i HBG, mer ''spänning'' om det inte är arrangerat enligt min åsikt.   tongue

BMW 318 "Rusty" (1991)
DeFlo
7 mars 2011 · 514 Inlägg

Svamp3n skrev:

mk2_power skrev:
det blir ganska drygt att bara stå och prata.
slutade åka till löddeträffarna i somras, istället åkte vi till hbg där det var ett oerhört drag jämfört med lödde och l-a.

för något år sen var lödde större än hbg, tycker det borde bli som det var då.

Håller med, många som valde HBG istället för Lödde & LA förra sommarn. Men det är inte samma ''känsla'' i hbg som det var/är i Lödde & LA. Men det är ju bara för det är arrangerat i HBG, mer ''spänning'' om det inte är arrangerat enligt min åsikt.   tongue

Tycker inte det var samma känsla i hbg häller ifal inte sommaren 2010.

BMW = Bil Med Wasakredit
RobinS2
7 mars 2011 · 1 067 Inlägg

Skönt att det är fler som känner som jag! Tycker det är synd att det blivit som det har i lödde var mer ös där förr.. smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW 118D M (2010)
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
Sweeper Rostskadad
7 mars 2011 · 194 Inlägg

Det är synd att den här tråden kommer snart att bli låst bara för att folk pratar om olagliga aktiviteter! (inte fösta gången).

Det är klart att det är tråkigt o bara stå bredvid bilen men vad ska man göra? lödde är inget mer än det sen 2010.

TeamSandskog "D e lugnt, ja har antispinn ja kan inte åka av""
7 mars 2011 · 134 Inlägg

Vedhuggarn skrev:
Har själv inte Fejsbok (kan va den enda i Sverige utan det, ja) men sprid gärna info här också om när det blir träff. Annars kan nån ju lägga till mig på SMS-listan redan nu.

jag har inte heller de och tänker inte heller skaffa det smile

RobinS2
7 mars 2011 · 1 067 Inlägg

Sweeper skrev:
Det är synd att den här tråden kommer snart att bli låst bara för att folk pratar om olagliga aktiviteter! (inte fösta gången).

Det är klart att det är tråkigt o bara stå bredvid bilen men vad ska man göra? lödde är inget mer än det sen 2010.

Vad jag sett så har ingen uppmanat till något olagligt ? Aktiviteter har jag skrivit ja men att du tar det som olagliga aktiviteter får du göra som du vill.. Lödde har alltid varit händelsefullt med mkt aktivitet och vill du inte åka på sånna träffar tvingar ingen dig finns nog andra där det inte händer ett skit på.. Upp till var o en men det temat håller inte i lödde då kommer den dö ut på riktigt och det är nog fler än jag som tycker det är väldigt synd!

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Transporter89
7 mars 2011 · 957 Inlägg

men så länge det inte spårar ur som i malmö så blir det bra hahah

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
TeamSandskog "D e lugnt, ja har antispinn ja kan inte åka av""
7 mars 2011 · 134 Inlägg

BadBoy89 skrev:
men så länge det inte spårar ur som i malmö så blir det bra hahah

hur mkt spårade det ur då ? haha

RobinS2
7 mars 2011 · 1 067 Inlägg

Jag tror att det är dags för ett nytt samlingsställe som man sen bestämmer på plats var det blir av..tror att det vanliga stället i lödde är att ge upp tyvärr.. Förra året stod folk bara där o snacka och då var fabror blå där var gång endå!
Ni som bor i lödde eller kan de bra måste väll veta fler ställen att vara på? smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang