2054
Sök

Inför: PREMIÄRTRÄFF i Karlskrona 30e April

84 Inlägg
1 maj 2011
håller med föregående

188 Inlägg
1 maj 2011
marbling skrev:
zonda skrev:
Vi är ett gäng som ska åka från olofström vid 18,00 så  är det någon som ska köra här ifrån så bara til att säga till vi ska träffas på taxi grillen vid 17,30

Jag ska dit:cool:..

Skulle ju kört med oss såg din bil där mycket fin var den

68 Inlägg
1 maj 2011
synd att "dem" var med... men va fan sad....trots avspärrning så vågade folk inte köra sad

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
1 maj 2011
Nale skrev:
synd att "dem" var med... men va fan sad....trots avspärrning så vågade folk inte köra sad

tycker absolut det var ett steg i rätt riktning att man gjorde en avspärrning. är nog första gången jag varit på ett race där folk faktiskt hållit leden för att hålla "dem" borta. smile så alla som var med ska verkligen ha creds för att man faktiskt stod kvar så det blev några repor körda smile

MVH

781 Inlägg
1 maj 2011
Någon som räknade hur många bilar där var?

S40 T4 paawha!
200 Inlägg
1 maj 2011
marbling skrev:

ne men ja såg din bil iaf, riktigt snygg ;D

68 Inlägg
2 maj 2011
744_boy skrev:
marbling skrev:

ne men ja såg din bil iaf, riktigt snygg ;D

sant som sagt... jävligt läcker smile ... lite unikt med lite "speciell" opel på plats smile

613 Inlägg
2 maj 2011
Det var typ som en fredag lördag i Helsingborg.

486 Inlägg
2 maj 2011
ingen som tog lite bilder på min v90?

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
2 maj 2011
Det var mer bilar förra året.

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

STREETRACER
892 Inlägg
2 maj 2011
Trådstartare
zakademus skrev:
Det var mer bilar förra året.

Det håller jag verkligen med om...

Bmc Crew

Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
2 maj 2011
Synd att man blev bortlurad till Konga. Läste att ni hade roligt på det andra stället... sad får hoppas det kommer massa bilder & filmer så man kan trössta sig lite... någon BMC.moderat borde ha skickat ett sms till alla medlemmar i BMC vart leken skulle hållas hus! Kändes som man missade sjukt mycket.. det är ju ändå lekandet som gör halva kvällen... Men annars var det bra.. Tyckte det var bra att det inte var några speciella parkeringar m.m vilket gjorde att man gick runt lite mer och tittade... Alltid lär man sig något under resans gång.. smile får ●●●○○ däck  (3 av 5) i betyg från mig.. smile  (sorry sketstopp) smile

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

STREETRACER
892 Inlägg
2 maj 2011
Trådstartare
NeOx skrev:
Synd att man blev bortlurad till Konga. Läste att ni hade roligt på det andra stället... sad får hoppas det kommer massa bilder & filmer så man kan trössta sig lite... någon BMC.moderat borde ha skickat ett sms till alla medlemmar i BMC vart leken skulle hållas hus! Kändes som man missade sjukt mycket.. det är ju ändå lekandet som gör halva kvällen... Men annars var det bra.. Tyckte det var bra att det inte var några speciella parkeringar m.m vilket gjorde att man gick runt lite mer och tittade... Alltid lär man sig något under resans gång.. smile får ●●●○○ däck  (3 av 5) i betyg från mig.. smile  (sorry sketstopp) smile

Ja tyvärr fanns det folk ifrån "EPR" och V-SR som gick runt o "lurade" folk till konga så att leken inte blev lika omfattande som planerat...

Kan juh nämna att det "lektes" från 20:00 till 01:45 på olika platser med jämna mellanrum o allt funkade skitbra o alla "lekare" va skitnöjda smile

Ja,vi har en VIP-avdelning som får reda på all lek o sånt.. är du intresserad av det i framtiden så kan du skicak ett PM till mig NeOx smile

Ingen fara på betyget... tyckte själv att det saknades en sisodär 2-300bilar från förar året  så wink
Kommer fler tåg big_smile

Bmc Crew

Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
2 maj 2011
Sketstopp24v skrev:
NeOx skrev:

Ja tyvärr fanns det folk ifrån "EPR" och V-SR som gick runt o "lurade" folk till konga så att leken inte blev lika omfattande som planerat...

Kan juh nämna att det "lektes" från 20:00 till 01:45 på olika platser med jämna mellanrum o allt funkade skitbra o alla "lekare" va skitnöjda smile

Ja,vi har en VIP-avdelning som får reda på all lek o sånt.. är du intresserad av det i framtiden så kan du skicak ett PM till mig NeOx smile

Ingen fara på betyget... tyckte själv att det saknades en sisodär 2-300bilar från förar året  så wink
Kommer fler tåg big_smile

Konga var ju verkligen ingen höjdare. sad förutom den gammla mercedes 190:an som var duktigt modifierad (mer info om denna bilen önsak)  smile får ju andra sms från klubben, så ett litet sms om vart rejsen skulle hålla hus hade varit nice... smile hade kunnat offra min högra arm för att se Kyrkhults-bmw:n köra... det var denna bilen som var den stora anledningen till träffen... smile  Jag tror det hade kommit bra mycket mer folk om det inte hade krockat så dumt med tråkiga svenska traditioner.. smile  Men, men , frågan är om det är värt att åka upp till v-sr träffen sen??  btw vilka är EPR?

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

486 Inlägg
2 maj 2011
men nästa gång blir nog denna träffen bättre om man som sagt inte krockar med traditioner. jag tyckte de var trevligt ändå även ifall jag också körde bort till konga. tur är vell att man inte har en bil å leka med.
de ända riktigt negativa var de som börnade på parkeringen precis jämte bilen då blev jag lite sne. men som sagt hade trevligt ändå:)

ROCK ON!!!
KOLL IN MIN PROJEKT:
VW LUPO DEMO BIL GROUNDZERO: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=287059

driver with style
800 Inlägg
3 maj 2011
träffen i sig va bra, bortsett från att de krockade med valborg och att man inte fick någon info om kvällen som jag ändå alltid ha fått! därför drog vi mot konga för vi va sugna på att köra, vi antog att de inte skulle bli något spec när vi fick reda på att ni körde stege som vi ansåg inte är någt att titta på. men ändå tack för en bra kväll!

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

68 Inlägg
3 maj 2011
Opel16V skrev:
träffen i sig va bra, bortsett från att de krockade med valborg och att man inte fick någon info om kvällen som jag ändå alltid ha fått! därför drog vi mot konga för vi va sugna på att köra, vi antog att de inte skulle bli något spec när vi fick reda på att ni körde stege som vi ansåg inte är någt att titta på. men ändå tack för en bra kväll!

EPR o V-SR hade inget att göra med själva arangamanget av träffen eller "grillningen" så det var inte er sak precis att dra med er folk till Konga o köra... allt va redan planerat noga och plan B fanns t.om....

Måste säga...dålig stil av dem som gjorde det.... dvs dra med sig folk till ett helt annat ställe....

Ointresserad.
936 Inlägg
3 maj 2011
Nale skrev:
Opel16V skrev:

EPR o V-SR hade inget att göra med själva arangamanget av träffen eller "grillningen" så det var inte er sak precis att dra med er folk till Konga o köra... allt va redan planerat noga och plan B fanns t.om....

Måste säga...dålig stil av dem som gjorde det.... dvs dra med sig folk till ett helt annat ställe....

Tycker inte ni ska kasta skit på dom.

Var precis likadant sist, då man bara följde efter de som "man trodde hade koll"..

Tror inte dom sprang runt och bjöd in alla till konga heller för den delen.

Teabag appreciation club.

STREETRACER
892 Inlägg
3 maj 2011
Trådstartare
Snitch skrev:
Nale skrev:
Opel16V skrev:

Tycker inte ni ska kasta skit på dom.

Var precis likadant sist, då man bara följde efter de som "man trodde hade koll"..

Tror inte dom sprang runt och bjöd in alla till konga heller för den delen.

Problemet va juh att dem gjorde det... det har vi vittne till.

Dumt att anta en massa saker istället för att fråga ordentligt...

Bmc Crew

Sök