Styling tipps? Behöver någon som har bra fantasi.

Twizq
3 mars 2011 · 10 Inlägg

Ellu! Jag har en vw passat cl -90 och har själv några ganska halv bra tipps, fast bilen ser inte mycket ut för värden måste jag säga så det blir att fina till den när solen och värmen knackar en i pannan " klok klok "
Skippa kjol paket och frontar etc.. jag är student och har inte mycket pengar i mina stora fina fickor...
så om någon har någon bra ide vad man kan göra? Eller om någon kan länka någon bra styling sida med bra skit till passat -90 för nuvarande är den sänkt bara.
Alla ideer är bra kom med förslag!

Greetings @Twizq roll

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
DeadNation
3 mars 2011 · 132 Inlägg

för det första. vad har du för budget? och vad har du för funderingar? det finns ju hur mycket som helst.

LeafBox Lat Perfektionist
3 mars 2011 · 6 359 Inlägg

Budget coils, breda plåtisar och bra puts. Klart

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
davidklang
3 mars 2011 · 908 Inlägg

kan ju alltid byta avgassystem, breda plåtisar. tona rutorna. tonade lampor och blinkers och nya framlysen,
insida kan du bygga ngt fint ljud i om du e bra på att plasta och sånt

Senast redigerat av davidklang (3 mars 2011)

eVo_
3 mars 2011 · 32 Inlägg

du kan ju plasta ihop några egna kjolar:) då får du ju ett kjolpaket som ingen annan har oxå smile

Johan_08
4 mars 2011 · 17 Inlägg

Tonade bakljus gör stor skillnad, inte dyrt heller.
Många som säljer begagnat också smile

st-i
4 mars 2011 · 90 Inlägg

Ner i bött med den, breddade plåtisar och tonade baklampor, ev måla insats till framlampan! Kanske tona!

Knugcab
4 mars 2011 · 5 111 Inlägg

Som många sagt, men tål att upprepas.

Sänk den, snygga fälgar, bra puts, rensa bort lite överflödigt krafs som emblem m.m. kanske, bra puts, och jag håller med om att det ser bra ut med tonade bakljus på dessa Passater...då är du en bra bit på vägen och det behöver inte kosta så mycket heller.

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
davidklang
4 mars 2011 · 908 Inlägg

toningsspray finns på mekonomen för 59kr har sprayat de på mina baklampor på golfen.du kan kolla på bilder. håller bra och besiktningen har inte klagat någon gång

PorreHattyr
5 mars 2011 · 122 Inlägg

davidklang skrev:
toningsspray finns på mekonomen för 59kr har sprayat de på mina baklampor på golfen.du kan kolla på bilder. håller bra och besiktningen har inte klagat någon gång

Orättvist sad I Stockholm har de bara vidriga 150ml flaskor för hutlösa 100kr!

Volkswagen Bora V5 "Borat" (1999)
eVo_
7 mars 2011 · 32 Inlägg

PorreHattyr skrev:

davidklang skrev:
toningsspray finns på mekonomen för 59kr har sprayat de på mina baklampor på golfen.du kan kolla på bilder. håller bra och besiktningen har inte klagat någon gång

Orättvist sad I Stockholm har de bara vidriga 150ml flaskor för hutlösa 100kr!

Du behöver inte känna dej ensam. de har vi här i karlskoga me

Twizq
7 mars 2011 · 10 Inlägg

DeadNation skrev:
för det första. vad har du för budget? och vad har du för funderingar? det finns ju hur mycket som helst.

Haha, min budget är lika hög som en snubbe som hänger på stan och tigger pengar och dricker öl, jag är student och lever på 1000spänn i månaden och jag söker extra jobb för att dra ihop mera pengar till styling etc.. smile

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
Twizq
7 mars 2011 · 10 Inlägg

eVo_ skrev:
du kan ju plasta ihop några egna kjolar:) då får du ju ett kjolpaket som ingen annan har oxå smile

Jo det är sant, har tänkt något sånt också, sen breddade svarta plåtisar med kromad kant eller hel svarta med en röd kant i fälg banan, sen installera neon under stolarna och inredning, sen ska jag sluta ut inredningen och lackera lite vilt, sen dra bort dörr sidorna och mixa om lite gran pew pew!
Men det är så att jag har varken kunskap om att bredda plåtisar eller svetsa, varken bygga egen front som ska passa etc.. Fast riktigt bra ide var det, sen letar jag efter ögonlock som jag kan smälla på och kanske en huvförlängare eller något sånt, tona också ska ske, men vill ha bättre väder så jag kan dundra igång med bajset också för att det ser ut som en rullande lik vagn från skroten just nu ... Jag har sänkt den nu alla fall och det blev ganska bra faktiskt. Tack för tipsen wink

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
evilaudio
7 mars 2011 · 16 195 Inlägg

Twizq skrev:

DeadNation skrev:
för det första. vad har du för budget? och vad har du för funderingar? det finns ju hur mycket som helst.

Haha, min budget är lika hög som en snubbe som hänger på stan och tigger pengar och dricker öl, jag är student och lever på 1000spänn i månaden och jag söker extra jobb för att dra ihop mera pengar till styling etc.. smile

oj oj de va inte mycke...

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Twizq
7 mars 2011 · 10 Inlägg

evilaudio skrev:

Twizq skrev:

DeadNation skrev:
för det första. vad har du för budget? och vad har du för funderingar? det finns ju hur mycket som helst.

Haha, min budget är lika hög som en snubbe som hänger på stan och tigger pengar och dricker öl, jag är student och lever på 1000spänn i månaden och jag söker extra jobb för att dra ihop mera pengar till styling etc.. smile

oj oj de va inte mycke...

Indeed, nu förstår du varför jag måste bygga lite hemma, har ett garage som jag kan vistas i på Gellerås banan för jag har inget värme garage hemma och det är för mycket bös intryckt i garaget så jag får inte plats där. smile Så jag behöver mera pengar för att kunna köpa, så därför måste jag bygga själv hmm

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
evilaudio
7 mars 2011 · 16 195 Inlägg

Twizq skrev:

evilaudio skrev:

Twizq skrev:

Haha, min budget är lika hög som en snubbe som hänger på stan och tigger pengar och dricker öl, jag är student och lever på 1000spänn i månaden och jag söker extra jobb för att dra ihop mera pengar till styling etc.. smile

oj oj de va inte mycke...

Indeed, nu förstår du varför jag måste bygga lite hemma, har ett garage som jag kan vistas i på Gellerås banan för jag har inget värme garage hemma och det är för mycket bös intryckt i garaget så jag får inte plats där. smile Så jag behöver mera pengar för att kunna köpa, så därför måste jag bygga själv hmm

fast bygga tex ett kjolpaket själv e INTE billigt.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Twizq
7 mars 2011 · 10 Inlägg

evilaudio skrev:

Twizq skrev:

evilaudio skrev:

oj oj de va inte mycke...

Indeed, nu förstår du varför jag måste bygga lite hemma, har ett garage som jag kan vistas i på Gellerås banan för jag har inget värme garage hemma och det är för mycket bös intryckt i garaget så jag får inte plats där. smile Så jag behöver mera pengar för att kunna köpa, så därför måste jag bygga själv hmm

fast bygga tex ett kjolpaket själv e INTE billigt.

Hm okej hmm, aja får la hitta på något rolig och försöka ha bra fantasi, har en bild i huvudet så jag vill att den ska se ut, det är ganska simpla saker fast jag vill göra lite mera på den än så den ser ut i huvudet men vet inte vad. Jag har så SJUKT mycket ideer som flyger hej vilt i huvudet men jag kan inte sätta fingret på hur jag vill ha det .. hmm

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
slowSwede
7 mars 2011 · 223 Inlägg

Det absolut billigaste måste ju vara att flörta till någon skön madame och köra runt med henne.

Alla bilar ser ju bättre ut med snygga tjejer i dem!

BMW 335 (2007)
PorreHattyr
7 mars 2011 · 122 Inlägg

slowSwede skrev:
Det absolut billigaste måste ju vara att flörta till någon skön madame och köra runt med henne.

Alla bilar ser ju bättre ut med snygga tjejer i dem!

No not really

Volkswagen Bora V5 "Borat" (1999)
slowSwede
7 mars 2011 · 223 Inlägg

PorreHattyr skrev:

slowSwede skrev:
Det absolut billigaste måste ju vara att flörta till någon skön madame och köra runt med henne.

Alla bilar ser ju bättre ut med snygga tjejer i dem!

No not really

Hur menar du nu?
Att du måste betala dina damer och det därför inte är billigt? big_smile
Eller menar du att bilar ser bättre ut med fula damer?

Smak och bak, det gäller ju även styling.

Senast redigerat av slowSwede (7 mars 2011)

BMW 335 (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang