2650
Sök

Inför: Meet of the month 1# Norrköping, 7:e Maj ÄNDRAT!!

56 Inlägg
13 april 2011
Alla förstår !  smile

Does it smell like a bitchslap ? Cuz thats what im cooking !

1 738 Inlägg
13 april 2011
TheSwede skrev:
Alla förstår !  smile

Inte en blekaste aning faktiskt? Vad är det roliga?

Svetsare
828 Inlägg
13 april 2011
sen när började linköpingsträffen kallas för MoM Lkpg ?????

Angry Drift Team

847 Inlägg
13 april 2011
TEASER skrev:

sen några sidor tillbaka tongue

1 738 Inlägg
13 april 2011
TEASER skrev:

Linköpingsträffen, meet of the month lkpg skit samma!!! Det är ju en träff varje månad i lkpg också ( meet of the month) Men det var ju inte de som var det roliga eller? Det var något angånde mitt bilval till träffen som var det roliga och jag undrar vad det roliga nu var? För jag fatta ingenting vad caylo ville framföra!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
13 april 2011
940RDALLE skrev:
TEASER skrev:

Linköpingsträffen, meet of the month lkpg skit samma!!! Det är ju en träff varje månad i lkpg också ( meet of the month) Men det var ju inte de som var det roliga eller? Det var något angånde mitt bilval till träffen som var det roliga och jag undrar vad det roliga nu var? För jag fatta ingenting vad caylo ville framföra!

Så som jag förstår det så är det att du kör volvo, jag har aldrig varit på någon lkpg träff men på hur han skrev så låter det som att det är mest volvos där. Men jag kan ha fattat fel. Jag uppfattade det mest som ett skämt.. men jag har ingen aning.

1 738 Inlägg
14 april 2011
Tribbe skrev:
940RDALLE skrev:
TEASER skrev:

Så som jag förstår det så är det att du kör volvo, jag har aldrig varit på någon lkpg träff men på hur han skrev så låter det som att det är mest volvos där. Men jag kan ha fattat fel. Jag uppfattade det mest som ett skämt.. men jag har ingen aning.

Jag tycker det är en stor blandning på bilmärken under dom träffarna, inte fler Volvo bilar än andra märken! Och jag förstår inte vad det roliga var som några innan skrattade åt? För det var ju inte nån direkt humor med det hela utan mest kränkande! Jag gillar andra bilmärken lika mycket som Volvo och det jag syftade på när det gällde att lkpg:s träffar var roligare var att det händer betydligt mer där än på mom nrkpg! Men vi får se om fegisen som skrev vågar säga vad han menar!

7 120 Inlägg
14 april 2011
Jag gillade också linköpingsträffarna förra året, och jag är definitivt inte den som gillar volvo. smile

1 738 Inlägg
14 april 2011
Aerodynamik skrev:
Jag gillade också linköpingsträffarna förra året, och jag är definitivt inte den som gillar volvo. smile

+1

Calibra-
14 april 2011
Att ge sig in i MoM tråden och säga att den är tråkig och att det inte händer saker, så får man räkna med att folk blir lite sura. Så håll ditt skit snack i Linköpings träff tråden, tack! Enligt mig så går det inte ens och jämföra de två träffarna.

1 738 Inlägg
14 april 2011
Calibra- skrev:
Att ge sig in i MoM tråden och säga att den är tråkig och att det inte händer saker, så får man räkna med att folk blir lite sura. Så håll ditt skit snack i Linköpings träff tråden, tack! Enligt mig så går det inte ens och jämföra de två träffarna.

Då ska du nog ta och läsa om alla inlägg jag gjort, för du värkar inte förstå eller läst rätt någonstans mellan raderna!

232 Inlägg
14 april 2011
sluta hacka nu, gå dit ni tycker är roligt/bra, personligen är bägge träffarna bra, lite mindre polis pådrag på träffarna i linköping, lite mer bilar på träffarna i norrköping, finns "gott" o "ont" om båda två.

"Håller det inte så är det bara skit"

Calibra-
14 april 2011
940RDALLE skrev:
Då ska du nog ta och läsa om alla inlägg jag gjort, för du värkar inte förstå eller läst rätt någonstans mellan raderna!

Okej, ber om ursäkt om man missförstod. Inte många veckor kvar nu! Ses där smile

121 Inlägg
15 april 2011
Äntligen! Kommer!! smile

Mvh
Joakim Tovebrink, Västervik
www.RabiatMotor.com

570 Inlägg
15 april 2011
tovebrink skrev:
Äntligen! Kommer!! smile

vågar du verkligen de ?

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

82 Inlägg
15 april 2011
jag kommer:) måste spela sönder nått mer i bilen:Dbig_smile

121 Inlägg
15 april 2011
audi_a4_quattro skrev:
tovebrink skrev:
Äntligen! Kommer!! smile

vågar du verkligen de ?

Inte om du kommer :p

Mvh
Joakim Tovebrink, Västervik
www.RabiatMotor.com

570 Inlägg
16 april 2011
tovebrink skrev:
audi_a4_quattro skrev:
tovebrink skrev:
Äntligen! Kommer!! smile

vågar du verkligen de ?

Inte om du kommer :p

de va väl de jag trodde wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

117 Inlägg
16 april 2011
Funderar på att vara med i Kolmården också, är det något speciellt som händer där eller är det enbart för att träffas inför tågandet ner till nkpg?

424 Inlägg
16 april 2011
hesselgren skrev:
Funderar på att vara med i Kolmården också, är det något speciellt som händer där eller är det enbart för att träffas inför tågandet ner till nkpg?

Förträff och lite lek för dom som vågar smile

Sök