Inför: Meet of the month 1# Norrköping, 7:e Maj ÄNDRAT!!

StAnnas
1 maj 2011 · 21 Inlägg

Kommer nog om bebis i magen godtycker! Och om den inte skulle det så åker jag väl ändå!

I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!
Audi RS6 Quattro "DKW" (2008)
ee
1 maj 2011 · 87 Inlägg

Jag kommer. Hoppas det blir mycket folk och fint väder. smile

Blir karavan från Linköping till MoM. Här är tråden http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212696

PeeWee_ Alias Kotten
1 maj 2011 · 74 Inlägg

Kommer förhopningsvis ner en sväng med 7an och basar lite. smile

Autosound Nyköping
www.autosound.se
artwithoutstyle
1 maj 2011 · 9 Inlägg

TurboTias skrev:

artwithoutstyle skrev:

Mr_Lightning skrev:
Kommer som vanligt !

Då blir det iallafall minst två lightningar:)

På med racedäcken - det här är som bäddat för en uppgörelse! wink

Haha, Aldrig att jag vågar köra mot hans best:)

Ja en liten SVT hörna hade ju vart kul! Blir väl dock svårare i praktiken. Kommer bli tajt med allt folk på Ingelsta så vi får helt enkelt se:)

Chevrolet Camaro ss2 "Inferno" (2010)
grim_reaper
1 maj 2011 · 125 Inlägg

Kommer med Stagean.

Får se om man kommer över väg guppen i kolmården eller inte.

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit
__AleXx_ oijoij-society.com
1 maj 2011 · 774 Inlägg

För alla djurälskare som varit på kolmården, hur är de med vägen in efter denna vinter?

för hade problem redan förra året att ta mig in och nu är man ju dum och sänkt bilen ännu mer..

Men vägen kan väl knappast blivit bättre?

Audi A4 B8 (2010)
Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Trik
2 maj 2011 · 219 Inlägg

__AleXx_ skrev:
För alla djurälskare som varit på kolmården, hur är de med vägen in efter denna vinter?

för hade problem redan förra året att ta mig in och nu är man ju dum och sänkt bilen ännu mer..

Men vägen kan väl knappast blivit bättre?

Dom har lagat mycket av vägen nu. tycker de fungerar bra men kan troligtvis bli svårt för dig smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
koffe79
2 maj 2011 · 4 Inlägg

kommer...

Audi 80 (1995)
XooT
2 maj 2011 · 74 Inlägg

artwithoutstyle skrev:

TurboTias skrev:

artwithoutstyle skrev:

Då blir det iallafall minst två lightningar:)

På med racedäcken - det här är som bäddat för en uppgörelse! wink

Haha, Aldrig att jag vågar köra mot hans best:)

Ja en liten SVT hörna hade ju vart kul! Blir väl dock svårare i praktiken. Kommer bli tajt med allt folk på Ingelsta så vi får helt enkelt se:)

Måste ju säga att det skulle bli sjukt mkt bättre om vi fick till det med katergorisering!

stoltosmart
2 maj 2011 · 884 Inlägg

XooT skrev:

artwithoutstyle skrev:

TurboTias skrev:

På med racedäcken - det här är som bäddat för en uppgörelse! wink

Haha, Aldrig att jag vågar köra mot hans best:)

Ja en liten SVT hörna hade ju vart kul! Blir väl dock svårare i praktiken. Kommer bli tajt med allt folk på Ingelsta så vi får helt enkelt se:)

Måste ju säga att det skulle bli sjukt mkt bättre om vi fick till det med katergorisering!

varför skulle det vara bättre kommer ändå aldrig att funka då folk vill stå ibland sina kompisar och vänner

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Trik
2 maj 2011 · 219 Inlägg

stoltosmart skrev:

XooT skrev:

artwithoutstyle skrev:

Haha, Aldrig att jag vågar köra mot hans best:)

Ja en liten SVT hörna hade ju vart kul! Blir väl dock svårare i praktiken. Kommer bli tajt med allt folk på Ingelsta så vi får helt enkelt se:)

Måste ju säga att det skulle bli sjukt mkt bättre om vi fick till det med katergorisering!

varför skulle det vara bättre kommer ändå aldrig att funka då folk vill stå ibland sina kompisar och vänner

Men om folk vill stå vid sina vänner så är det bara att man knallar dit med bena man är född med smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
stoltosmart
2 maj 2011 · 884 Inlägg

Trik skrev:

stoltosmart skrev:

XooT skrev:

Måste ju säga att det skulle bli sjukt mkt bättre om vi fick till det med katergorisering!

varför skulle det vara bättre kommer ändå aldrig att funka då folk vill stå ibland sina kompisar och vänner

Men om folk vill stå vid sina vänner så är det bara att man knallar dit med bena man är född med smile

Ja men man vill väl stå med sin bil vid polarens bil

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Trik
2 maj 2011 · 219 Inlägg

Vem vill se en 740 som man har på vinter bredvid en Mustang osv.. ^^ vill du ställa din bil bredvid en sunk hög ?..  om du har typ stylad och filat på de sista under vintern sen kommer den gamla betan som är sönderrostad. smile om d vill så kan vi säker fixa så du får såna bilar runt dig smile

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
TEASER Svetsare
2 maj 2011 · 828 Inlägg

Trik skrev:
Vem vill se en 740 som man har på vinter bredvid en Mustang osv.. ^^ vill du ställa din bil bredvid en sunk hög ?..  om du har typ stylad och filat på de sista under vintern sen kommer den gamla betan som är sönderrostad. smile om d vill så kan vi säker fixa så du får såna bilar runt dig smile

det borde väl snarare vara ett plus att stå vid en rostig ful bil då får man ju ögonen för den snygga bilen ännu mer  eller ?

Angry Drift Team
stoltosmart
2 maj 2011 · 884 Inlägg

Trik skrev:
Vem vill se en 740 som man har på vinter bredvid en Mustang osv.. ^^ vill du ställa din bil bredvid en sunk hög ?..  om du har typ stylad och filat på de sista under vintern sen kommer den gamla betan som är sönderrostad. smile om d vill så kan vi säker fixa så du får såna bilar runt dig smile

Ingen risk då jag har kompisar som står runt min bil

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
stoltosmart
2 maj 2011 · 884 Inlägg

TEASER skrev:

Trik skrev:
Vem vill se en 740 som man har på vinter bredvid en Mustang osv.. ^^ vill du ställa din bil bredvid en sunk hög ?..  om du har typ stylad och filat på de sista under vintern sen kommer den gamla betan som är sönderrostad. smile om d vill så kan vi säker fixa så du får såna bilar runt dig smile

det borde väl snarare vara ett plus att stå vid en rostig ful bil då får man ju ögonen för den snygga bilen ännu mer  eller ?

Ha ha exkat vilken klockren kommentar håller med dig

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
TEASER Svetsare
2 maj 2011 · 828 Inlägg

stoltosmart skrev:

TEASER skrev:

Trik skrev:
Vem vill se en 740 som man har på vinter bredvid en Mustang osv.. ^^ vill du ställa din bil bredvid en sunk hög ?..  om du har typ stylad och filat på de sista under vintern sen kommer den gamla betan som är sönderrostad. smile om d vill så kan vi säker fixa så du får såna bilar runt dig smile

det borde väl snarare vara ett plus att stå vid en rostig ful bil då får man ju ögonen för den snygga bilen ännu mer  eller ?

Ha ha exkat vilken klockren kommentar håller med dig

,
tackar smile) tycker det är så iaf smile

Angry Drift Team
Civic-TJ
2 maj 2011 · 29 Inlägg

Ge er nu! Ni vet ju att det ändå inte kommer funka med uppdelning.. Den ända delningen vi vill åt är att folk som inte har en bil att visa upp gärna parkerar på närliggande parkeringar och går.. så dom som vill visa sina bilar får plats.
Skit samma vad det är för bil.. Alla har inte en fet plånbok! Men man ska va nöjd med den bil man har eller vad man har gjort med den och tar hand om den...

Hoppas ni förstår vad jag menar! Vill inte att nån ska känna sig utanför bara man ute efter en trevlig kväll med likasinnade..

TEASER Svetsare
2 maj 2011 · 828 Inlägg

Civic-TJ skrev:
Ge er nu! Ni vet ju att det ändå inte kommer funka med uppdelning.. Den ända delningen vi vill åt är att folk som inte har en bil att visa upp gärna parkerar på närliggande parkeringar och går.. så dom som vill visa sina bilar får plats.
Skit samma vad det är för bil.. Alla har inte en fet plånbok! Men man ska va nöjd med den bil man har eller vad man har gjort med den och tar hand om den...

Hoppas ni förstår vad jag menar! Vill inte att nån ska känna sig utanför bara man ute efter en trevlig kväll med likasinnade..

bra skrivet.
det är ju så att alla inte har råd , eller kanske har råd men inte vill , smaken är som baken , folk gör det bästa dom vill och kan , fördela bilar kommer aldrig funka på dessa träffar

Angry Drift Team
stoltosmart
2 maj 2011 · 884 Inlägg

Civic-TJ skrev:
Ge er nu! Ni vet ju att det ändå inte kommer funka med uppdelning.. Den ända delningen vi vill åt är att folk som inte har en bil att visa upp gärna parkerar på närliggande parkeringar och går.. så dom som vill visa sina bilar får plats.
Skit samma vad det är för bil.. Alla har inte en fet plånbok! Men man ska va nöjd med den bil man har eller vad man har gjort med den och tar hand om den...

Hoppas ni förstår vad jag menar! Vill inte att nån ska känna sig utanför bara man ute efter en trevlig kväll med likasinnade..

håller med dig och hoppas på en trevlig kväll med

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang