Angående: Sommarens billjudstävlingar, Norrland 2011

burning Enormous Musical Performance
11 mars 2011 · 644 Inlägg

Hallå!

Tänkte att vi skulle ta och uppdatera oss alla med vad det blir för tävlingar i Norrland i år.

Wheels i Umeå lär ju fortsätta att köra hoppas jag. Ljudverkstan anordnar den om jag inte minns helt fel.
Ljudverkstan brukar ha några onsdagstävlingar, det hade dom på slutet ifjol om jag inte missminner mig igen.

Sundsvall skulle köra någon också, har inget datum.
Gävle vet jag också, men inget datum
Hudik brukar det alltid gå av en tävling med.


Fyll på med datum och specifikationer.

Jag kommer fylla på så fort jag vet mer.

Senast redigerat av burning (11 mars 2011)

WeDo
11 mars 2011 · 3 390 Inlägg

Vänligen ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna för evenemang.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
burning Enormous Musical Performance
11 mars 2011 · 644 Inlägg

WeDo skrev:
Vänligen ändra rubriken så den följer rubrikanvisningarna för evenemang.

MVH

Bättre?

kalle_kalle
13 mars 2011 · 2 914 Inlägg

ingen billjudstävling längre norrut?

FiBTL
14 mars 2011 · 298 Inlägg

Sundsvall 16-17 augusti på Custom Show

Audi A3 TDi "Äcklet" (1997)
racer-putte
18 mars 2011 · 6 558 Inlägg

fyller på me lite tävlingar som anordnas via ljudbutiken i gävle  å bollnäs ja då  smile     
kommer att va en tävling i sandviken den 28maj   sen under sommaren kommer det typ att vara ca 10-15 event me ljudtävlingar å bilutställningar  här i gvleborgs trakten å ja kommer att fara på dom flesta  så är det nån norrifrån som e sugen att fara på nått så hojja till så kan vi åka ihopa för ja bor 2mil norr om hudiksvall   smile   sen all info m.m  hittar ni här         http://www.ljudbutiken.nu/      kommer att komma upp flera tävlingar bara dom e spikade  tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
burning Enormous Musical Performance
26 mars 2011 · 644 Inlägg

racer-putte skrev:
fyller på me lite tävlingar som anordnas via ljudbutiken i gävle  å bollnäs ja då  smile     
kommer att va en tävling i sandviken den 28maj   sen under sommaren kommer det typ att vara ca 10-15 event me ljudtävlingar å bilutställningar  här i gvleborgs trakten å ja kommer att fara på dom flesta  så är det nån norrifrån som e sugen att fara på nått så hojja till så kan vi åka ihopa för ja bor 2mil norr om hudiksvall   smile   sen all info m.m  hittar ni här         http://www.ljudbutiken.nu/      kommer att komma upp flera tävlingar bara dom e spikade  tongue

Ja, tävlingarna i Gävle kommer att bli ett måste! smile Helt klart. Ett stort plus att McD är i närheten big_smile

racer-putte
4 maj 2011 · 6 558 Inlägg

japp då kör vi till helgen  tongue  www.ljudbutiken.nu start kl 13.00  äre nån som kommer uppifrån så hojja till  ja ska fara dit ja å ..

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
FiBTL
6 maj 2011 · 298 Inlägg

racer-putte skrev:
japp då kör vi till helgen  tongue  www.ljudbutiken.nu start kl 13.00  äre nån som kommer uppifrån så hojja till  ja ska fara dit ja å ..

Önskar jag hade kunnat åka ner men utan bas blir det inge kul sad

Audi A3 TDi "Äcklet" (1997)
racer-putte
6 maj 2011 · 6 558 Inlägg

FiBTL skrev:

racer-putte skrev:
japp då kör vi till helgen  tongue  www.ljudbutiken.nu start kl 13.00  äre nån som kommer uppifrån så hojja till  ja ska fara dit ja å ..

Önskar jag hade kunnat åka ner men utan bas blir det inge kul sad

sant sant .. själv ha ja massor me basar  tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
FiBTL
6 maj 2011 · 298 Inlägg

racer-putte skrev:

FiBTL skrev:

racer-putte skrev:
japp då kör vi till helgen  tongue  www.ljudbutiken.nu start kl 13.00  äre nån som kommer uppifrån så hojja till  ja ska fara dit ja å ..

Önskar jag hade kunnat åka ner men utan bas blir det inge kul sad

sant sant .. själv ha ja massor me basar  tongue

Hehe smile

Audi A3 TDi "Äcklet" (1997)
PerArne Mycke vill ha mer...
6 maj 2011 · 611 Inlägg

Inga mer tävlingar runt Sundsvall??

//Per-Arne
Ekis!
6 maj 2011 · 1 210 Inlägg

PerArne skrev:
Inga mer tävlingar runt Sundsvall??

Nja jag var in på avds hemsida för ett par dagar sen och där har dom en banner om sm-deltävling den 29-30 Maj

Men vet inte hur update den sidan är.. Sökte lite på nätet men har inte hittat nått... hmm

http://www.avd.se/

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang