Stukas enligt egen smak och tycke. Tredje ägaren på bilen. Häng med! ;)
farbrorbozze skrev:Ääääääntligen stora bilder. men tror minsan du ska satsa på att fixa nåt istället för listclipsen på dörren?
dadde skrev:farbrorbozze skrev:Ääääääntligen stora bilder. men tror minsan du ska satsa på att fixa nåt istället för listclipsen på dörren?Listerna är av för lack så den brukar inte se ut så!
saablover_1 skrev:hur mycket bänkade du till på br?
båge skrev:saablover_1 skrev:hur mycket bänkade du till på br? om jag inte minns fel så fick du något högre siffror på din!
saablover_1 skrev:båge skrev:saablover_1 skrev:hur mycket bänkade du till på br? om jag inte minns fel så fick du något högre siffror på din! bra det annars hade jag kunnat slänga intercoolrar och liknande på tippen
båge skrev:saablover_1 skrev:båge skrev:om jag inte minns fel så fick du något högre siffror på din! bra det annars hade jag kunnat slänga intercoolrar och liknande på tippen ska själv bänka min 2a i sommar tänkte jag! blir ledsen om jag inte får roligare siffror än dig!
saablover_1 skrev:båge skrev:om jag inte minns fel så fick du något högre siffror på din! bra det annars hade jag kunnat slänga intercoolrar och liknande på tippen
båge skrev:om jag inte minns fel så fick du något högre siffror på din!
saablover_1 skrev:båge skrev:saablover_1 skrev:bra det annars hade jag kunnat slänga intercoolrar och liknande på tippen ska själv bänka min 2a i sommar tänkte jag! blir ledsen om jag inte får roligare siffror än dig! vad är det för motor och recept på den då?
båge skrev:saablover_1 skrev:bra det annars hade jag kunnat slänga intercoolrar och liknande på tippen ska själv bänka min 2a i sommar tänkte jag! blir ledsen om jag inte får roligare siffror än dig!
saablover_1 skrev:bra det annars hade jag kunnat slänga intercoolrar och liknande på tippen
gotich skrev:prenumation lagd
teodorhiden skrev:jäkligt fin du
Grimling skrev:Angående vattenpumpen, du måste väl släppa på kåpan ovanför där ? Fick jag göra, plocka av kamrem o skit >.<