Angående: Stående träffar i Hässleholm Söndagar

nucleardonkey
3 april 2011 · 251 Inlägg

volvo_walde skrev:

Polestar skrev:

TurbOla skrev:
Ska regna hela dan imorgon? sad

inte kl 20 om man får tro på klart.se, men hässleholmsborna e rediga tuffingar som inte skrämms av lite regn, eller hur volvo_walde! xD

Haha, nej man har ju vindrutetorkare på bilen? wink
Sen är ju träffen under coop misstänker jag?

Ja regnar det så är det klart att vi är under coop big_smile

Honda Shuttle "Wagon" (1989)
Honda Civic VT "Grandmas old sleeper" (1991)
malle_nr1
3 april 2011 · 48 Inlägg

hoppas de kommer fler ikväll än sist:). I går i Kristianstad så vi ju en hel deltrevliga bilar som kommit ut från sitt vinter stall big_smile

se alla avundsjuka blickar!
Saab 9-3 sc aero "Xerxes" (2006)
Skaune
3 april 2011 ·

hade jag haft lite extra pengar över till soppa hade man kommit upp! roll

LastToKnow
6 april 2011 · 33 Inlägg

kan väl titta inom på söndag smile hoppas där är något kul folk då!

Volvo 855R "The Grey Pearl" (1997)
Busted Kan man backa ner för en uppförsbacke?
18 april 2011 · 136 Inlägg

Synd att det inte är mer än 5 bilar per gång. Har tillomed störra söndagsträffar i småbyarna vafan haha

BMW 740d "Individual" (2010)
Darkie dARKiE
18 april 2011 · 5 031 Inlägg

Jag kommer nästa söndag, alpinan är färdig då wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Andreas83
22 april 2011 · 601 Inlägg

Jag tycker vi drar igång e nredig träff denna söndagen? Typ sprida ut de som ngt evenmang på FB smsa folk å så. De flesta är ju ledig på måndagen då det e annandagen så kan ju bli en trevlig kväll om detta bara sprids??

Glimbrink
22 april 2011 · 723 Inlägg

Andreas83 skrev:
Jag tycker vi drar igång e nredig träff denna söndagen? Typ sprida ut de som ngt evenmang på FB smsa folk å så. De flesta är ju ledig på måndagen då det e annandagen så kan ju bli en trevlig kväll om detta bara sprids??

Känns som man inte vill köra dit sin bil för den inte håller klassen som alla andra tongue

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98
Andreas83
22 april 2011 · 601 Inlägg
Andreas83
22 april 2011 · 601 Inlägg

Glimbrink skrev:

Andreas83 skrev:
Jag tycker vi drar igång e nredig träff denna söndagen? Typ sprida ut de som ngt evenmang på FB smsa folk å så. De flesta är ju ledig på måndagen då det e annandagen så kan ju bli en trevlig kväll om detta bara sprids??

Känns som man inte vill köra dit sin bil för den inte håller klassen som alla andra tongue

Jodå ska ju vara varierande bilar smile

LastToKnow
22 april 2011 · 33 Inlägg

Låter som en bra idé smile jag ska nog dyka upp

Volvo 855R "The Grey Pearl" (1997)
Crille-76 Rekondchef
23 april 2011 · 265 Inlägg

Huruvida ens bil e i utställningsskick eller ej spelar ingen roll! Är ju själva träffen, snacka med folk, diskutera bilar o vårat gemensamma intresse som e grejen! big_smile Själv har jag bara cykel för tillfället då jag fortfarande inte (efter 3 månaders jakt) hittat nån ny projektbil.. tongue

Andreas83
23 april 2011 · 601 Inlägg

Crille-76 skrev:
Huruvida ens bil e i utställningsskick eller ej spelar ingen roll! Är ju själva träffen, snacka med folk, diskutera bilar o vårat gemensamma intresse som e grejen! big_smile Själv har jag bara cykel för tillfället då jag fortfarande inte (efter 3 månaders jakt) hittat nån ny projektbil.. tongue

Ojdå så svårt å finna nån vettig Beemer lr T5? yikes tongue

Glimbrink
23 april 2011 · 723 Inlägg

Crille-76 skrev:
Huruvida ens bil e i utställningsskick eller ej spelar ingen roll! Är ju själva träffen, snacka med folk, diskutera bilar o vårat gemensamma intresse som e grejen! big_smile Själv har jag bara cykel för tillfället då jag fortfarande inte (efter 3 månaders jakt) hittat nån ny projektbil.. tongue

Yes ska försöka dyka upp denna söndagen!

Kolla gärna in mitt projekt: V70 T5 98
Crille-76 Rekondchef
23 april 2011 · 265 Inlägg

Andreas83 skrev:
Ojdå så svårt å finna nån vettig Beemer lr T5? yikes tongue

BMW i skick o med utr jag kräver e helt omöjligt så har mer eller mindre givit upp d.. T5 trodde man skulle va lättare men går trögt där oxå! tongue Hittat ett par tänkbara (S60 o V70N) som ska kollas upp nu i påskhelgen så vi får väl se! wink

Nathell
24 april 2011 · 25 Inlägg

palla Volvo typ kör fan cykel de ska ja me smile

nippe78
24 april 2011 · 51 Inlägg

jag hänger på. kul att träffa andra.. fler med 740 som skall ditt eller?

Ravi Tekniker
24 april 2011 · 624 Inlägg

skulle gärna dykt upp men Mff spelar i dag så sorry

EyeLighter
24 april 2011 · 381 Inlägg

kommer innom fast med sambos bil, vinterdäck och gigantiskt hål på avgassystemet! men då har ja iaf nått att göra i veckan och byta det!

Hyperhead oseriös medlem
24 april 2011 · 239 Inlägg

Hur många brukar komma?? funderar lite på att sticka dit, någon som kan slänga upp en karta på var det är???

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang