Inför: BACKYARD AUTOMEET Trollhättan 2011 - PREMIÄR Fredag 13 maj kl 19.00

sachman Arn Racing
5 maj 2011 · 383 Inlägg

Detta blir perfekt... kommer ju rulla in i Trolhättan vid 20.30 senast så då borde vi ha lagom med tid att kolla på bilarna osv innan ströget börjar:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Widowmaker
5 maj 2011 · 1 112 Inlägg

sachman skrev:
Detta blir perfekt... kommer ju rulla in i Trolhättan vid 20.30 senast så då borde vi ha lagom med tid att kolla på bilarna osv innan ströget börjar:)

Yes! Det borde du hinna gott å väl! Fram med kameran bara!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
sachman Arn Racing
5 maj 2011 · 383 Inlägg

Widowmaker skrev:

sachman skrev:
Detta blir perfekt... kommer ju rulla in i Trolhättan vid 20.30 senast så då borde vi ha lagom med tid att kolla på bilarna osv innan ströget börjar:)

Yes! Det borde du hinna gott å väl! Fram med kameran bara!

Både Foto och Filmkameran ska vara laddade och klara:)

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
744_boy S40 T4 paawha!
5 maj 2011 · 200 Inlägg

ja mycket bilder får tas å sedan läggas upp för de e kul  å se bilder på sin egen bil som man själv inte har tagit tongue

å på tal om strög så e de ju crusing uppe i mellerud nu på lördag den 7/5  e ja för mig:P även motormässa i karlstad i helgen den 7-8 ju:P någon här som ska te något av de?
själv funderar ja på mässan på dagen och sedan crusingen på kvällen tongue

Volvo S40 "KOGGY - The Bad One" (1996)
Volvo 945 classic "lång milaren" (1998)
hedley Saaboholic
5 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Widowmaker
5 maj 2011 · 1 112 Inlägg

hedley skrev:
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.

Ja crusingar är riktigt kul men kan vara lurigt om man inte riktigt har koll på vad som kan hända

Senast redigerat av Widowmaker (5 maj 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
744_boy S40 T4 paawha!
5 maj 2011 · 200 Inlägg

hedley skrev:
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.

hehe okej xD ja har dock inte vart på den men de kanske e bäst att hålla sig undan dåtongue brukar bara vara på den i thn och lidköping, vet du när nån av dom är ?

peegee Forummoderator
5 maj 2011 · 2 924 Inlägg

744_boy skrev:

hedley skrev:
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.

hehe okej xD ja har dock inte vart på den men de kanske e bäst att hålla sig undan dåtongue brukar bara vara på den i thn och lidköping, vet du när nån av dom är ?

Trollhättan Cruising: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=213504

....men denna tråden handlar inte om något annat än BACKYARD AUTOMEET, så back to topic!

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
744_boy S40 T4 paawha!
5 maj 2011 · 200 Inlägg

Widowmaker skrev:

hedley skrev:
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.

Ja crusingar är riktigt kul men kan vara lurigt om man inte riktigt har koll på vad som kan hända

mjo:P du vet inte när trollhätte crusing är i sommar lr?

hedley Saaboholic
5 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Har inget emot cruising bara dom just där då det brukar vara bonn drägg som ALDRIG ser sig för.  Ja back to topic, vem håller tummarna för lika fint väder som spås denna helg även nästkommande? big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
744_boy S40 T4 paawha!
5 maj 2011 · 200 Inlägg

peegee skrev:

744_boy skrev:

hedley skrev:
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.

hehe okej xD ja har dock inte vart på den men de kanske e bäst att hålla sig undan dåtongue brukar bara vara på den i thn och lidköping, vet du när nån av dom är ?

Trollhättan Cruising: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=213504

....men denna tråden handlar inte om något annat än BACKYARD AUTOMEET, så back to topic!

å tackar får tjöta mer där då big_smile

a som sagt vi får hålla oss te ämnet nu tongue
hoppas verkligen hela överby blir fullt av bilar hehe big_smile

Widowmaker
5 maj 2011 · 1 112 Inlägg

744_boy skrev:

peegee skrev:

744_boy skrev:

hehe okej xD ja har dock inte vart på den men de kanske e bäst att hålla sig undan dåtongue brukar bara vara på den i thn och lidköping, vet du när nån av dom är ?

Trollhättan Cruising: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=213504

....men denna tråden handlar inte om något annat än BACKYARD AUTOMEET, så back to topic!

å tackar får tjöta mer där då big_smile

a som sagt vi får hålla oss te ämnet nu tongue
hoppas verkligen hela överby blir fullt av bilar hehe big_smile

Om man tänker sig att varje person som är anmäld att komma till träffen känner mellan 5 å 10 pers som kommer men kanske inte har hör av sig här på forumet!!

Hahah! det blir ju typ 110 anmälda *4 eller nåt! så säg 440 pers!! eller va fan säg 500 jämnt!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
744_boy S40 T4 paawha!
5 maj 2011 · 200 Inlägg

Widowmaker skrev:

744_boy skrev:

peegee skrev:

Trollhättan Cruising: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=213504

....men denna tråden handlar inte om något annat än BACKYARD AUTOMEET, så back to topic!

å tackar får tjöta mer där då big_smile

a som sagt vi får hålla oss te ämnet nu tongue
hoppas verkligen hela överby blir fullt av bilar hehe big_smile

Om man tänker sig att varje person som är anmäld att komma till träffen känner mellan 5 å 10 pers som kommer men kanske inte har hör av sig här på forumet!!

Hahah! det blir ju typ 110 anmälda *4 eller nåt! så säg 440 pers!! eller va fan säg 500 jämnt!

ja faan de får vi hoppas att de blir iaf big_smile mycket ögon godis å se då ;D

GVR4
5 maj 2011 · 94 Inlägg

Jag är laddad som fasen kan jag säga. smile Försöker få med en kamrat som har en sleeper Volvo 740.
Har mekat topplock mm i garaget idag. Skall hinka i maskinen innan söndag. Denna vecka...

Widowmaker
5 maj 2011 · 1 112 Inlägg

GVR4 skrev:
Jag är laddad som fasen kan jag säga. smile Försöker få med en kamrat som har en sleeper Volvo 740.
Har mekat topplock mm i garaget idag. Skall hinka i maskinen innan söndag. Denna vecka...

Fan va gött! Jag blir taggad som fan bara av å läsa sånt! Skall bli jävligt kul å stå å kolla när alla glider in på parkeringen!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
6 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Jag har kört rundan och den är cirka 13 km. jag körde den med lite mera tempo än vad som är tänkt vid träffen och då tog den drygt 20 minuter att köra med en snitthastiget på 35 km/h och en maxhastiget på ca 70 Km/h

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
GVR4
6 maj 2011 · 94 Inlägg

Äh va fasen, bara att dyka upp ju. smile

hedley Saaboholic
6 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Får hoppas jag hinner mappa och få på annat än 15" fälgar innan xD

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
6 maj 2011 · 3 129 Inlägg

744_boy skrev:
15" burn fälgar e fräckt ;D

hahaha xD

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang