eastling skrev:
Någon som har något att säga om detta företaget?
Bra eller dåliga erfarenheter?
Är på jakt efter en ny supra nämligen så skickade iväg ett mail till dom. 15min senare ringde dom upp mig och frågade vad för bil jag var intresserad av? Jag berättade att det är en supra jag e på jakt efter och då rekommenderade han mig att kolla upp lite olika supror på engelska eller japanska bil-annons/-auktions sidor och sedan återkomma med vilka jag valt. Enligt vad han sa så kan han få fram all info om bilarna oavsett om dom är i japan eller england och ge den till mig. Är det sedan någon som intresserar mig så kan hans personal på plats kolla om bilen är något att ha och om den är det sedan fixa hem den till sverige till ett förmånligt pris.
Jag personligen fick ett lite konstigt intryck av samtalet men vore roligt att kolla om någon har nån annan erfarenhet av företaget?
Hejsan Eastling
företaget har jag ingen hundra förutom de som skrev tidigare att :
- S Quality Auto Imports
- Enskild firma som har F-skatt
- VD: Abdullah Mohammed Ali Al-Obaidi född -79
- Postadressen är en lägenhet.
erfarenhet ja de kan jag kommentera en del.
om ni går in på min profil ser ni bilen jag köpte av dom och tok nöjd !
började med att såg den på blocket. fanns mycket information om bilen en hel del faktiskt.. lite för mycket kanske, men tillräckligt att fatta delarna som finns i bilen hade värde över 140k och än hittar jag mer produkter som inte fanns på listan.. fast slutet stod de M.M.... så
när jag tog kontakt med han var ha väldigt öppet och berättat exakt om den att den var väldigt "uppkittat" från japan tyvärr var de så pass mycket att han var osäkert vad de fanns, men ärlighet kommer man långt.. har varit med om andra att de säger så pass mycket spec att man tror att de försöker dölja nått..
menar jag vill hellre att de säger att de inte vet vad de är än att säger nått de har läst nånstans...
man är bara en människa sällan man kan/veta precis allt eller..
han har många kontakter runt om världen och släkt som har fastnat för bilar som han.. så lite därför han kan komma åt näst intill de som finns runt omkring de han nämnde då till dig..
själva företaget är seriöst kan jag lova har varit där par gånger innan jag köpte bilen och varje gång jag kom så tog de emot en som man vore kung.. ^^ aning ovanligt för en, men jag gillade de verkligen.
när jag bad dom att få se under bilen,så var inte precis nån problem. tillägga att den här är så låg att 10cm runt om bilen vad du har fri från bilen och baken..de fick verkligen jobba

(deras verkstad var fullsatt)
jag kan säga att via telefon var jag också lite fundersamt allt var för bra vara sant.. men när man tog sin feta arsle ditt, så märkte jag att de var de nästan iaf

fick helt enkelt bra respons.. tanken okänd person bad om hjälp pga att jag hade inte alla pengar för att betala bilen, så gick det att göra kanon affär med han och ja.. nu är man kär i bilen kommer aldrig släppa den... haha
men lycka till alla...
och jag rekommenderar dom mycket... se till bara kom med en god hjärta och seriöst inställning så kommer ni inte bli besviken..
peace out !
BoneCracker !