Angående: Stående Malmö-träffen Varje onsdag & Söndag kl 19:00 Biltema!

AnesN Bilmekaniker
25 april 2012 · 805 Inlägg

Vad gjorde du för att Malmö skulle gå igång förra året? hahah du gjorde så att det dog ut. Det har du sagt, du vet själv vad du har sagt om du inte kan erkänna det så är du riktigt svag. Stå upp för vad du säger istället.  När du grundade det i början så sa du jag har fixat Sponsorer som en viss person kollade upp och blev utkickad från reloaded som visade sig inte veta något om att dem sponsrade "re-loaded" namnet som kom från en BMW. Eller ska du förneka att du inte hittade på sponsorerna också?

Senast redigerat av AnesN (25 april 2012)

DjMes
25 april 2012 · 622 Inlägg

AnesN skrev:
Vad gjorde du för att Malmö skulle gå igång förra året? hahah du gjorde så att det dog ut. Det har du sagt, du vet själv vad du har sagt om du inte kan erkänna det så är du riktigt svag. Stå upp för vad du säger istället.  När du grundade det i början så sa du jag har fixat Sponsorer som en viss person kollade upp och blev utkickad från reloaded som visade sig inte veta något om att dem sponsrade "re-loaded" namnet som kom från en BMW. Eller ska du förneka att du inte hittade på sponsorerna också?

Haha varför ska jag ljuga om sponsorerna?

Döda jag träffen? Jag tror nog alla på garaget.org och som var med på hamnen när du dödade Malmö träffen för gott! Och du vet exakt vad jag pratar om! Så lägg ner hatet mot Re-loaded för det är ingen som bryr sig längre..

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
AnesN Bilmekaniker
25 april 2012 · 805 Inlägg

märker att ingen bryr sig:) Då tar jag och kontaktar alla företag med telefon inspelning så lägger jag upp det här?

DjMes
25 april 2012 · 622 Inlägg

AnesN skrev:
märker att ingen bryr sig:) Då tar jag och kontaktar alla företag med telefon inspelning så lägger jag upp det här?

Absolut inga problem, bara att ringa!

Haha sjukt hur du lägger energi, men när du smällde supran och dem skulle hoppa på dig!  Då fanns inte dina polare bredvid dig, utan jag och skyddade dig! Men klart, otacksamhet och skitsnack är standard idag!

Skaffa dig info, innan du snackar! Du påstår Re-loaded dödade träffarna, när
Fan hade Re-loaded hand om träffarna om Malmö? För vad jag minns, aldrig!

Sen att man själv la energi på att styra upp det, då sa du det är inte lönt för det är bara idioter och horbarn som kommer dit! Folk som fattar ingenting och bara leker, du sa Malmö har aldrig haft feta bilar. Att du ska dra till Hbg för där e fettast. Att Malmö bara är araber och zigenare och smuts. Det är dina egna ord, men klart. Har man inget vettigt att göra, då gnäller man.

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
AnesN Bilmekaniker
25 april 2012 · 805 Inlägg

Jag använder inte ordvalet "horbarn" men okej visst mitt ord tror aldrig att jag använt det. Jag har aldrig sagt att Malmö träffarna är bra, har varit bra ett fåtal gånger. Men man kunde iaf dra dit och fördriva tiden med jämna mellanrum. Vilket man inte kan nu för det är 50 st i hamnen 50 på jägersro folk lite över allt ingen har en aning vart alla är. Det har varit biltema & Hamnen i hur många år? Vem vet farsan brukade hänga där tiderna jag inte ens har ett minne av, att komma efter så många år och försöka ändra på det går ju inte. Tanken bakom Re-loaded var bra till att börja med, hade man skippat mytandet så hade det gått. Sen att du började leka "the baws" kicka folk ur facebook gruppen och ta betalt för vad? Vart försvinner pengarna ingen vet? Helt plötsligt började du köpa stolar för 3500/kr st osv till din bil när folk började betala. Vill man göra något bra av en träff så ska ALLA vara välkomna och det ska vara gratis om folk VILL donera självmant är det en annan femma då får dem göra det vem fan bryr sig, Om du vill "hyra" Meca/viedeic raceway så får du gärna göra det och ta inträde där det låter mer logiskt. Men att folk ska betala för att vara medlemmar och att alla inte är välkomna kan man bara skratta åt. Inte för att jag bryr mig om 100kr men vill inte ge pengarna till DIG för att jag vet inte vart dem tar vägen och anser inte en oregistrerad förening utan en auktoriserad revisor eller något vilket är "olagligt" som seriöst.

och att du inte kan stå för vad du sagt tycker jag är riktigt fjantigt, har du sagt att du har dem sponsorerna och sen hittat på det fram med det? samma sak med det om Elmia parkeringarna du vet själv vad du sagt.

Senast redigerat av AnesN (25 april 2012)

DjMes
25 april 2012 · 622 Inlägg

AnesN skrev:
Jag använder inte ordvalet "horbarn" men okej visst mitt ord tror aldrig att jag använt det. Jag har aldrig sagt att Malmö träffarna är bra, har varit bra ett fåtal gånger. Men man kunde iaf dra dit och fördriva tiden med jämna mellanrum. Vilket man inte kan nu för det är 50 st i hamnen 50 på jägersro folk lite över allt ingen har en aning vart alla är. Det har varit biltema & Hamnen i hur många år? Vem vet farsan brukade hänga där tiderna jag inte ens har ett minne av, att komma efter så många år och försöka ändra på det går ju inte. Tanken bakom Re-loaded var bra till att börja med, hade man skippat mytandet så hade det gått. Sen att du började leka "the baws" kicka folk ur facebook gruppen och ta betalt för vad? Vart försvinner pengarna ingen vet? Helt plötsligt började du köpa stolar för 3500/kr st osv till din bil när folk började betala. Vill man göra något bra av en träff så ska ALLA vara välkomna och det ska vara gratis om folk VILL donera självmant är det en annan femma då får dem göra det vem fan bryr sig, Om du vill "hyra" Meca/viedeic raceway så får du gärna göra det och ta inträde där det låter mer logiskt. Men att folk ska betala för att vara medlemmar och att alla inte är välkomna kan man bara skratta åt. Inte för att jag bryr mig om 100kr men vill inte ge pengarna till DIG för att jag vet inte vart dem tar vägen och anser inte en oregistrerad förening utan en auktoriserad revisor eller något vilket är "olagligt" som seriöst.

Att jag skulle köpa stolarna för medlems pengar är det sjukaste jag hört, stolarna fick jag från Biltema bmwn då han behövde original stolar. Sen alla pengar som gått in i Re-loaded har gått till medlemmar och deras event. Dem
Vet var pengarna finns och hålls inom klubben. Inget andra människor behöver ta del av, sen att jag valde ta att inte beblanda Re-loaded med streetrace är väl våran ensak!

Och även om du inte tror så har vi kollar med advokat och allt är lagligt! Har inte tjänat en liten krona på Re-loaded!
Så oroa dig inte över Re-loaded har full koll där!

Att jag leker da baws? Njaa inte riktigt skiter fullständigt i om folk ses på Jägersro eller Biltema hamnen eller var dem vill! Men som grundare i Re-loaded! Ja då e man ju grundare och får ta sin roll!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
AnesN Bilmekaniker
25 april 2012 · 805 Inlägg

Jag kände dig innan du grundade Re-loaded Saman, du förändrades. Hur många har du blivit ovän med sen du grundade det PGA det?

+ Advokat har inget med revisor att göra. Du ska inte ha en advokat för att driva en förening du ska inte på rättegång.

Senast redigerat av AnesN (25 april 2012)

DjMes
25 april 2012 · 622 Inlägg

AnesN skrev:
Jag kände dig innan du grundade Re-loaded Saman, du förändrades. Hur många har du blivit ovän med sen du grundade det PGA det?

+ Advokat har inget med revisor att göra. Du ska inte ha en advokat för att driva en förening du ska inte på rättegång.

En affärsadvokat kan reglerna, ovän med folk? Om någon har problem med mig och väljer att bli ovänn fuck dem bigtime!

Re-loaded tar tid från en, men nu får man uppleva saker som utställningar och andra olika Events! Vilket Re-loaded handlar om, inte något Malmö träffen. För som du själv sagt, det e bara halv färdiga bilentusiaster

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Saad1
26 april 2012 · 272 Inlägg

DjMes skrev:

AnesN skrev:
Jag kände dig innan du grundade Re-loaded Saman, du förändrades. Hur många har du blivit ovän med sen du grundade det PGA det?

+ Advokat har inget med revisor att göra. Du ska inte ha en advokat för att driva en förening du ska inte på rättegång.

En affärsadvokat kan reglerna, ovän med folk? Om någon har problem med mig och väljer att bli ovänn fuck dem bigtime!

Re-loaded tar tid från en, men nu får man uppleva saker som utställningar och andra olika Events! Vilket Re-loaded handlar om, inte något Malmö träffen. För som du själv sagt, det e bara halv färdiga bilentusiaster

+10 bra sagt!

Anes man ser klart och tydligt att du vill smutskasta re-loaded. sluta lägga energi på det och gör din "malmö träff" som kommer bli lyckad såsom när du krockade med supran och fick en sten i huvedet. är det såna träffar du är ute efter?

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Evets
26 april 2012 · 643 Inlägg

@AnesN: Det är väll inte Djmes och Re-loaded som flyttar runder på träffarna? Ta dig två min och kolla runder på olika trådar och trådskapare här så ser du att det är ett antal medlemmar som vill starta egna träffar och vara the big thing. smile

Make love not war. Haha

Nibbor2
26 april 2012 · 226 Inlägg

Jaha, det var ju en trevlig stämning här inne smile

neutral

145 744 782 965 V50
Vinne
26 april 2012 · 404 Inlägg

Ännu en gång, Evets +1 tongue

Är du säker på att vi inte är släkt?

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.
Evets
26 april 2012 · 643 Inlägg

Vinne skrev:
Ännu en gång, Evets +1 tongue

Är du säker på att vi inte är släkt?

Vinne, tycker vi får gå till djupet med det, släktforska? haha

-Kicki-
26 april 2012 · 302 Inlägg

Tråden heter  "Stående Malmö-träffen Varje onsdag & Söndag kl 19:00 Biltema!", det var en idé att sätta igång träffarna för de som inte är medlemmar i Reloaded, fast inte riktigt rätt att säga så heller. Den är till för alla som fortfarande tycker det är kul att träffas och snacka skit oavsett vilken klubb/gäng/lag/ de tillhör.

Reloaded flyttade träffarna till fredagar, därmed har "Malmö-träffen" inget med dem att göra. Fattar inte varför ni tjafsar? Alla är välkomna till Malmö träffen, de hålls på de 2 dagar de alltid har varit på onsdag och söndag. Reloaded har träffar för sina medlemmar, är ni avundsjuka på de som går på Reloaded träffarna så löses det på enklaste vis att betala medlemskap.

Men håller med om att vi borde enas om vilken jävla parkering vi ska träffas på, för det är fett störigt att köra runt och hitta 5-6 bilar på varje parkering som är kända.

Ni som inte gillar folket på Malmö träffarna är välkomna att strunta i att närvara.

Peace out!

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
kilroy30
26 april 2012 · 685 Inlägg

-Kicki- skrev:
Tråden heter  "Stående Malmö-träffen Varje onsdag & Söndag kl 19:00 Biltema!", det var en idé att sätta igång träffarna för de som inte är medlemmar i Reloaded, fast inte riktigt rätt att säga så heller. Den är till för alla som fortfarande tycker det är kul att träffas och snacka skit oavsett vilken klubb/gäng/lag/ de tillhör.

Reloaded flyttade träffarna till fredagar, därmed har "Malmö-träffen" inget med dem att göra. Fattar inte varför ni tjafsar? Alla är välkomna till Malmö träffen, de hålls på de 2 dagar de alltid har varit på onsdag och söndag. Reloaded har träffar för sina medlemmar, är ni avundsjuka på de som går på Reloaded träffarna så löses det på enklaste vis att betala medlemskap.

Men håller med om att vi borde enas om vilken jävla parkering vi ska träffas på, för det är fett störigt att köra runt och hitta 5-6 bilar på varje parkering som är kända.

Ni som inte gillar folket på Malmö träffarna är välkomna att strunta i att närvara.

Peace out!

fan vad barnsliga ni har blivit, trodde verkligen att "kompisar" som ni nu var en gång kan hålla på att spåra ut med så mkt skitsnack

AnesN tycker sedan dag 1att du uppviglar till bråk o osämjan bland folket och ställer till det ofta med allt möjlig pajkastning
vill du prata som vuxen kom till nästa träff

malmö träffen har varit död i flera omgånger, därför har VI några som försöker bry om oss att vi kan träffs på samma ställen för gemenskapen neutral

kul att ni 5-7 bilar samlas men ÄR ingen bilträff,

tillstånd krävs för vara på privat mark men NI som inte fattar det bör kolla upp det innan ni startar plats
sj försöker man hjälpa ER för att kunna ha lite kul, men som vanligt "tror" vissa att ingen gör nåt sad

lägg ner skitsnacket o bli sams, även om ni inte tål vissa personer så finns det 50 andra att prata med o inte behöver bli några problem
Re-Loaded eller inte alla är välkommen big_smile även AnesN o kicki

sponsorer 2012
Xtravagant http://www.xtravagant.nu/
DiteC Trelleborg http://www.bvct.se/
Volvo v70R "Kilroy V70R" (1997)
Volvo v70R "R" (1998)
Nibbor2
26 april 2012 · 226 Inlägg

kilroy30 skrev:

-Kicki- skrev:
Tråden heter  "Stående Malmö-träffen Varje onsdag & Söndag kl 19:00 Biltema!", det var en idé att sätta igång träffarna för de som inte är medlemmar i Reloaded, fast inte riktigt rätt att säga så heller. Den är till för alla som fortfarande tycker det är kul att träffas och snacka skit oavsett vilken klubb/gäng/lag/ de tillhör.

Reloaded flyttade träffarna till fredagar, därmed har "Malmö-träffen" inget med dem att göra. Fattar inte varför ni tjafsar? Alla är välkomna till Malmö träffen, de hålls på de 2 dagar de alltid har varit på onsdag och söndag. Reloaded har träffar för sina medlemmar, är ni avundsjuka på de som går på Reloaded träffarna så löses det på enklaste vis att betala medlemskap.

Men håller med om att vi borde enas om vilken jävla parkering vi ska träffas på, för det är fett störigt att köra runt och hitta 5-6 bilar på varje parkering som är kända.

Ni som inte gillar folket på Malmö träffarna är välkomna att strunta i att närvara.

Peace out!

fan vad barnsliga ni har blivit, trodde verkligen att "kompisar" som ni nu var en gång kan hålla på att spåra ut med så mkt skitsnack

AnesN tycker sedan dag 1att du uppviglar till bråk o osämjan bland folket och ställer till det ofta med allt möjlig pajkastning
vill du prata som vuxen kom till nästa träff

malmö träffen har varit död i flera omgånger, därför har VI några som försöker bry om oss att vi kan träffs på samma ställen för gemenskapen neutral

kul att ni 5-7 bilar samlas men ÄR ingen bilträff,

tillstånd krävs för vara på privat mark men NI som inte fattar det bör kolla upp det innan ni startar plats
sj försöker man hjälpa ER för att kunna ha lite kul, men som vanligt "tror" vissa att ingen gör nåt sad

lägg ner skitsnacket o bli sams, även om ni inte tål vissa personer så finns det 50 andra att prata med o inte behöver bli några problem
Re-Loaded eller inte alla är välkommen big_smile även AnesN o kicki

Gött snack. Kvittar var du tillhör, man kan väl ändå komma på ons sön träffarna utanför biltema smile Dock stänger biltema kl 20 på onsdagarna..

Är det nu någon som är emot ons sön träffarna utanför biltema? smile

145 744 782 965 V50
-Kicki-
26 april 2012 · 302 Inlägg

kilroy30 skrev:

-Kicki- skrev:
Tråden heter  "Stående Malmö-träffen Varje onsdag & Söndag kl 19:00 Biltema!", det var en idé att sätta igång träffarna för de som inte är medlemmar i Reloaded, fast inte riktigt rätt att säga så heller. Den är till för alla som fortfarande tycker det är kul att träffas och snacka skit oavsett vilken klubb/gäng/lag/ de tillhör.

Reloaded flyttade träffarna till fredagar, därmed har "Malmö-träffen" inget med dem att göra. Fattar inte varför ni tjafsar? Alla är välkomna till Malmö träffen, de hålls på de 2 dagar de alltid har varit på onsdag och söndag. Reloaded har träffar för sina medlemmar, är ni avundsjuka på de som går på Reloaded träffarna så löses det på enklaste vis att betala medlemskap.

Men håller med om att vi borde enas om vilken jävla parkering vi ska träffas på, för det är fett störigt att köra runt och hitta 5-6 bilar på varje parkering som är kända.

Ni som inte gillar folket på Malmö träffarna är välkomna att strunta i att närvara.

Peace out!

fan vad barnsliga ni har blivit, trodde verkligen att "kompisar" som ni nu var en gång kan hålla på att spåra ut med så mkt skitsnack

AnesN tycker sedan dag 1att du uppviglar till bråk o osämjan bland folket och ställer till det ofta med allt möjlig pajkastning
vill du prata som vuxen kom till nästa träff

malmö träffen har varit död i flera omgånger, därför har VI några som försöker bry om oss att vi kan träffs på samma ställen för gemenskapen neutral

kul att ni 5-7 bilar samlas men ÄR ingen bilträff,

tillstånd krävs för vara på privat mark men NI som inte fattar det bör kolla upp det innan ni startar plats
sj försöker man hjälpa ER för att kunna ha lite kul, men som vanligt "tror" vissa att ingen gör nåt sad

lägg ner skitsnacket o bli sams, även om ni inte tål vissa personer så finns det 50 andra att prata med o inte behöver bli några problem
Re-Loaded eller inte alla är välkommen big_smile även AnesN o kicki

Detta kändes lite som ett personligt påhopp Ole... att du citerar mitt inlägg.
Och att du säger att vi inte kan vara kompisar? Hur läste du det från mitt inlägg? Jag skrev ju att alla var välkomna ovasett tillhörighet.
Känns som mitt budskap misstolkades, alla var välkomna och döm inte att 5-7 bilar träffas, för
det kan vara bättre kvalitét på den lilla träffen än en megaträff. Skit samma hur många som kommer, huvudsaken att de som kommer känner sig välkomna och vi har kul.

VI TRÄFFAS PÅ JÄGERSRO PARKERING KL: 19:00 PÅ ONSDAGAR

Välkomna smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Saad1
26 april 2012 · 272 Inlägg

-Kicki- skrev:

kilroy30 skrev:

-Kicki- skrev:
Tråden heter  "Stående Malmö-träffen Varje onsdag & Söndag kl 19:00 Biltema!", det var en idé att sätta igång träffarna för de som inte är medlemmar i Reloaded, fast inte riktigt rätt att säga så heller. Den är till för alla som fortfarande tycker det är kul att träffas och snacka skit oavsett vilken klubb/gäng/lag/ de tillhör.

Reloaded flyttade träffarna till fredagar, därmed har "Malmö-träffen" inget med dem att göra. Fattar inte varför ni tjafsar? Alla är välkomna till Malmö träffen, de hålls på de 2 dagar de alltid har varit på onsdag och söndag. Reloaded har träffar för sina medlemmar, är ni avundsjuka på de som går på Reloaded träffarna så löses det på enklaste vis att betala medlemskap.

Men håller med om att vi borde enas om vilken jävla parkering vi ska träffas på, för det är fett störigt att köra runt och hitta 5-6 bilar på varje parkering som är kända.

Ni som inte gillar folket på Malmö träffarna är välkomna att strunta i att närvara.

Peace out!

fan vad barnsliga ni har blivit, trodde verkligen att "kompisar" som ni nu var en gång kan hålla på att spåra ut med så mkt skitsnack

AnesN tycker sedan dag 1att du uppviglar till bråk o osämjan bland folket och ställer till det ofta med allt möjlig pajkastning
vill du prata som vuxen kom till nästa träff

malmö träffen har varit död i flera omgånger, därför har VI några som försöker bry om oss att vi kan träffs på samma ställen för gemenskapen neutral

kul att ni 5-7 bilar samlas men ÄR ingen bilträff,

tillstånd krävs för vara på privat mark men NI som inte fattar det bör kolla upp det innan ni startar plats
sj försöker man hjälpa ER för att kunna ha lite kul, men som vanligt "tror" vissa att ingen gör nåt sad

lägg ner skitsnacket o bli sams, även om ni inte tål vissa personer så finns det 50 andra att prata med o inte behöver bli några problem
Re-Loaded eller inte alla är välkommen big_smile även AnesN o kicki

Detta kändes lite som ett personligt påhopp Ole... att du citerar mitt inlägg.
Och att du säger att vi inte kan vara kompisar? Hur läste du det från mitt inlägg? Jag skrev ju att alla var välkomna ovasett tillhörighet.
Känns som mitt budskap misstolkades, alla var välkomna och döm inte att 5-7 bilar träffas, för
det kan vara bättre kvalitét på den lilla träffen än en megaträff. Skit samma hur många som kommer, huvudsaken att de som kommer känner sig välkomna och vi har kul.

VI TRÄFFAS PÅ JÄGERSRO PARKERING KL: 19:00 PÅ ONSDAGAR

Välkomna smile

Var det inte biltema alla skulle träffas?

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
DjMes
26 april 2012 · 622 Inlägg

Malmö träffen är Biltema ja, som det alltid varit!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
kilroy30
27 april 2012 · 685 Inlägg

AnesN skrev:
Vadå dag1? vad syftar du på? Jag står iallfall upp för vad jag säger som inte VISSA andra här gör. Säger saker sen förnekar det som små jävla fittor

vi ses på jägers big_smile

tänk på ditt språk ...... !!

sponsorer 2012
Xtravagant http://www.xtravagant.nu/
DiteC Trelleborg http://www.bvct.se/
Volvo v70R "R" (1998)
Volvo v70R "Kilroy V70R" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang