Tjenare alla, kul och se så många goa kommentarer!
weber140
otroligt fint arbete och framförallt härlig energi! då jag har en förkärlek till webrar och b20is så är ju din motor topnotch! jag lägger en prenumeration på denna tråden och fick nu ett jävla sug att skruva.....
kan detta mån tro bli en av sveriges coolaste amazoner? och en sak till... TACK för att du behåller b20 och ger FAAN i dessa jävla turboäckelmotorer!
WEBER FOR PRESIDENT
// mathias
Tack Mathias

Kul att du gillar bilen, siktar på en "välkänd" amazon, det är väl det som är hela poängen!

Absolut det blir bara sughästar här, inget jävla "pschhh" ljud här inte, tycker det är roligt med ordentliga hästar!
Finns inget bättre än webervrål

Schysst cheva förresten!
Dixieman
Grymt jobb Ticco
Tack Dixieman! Som sagt det tar sin tid! men de går framåt

Hackev8
snyggt jobb du lägger ner på denna skönhet snyggt med sprängkåpan kommer följa detta projekt
Tack så mycket Hackey. Ja sprängkåpan blev precis som jag ville ha den!: ) Kul att du följer med

Only-volvo
Blev riktigt snyggt med den lacken, bra jobbat. När beräknas bilen bli klar?
Tack så mycket, bilen ska rullas ut ifrån portarna nästa sommar som det är bestämt, kanske inte 100% klar men inte långtifrån!
ExsiccoSvetsa fast något i bucklorna och använd en glidhammare... borde vara ganska lätt att få ut bulorna om du värmer samtidigt.
Absolut ska börja rikta upp exraktorgrenröret ikväll tänkte jag, ville bara se om kemisk metall kunde bita sig fast. Men det är bara att ta fram riktverktygen och värma !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag skulle jag egentligen fortsatt med målningen. Men fick tag i ett släp och började flytta grejer till den nya garaget.
Drog ner framstolen ifrån pallställningen och hörde någonting falla till marken, tänkte va fan var det?
Tittade och såg en rund plastliknande sak, suddig med en lapp i.. Öppnades och mötes av detta underbara kvitto!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/136/135133/135133-9b09a2df95deb8b27ee93973549f8966.jpg]()
Vilket leende jag fick upp, detta kvitto ska jag göra någonting fränt av, inte varje dag man hittar någotsådant!
Nåväl får se om jag har ork att lackera ikväll!
Ännu en gång, tack för alla härliga kommentarer!