Bakskärmen är en enkel match, man får bara tänka om ett par gånger så blir det hur bra som helst! Haha, en kromad kardan hade nog fan kunnat vara kul, får tänka lite på det, men man vet aldrig vad som händer Den lila kommer igång väldigt snart igen. Haha, mattan har jag mestadels för det är skönare att ligga på den än golvet
En liten update, sen blir det tyst i två veckor återigen. Dags för jobb! men som vanligt så får jag bara "upload failed"
Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg
Allt Med Bil & Däck, Malmö
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Du kommer få putsa ihjäl dig när du börjar använda bilen men riktigt coolt blir det två tummar upp
haha, ja det blir inte mycket körning här inte! Mestadels polera och dona haha, nej men den kommer ut på dem tillfällena vädret är bra Och givetvis utställningar Tack så mycket! bugar och bockar
Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg
Det var mkt fina cromepaket som kommer :-) Har du hittat nån i sverige som gör det till rätt kurs eller skickar du utomlands?
Absolut och mer kommer.. Kommer inte sluta förrens jag vet att det inte går att få någonting mer kromat Älskar när det blänker! så jag fortsätter, ska dock fortsätta plåtbygget nu inom en månad så jag kan få klart bilen också! Känns mer eller mindre att bygget står "still", men det rör sig smått hela tiden!
Jag har en vän i Usa som jag skickar / köper delar av, och han i sin tur kromar detaljerna till mig Rätt kurs och bra kontakt så att säga!
Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg