Härligt. Du kan göra de åt mig oxå fast jag ska röda dioder i min
hehe sure! fixa dioder så ska du se att jag fixar det !
Gött då fixa jag dioder nästa vecka vecka på onsadag. När är du hära å pillar dit dom då?
well jag bor en bra bit ifrån dig om man säger så haha ca 20 mil ! bor som sagt i dalarna men jag har la tid hela nästa vecka har lov nu och de började idag så vist om du får dit mig på nå sätt eller kommer hit kan jag trycka dit de på en pisskvart !
hehe sure! fixa dioder så ska du se att jag fixar det !
Gött då fixa jag dioder nästa vecka vecka på onsadag. När är du hära å pillar dit dom då?
well jag bor en bra bit ifrån dig om man säger så haha ca 20 mil ! bor som sagt i dalarna men jag har la tid hela nästa vecka har lov nu och de började idag så vist om du får dit mig på nå sätt eller kommer hit kan jag trycka dit de på en pisskvart !
Låter bra då kommer hit ikväll å hjälper å få igång bettan oxå
Låter bra då kommer hit ikväll å hjälper å få igång bettan oxå
Jaha du har börja köra raggar stuk på volvo låg fron höghus bak till hehe. Så körde jag med min tic när jag var 18 för 14år sen då va de poppis att stuk volvon så dära. Ganska skönt oxå att den inte tar i hela tiden.