Spelar ingen roll vad ni säger, jag säger endast vad som hände mig.. tänk lite, vad tusan skulle jag tjäna på att tala osanning?
Detta var 2005, fortkörningen var i maj 2005, brevet bör ha kommit i slutet av juni, eller juli, minns inte till 100%. Jag vet hur snacket går angående prövotider och återkallelser osv, men det handlar ju inte riktigt om det?
brevet är long gone, det hoppas jag att ni förstår, ändå sex år sedan snart, men tro mig.. det hände!
Ring och fråga vettja! ring till polismyndigheten eller länsstyrelsen i ert län och fråga!
(ursäkta om jag skrev landstinget, det var ett litet misstag) men jag tror ni förstod vad jag menade i alla fall.
Vad som jag aldrig gjorde är att kontrollera OM min prövotid blev förlängd i två år, dvs jag ringde aldrig och kollade upp,och åkte aldrig mer dit för något trafikbrott, men jag litar på det brevet jag fick

Det gör man om det kommer ett brev från länsstyrelsen där det står just detta..
Jag skrev samma sak i en mycket gammal tråd här, angående fortkörningar.. jag ska se om jag hittar den...
edit; tråden är borta, deletad nån gång i tiden.. men jag fick detta PM efter jag skrivit på forumet
:
008-09-07 23:54:42
Mulder83
Medlem
Från: Arvidsjaur
Registrerad: 2008-09-05
E-post PM
gjorde samma sak fast körde 139 på 110 väg.. då blev det också två år till... tråkigt men bättre så än inget kort kvar
Svara | Radera | Citera
Så inte helt ensam då..